logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja S4 z kampanią „Czysta oferta Twoje 300” dla Taurona

  PR 20.10.2017, przeczytano 1040 razy

W październiku ruszyła kampania „Czysta oferta Twoje 300”, promująca nową ofertę Taurona dla klientów indywidualnych. Projekt ten realizowany jest kompleksowo przez Agencję Reklamową S4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-s4-z-kampania-_czysta-oferta-twoje-300_-dla-taurona,34191,artykul.html

Aktualna realizacja Agencji S4 dla Taurona dedykowana jest nowej ofercie tej firmy dla klientów indywidualnych, w ramach której mogą oni otrzymać obniżone ceny na prąd i gaz, 300 zł zwrotu za prąd oraz usługi serwisantów na 2 lata. W ramach prac przy kampanii „Czysta oferta Twoje 300” S4 przygotowało kompleksową strategię komunikacji oraz kreację w przełożeniu na ATL (TV, radio, outdoor, prasa), BTL, a także kampanię wewnętrzną kierowaną do pracowników Grupy Tauron.

Działania rozpoczęły się w październiku i będą trwały do końca 2017 roku, obejmując stacje: TVP, Polsat, Puls, Puls2 oraz takie tytuły jak m.in.: Dziennik Gazeta Prawna, Super Express, Dziennik Zachodni, Dziennik Polski, Gazeta Krakowska, Tele Tydzień.

Równolegle rozpoczęła się również ogólnopolska kampania dedykowana nowym klientom z sektora MSP, realizowana pod hasłem „Lekka faktura na start”, w której promowana jest oferta rocznej sprzedaży gazu w cenie 1 zł za 1 MWh. Także ta odsłona działań realizowana jest przez S4.

Po stronie Taurona za koordynację tych projektów odpowiadają: Renata Marciniak, Dorota Kulpińska i Monika Gałaś.

W S4 za kampanię odpowiada szeroki zespół prowadzony przez Agatę Pęzioł – senior account managera.

Są to już kolejne działania realizowane przez Agencję S4 dla Taurona. Agencja S4 odpowiadała m.in. za zrealizowane w 2017 roku projekty: „Oddychaj powietrzem” oraz „Dbamy o dobre oferty dla domu i firmy” oraz kampanię informacyjną „Tauron nie chodzi po domach, aby sprzedawać prąd lub gaz”.

Źródło: Agencja Reklamowa S4 S.A.

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764