logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja S4 z kampanią Segafredo Zanetti

  PR 27.06.2019, przeczytano 914 razy
ilustracja

Ruszyła właśnie kampania "Zarabiaj na kawie" realizowana przez S4 dla marki Segafredo Zanetti. Działania, skierowane do branży HoReCa, zaplanowano na minimum dwa miesiące.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-s4-z-kampania-segafredo-zanetti,383033,artykul.html

W dniu 24 czerwca wystartowała kampania online dla Segafredo Zanetti.  Komunikacja skierowana jest do branży HoReCa, a szczególnie do właścicieli oraz managerów kawiarni i restauracji odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji zakupowych w kawiarniach i restauracjach. Działania te realizowane są w ramach programu Segafredo – „Pomagamy rozwijać Twój biznes”. Realizowana kampania objęła promocję: oferty sezonowej, oferty z ekspresami oraz szkołę baristów.

Agencja S4 odpowiedziana była za opracowanie strategii komunikacji kampanii „Zarabiaj na kawie”, opracowanie graficzne LP wraz z przygotowaniem komunikacji display oraz kampanii w social media. Za zaplanowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Kooki.to.

Za kampanię dla klienta odpowiada zespół prowadzony przez Monikę Skalską – p.o. dyrektora client service. Są to już kolejne działania realizowane przez S4 dla Segafredo Zanetti – m.in. jesienią 2018 r. agencja przygotowała koncept kreatywny pierwszej polskiej kampanii telewizyjnej tej firmy.

Źródło: Agencja Reklamowa S4 S.A.

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764