W maju ruszyła kampania promująca nową ofertę TAURONA „Twoje Smart 500”, przygotowaną dla klientów indywidualnych. Projekt ten realizowany jest kompleksowo przez Agencję Reklamową S4.
Aktualna realizacja Agencji S4 dla TAURONA dedykowana jest nowej ofercie dla gospodarstw domowych w Polsce, które zamówią gaz i prąd z usługami Serwisantów 24h. Tacy klienci otrzymują bezpłatnie do wyboru dwa zestawy inteligentnych urządzeń o wartości ok. 500 zł, w skład których wchodzą m.in. czujniki czadu, dymu i gazu. S4 odpowiedzialne jest za kompleksową strategię komunikacji tej kampanii, a także koncept kreatywny i jego przełożenie na nośniki ATL (TV, radio, outdoor, prasa) oraz BTL.
Po stronie TAURONA za koordynację projektu odpowiada Dorota Kulpińska. Ze strony Agencji Reklamowej S4 za obsługę kampanii odpowiedzialny jest szeroki zespół prowadzony przez Agatę Pęzioł – group account manager.
To kolejny raz, kiedy S4 prowadzi działania dla TAURONA. Agencja odpowiadała również za kampanie takie jak „TAURON nie chodzi po domach”, czy „Czysta oferta Twoje 300” w 2017 roku.
Źródło: Agencja Reklamowa S4 S.A.