Ruszyła właśnie kampania "Zarabiaj na kawie" realizowana przez S4 dla marki Segafredo Zanetti. Działania, skierowane do branży HoReCa, zaplanowano na minimum dwa miesiące.
W dniu 24 czerwca wystartowała kampania online dla Segafredo Zanetti. Komunikacja skierowana jest do branży HoReCa, a szczególnie do właścicieli oraz managerów kawiarni i restauracji odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji zakupowych w kawiarniach i restauracjach. Działania te realizowane są w ramach programu Segafredo – „Pomagamy rozwijać Twój biznes”. Realizowana kampania objęła promocję: oferty sezonowej, oferty z ekspresami oraz szkołę baristów.
Agencja S4 odpowiedziana była za opracowanie strategii komunikacji kampanii „Zarabiaj na kawie”, opracowanie graficzne LP wraz z przygotowaniem komunikacji display oraz kampanii w social media. Za zaplanowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Kooki.to.
Za kampanię dla klienta odpowiada zespół prowadzony przez Monikę Skalską – p.o. dyrektora client service. Są to już kolejne działania realizowane przez S4 dla Segafredo Zanetti – m.in. jesienią 2018 r. agencja przygotowała koncept kreatywny pierwszej polskiej kampanii telewizyjnej tej firmy.
Źródło: Agencja Reklamowa S4 S.A.