logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Ro dołącza do SAPR

  PR 28.02.2024, przeczytano 488 razy
ilustracja

Agencja Ro dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations jako 39. agencja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-ro-dolacza-do-sapr,403269,artykul.html

Ro to agencja komunikacji specjalizująca się w innowacyjnych projektach i technologiach. Oferuje kompleksowe wsparcie komunikacyjne: od strategii i doradztwa, poprzez relacje z mediami, prowadzenie mediów społecznościowych, content marketing, zaawansowane kampanie performance, projekty z influencerami, organizację wydarzeń, kampanie wizerunkowe, projekty CSR, komunikację korporacyjną i employer branding. W trakcie ośmiu lat obecności na rynku, firma była wielokrotnie wyróżniana jako "Najbardziej innowacyjna agencja PR" w raportach Media Marketing Polska. W 2023 r. otrzymała także tytuł Top PR Company Poland, przyznawany przez Clutch Global.

- SAPR to wiodąca organizacja branżowa kształtująca standardy PR na polskim rynku. Stajemy się częścią tego stowarzyszenia, aby wpływać na rozwój sektora PR w Polsce, wymieniać się doświadczeniami oraz zaoferować szersze wsparcie edukacyjne i szkoleniowe dla pracowników agencji – mówi Krystian Cieślak, CEO Ro.

SAPR powstało 20 października 2020 r. i od tego czasu skupia liderów branży komunikacyjnej, mając na celu reprezentację, wsparcie i rozwój sektora usług komunikacji i PR. Dołączenie Ro do SAPR jest krokiem w stronę budowania jeszcze silniejszej wspólnoty profesjonalistów.

Źródło: Ro

ro.team

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764