logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja S4 z kampanią „Twoje Smart 500” dla Taurona

  PR 24.05.2018, przeczytano 607 razy
ilustracjastrzałka

W maju ruszyła kampania promująca nową ofertę TAURONA „Twoje Smart 500”, przygotowaną dla klientów indywidualnych. Projekt ten realizowany jest kompleksowo przez Agencję Reklamową S4.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-s4-z-kampania-_twoje-smart-500_-dla-taurona,36617,artykul.html

Aktualna realizacja Agencji S4 dla TAURONA dedykowana jest nowej ofercie dla gospodarstw domowych w Polsce, które zamówią gaz i prąd z usługami Serwisantów 24h. Tacy klienci otrzymują bezpłatnie do wyboru dwa zestawy inteligentnych urządzeń o wartości ok. 500 zł, w skład których wchodzą m.in. czujniki czadu, dymu i gazu. S4 odpowiedzialne jest za kompleksową strategię komunikacji tej kampanii, a także koncept kreatywny i jego przełożenie na nośniki ATL (TV, radio, outdoor, prasa) oraz BTL.

Po stronie TAURONA za koordynację projektu odpowiada Dorota Kulpińska. Ze strony Agencji Reklamowej S4 za obsługę kampanii odpowiedzialny jest szeroki zespół prowadzony przez Agatę Pęzioł – group account manager.

To kolejny raz, kiedy S4 prowadzi działania dla TAURONA. Agencja odpowiadała również za kampanie takie jak „TAURON nie chodzi po domach”, czy „Czysta oferta Twoje 300” w 2017 roku.

Źródło: Agencja Reklamowa S4 S.A.

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764