logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Space Cat Industries nominowana do TikTok Ad Awards

  PR 10.10.2024, przeczytano 528 razy

Agencja Space Cat Industries, specjalizująca się w komunikacji w formacie short video, otrzymała nominację w konkursie TikTok Ad Awards 2024 w kategorii Greatest Creative za kampanię wprowadzającą Lidl Polska na platformę TikTok. W ubiegłym roku agencja zwyciężyła w tej samej kategorii dzięki współpracy z Grupą Maspex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-space-cat-industries-nominowana-do-tiktok-ad-awards,406046,artykul.html

Konkurs TikTok Ad Awards ma na celu wyróżnienie najbardziej efektywnych kampanii reklamowych na TikToku, które charakteryzują się kreatywnością oraz wysoką skutecznością. Konkurs ma zasięg europejski, a jego kulminacyjnym momentem jest wręczenie nagrody TikTok Grand Prix 2024, przyznawanej za najlepszy profil lub kampanię w całej Europie.

Nagroda w kategorii Greatest Creative przyznawana jest markom, które wyróżniają się wyjątkowym podejściem kreatywnym, strategicznym wykorzystaniem działań płatnych i organicznych oraz osiąganiem ponadprzeciętnych wyników na każdym etapie lejka sprzedażowego. Dodatkowo, marka musi utrzymywać stałą, aktywną obecność na platformie TikTok.

Zgłoszenie konkursowe, zatytułowane „Wejście Lidla na TikToka”, podsumowuje pierwsze tygodnie funcjonowania profilu Lidl Polska na platformie oraz przedstawia strategię długoterminowej komunikacji. W mediach szeroko komentowano debiut Marty Zgutczyńskiej jako ambasadorki marki, wcześniej kojarzonej z odgrywaniem roli pracownicy konkurencyjnej sieci. W pierwszym tygodniu działań na TikToku uruchomiono również aktywację Lidl Hunt z udziałem popularnego influencera Łatwoganga oraz kampanię retargetingową z kodami promocyjnymi do wykorzystania w sklepach stacjonarnych. Te działania bezpośrednio wpłynęły na wzrost liczby wizyt w sklepach, a angażujący storytelling oraz trafny dobór ambasadorów przyczyniły się do wysokiego zaangażowania użytkowników na profilu Lidl Polska.

– Jesteśmy niezwykle dumni i szczęśliwi, że nasza agencja po raz kolejny została doceniona w tak prestiżowym konkursie, jakim jest TikTok Ad Awards. Nominacja za wprowadzenie marki Lidl Polska na TikToka to dowód na to, że nasza kreatywność i zaangażowanie przynoszą wymierne efekty. Cieszymy się, że możemy tworzyć kampanie, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także realnie wpływają na wyniki biznesowe naszych klientów – mówi Roman Terelak, VP agencji Space Cat Industries.

W zeszłym roku agencja Space Cat Industries zdobyła nagrodę w kategorii Greatest Creative za współpracę z Grupą Maspex przy tworzeniu profilu Uwielbiam.pl na TikToku.

Tegoroczna lokalna gala wręczenia nagród odbędzie się 23 października w Warszawie. Zwycięzcy będą następnie rywalizować o TikTok Grand Prix 2024 podczas europejskiej gali finałowej, zaplanowanej na 27 listopada.

Źródło: Space Cat Industries

Dodatkowe informacje:

O Space Cat Industries:
Agencja Space Cat Industries powstała w 2020 roku jako odpowiedź na rosnącą potrzebę marek związaną z komunikacją short video. Od początku swojej działalności specjalizuje się w marketingu na TikToku, YouTube i Instagramie, szczególnie skierowane do generacji Z, poszerzając swoje kompetencje o rozwiązania oparte na AI. Ponadto, agencja posiada własną sieć twórców – Space Cat Network.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image z nagrodą Golden Cube
Studio Platige Image zdobyło Gold Cube w prestiżowym konkursie ADC Awards 2025 za zwiastun gry „The Witcher 4 – Cinematic Reveal Trailer”, wyreżyserowany przez Tomka Suwalskiego i zrealizowany we współpracy z CD PROJEKT RED. Produkcja została nagrodzona w kategorii Gaming – Marketing – Trailer podczas 104. edycji wydarzenia organizowanego przez The One Club for Creativity w...
SOFTSWISS laureatem nagrody Eventex Award za Kids Camp
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zdobyła nagrodę Eventex Award 2025 w kategorii Corporate Event za projekt Kids Camp. Program został stworzony z myślą o wspieraniu pracowników poprzez zaangażowanie ich dzieci w wyjątkowe, transgraniczne doświadczenie. To prestiżowe wyróżnienie plasuje SOFTSWISS obok takich marek jak Disney, Nike czy...
Performics ponownie z tytułem Agencji Roku
Agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe, po raz kolejny nagrodzona tytułem Agency of the Year w międzynarodowym konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę).
Znamy zwycięzców konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
Najważniejsza wiadomość w branży marketingu efektywnościowego w tym sezonie to ogłoszenie laureatów 7. edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. W piątek, podczas wielkiego towarzyskiego wydarzenia, jakim była Diamentowa Gala, przekonaliśmy się kto dołączył do strefy performance’owej mocy, a kto utrwalił w niej swoją pozycję.
Finaliści Sony Future Filmmaker Awards 2025
Organizatorzy konkursu Sony Future Filmmaker Awards ogłosili nazwiska 30 filmowców, którzy znaleźli się na krótkiej liście tegorocznej edycji. O ich wyborze zadecydowała wyjątkowa oryginalność filmów, które mogli zgłaszać w jednej z czterech kategorii: film fabularny, film dokumentalny, animacja i filmy studenckie. W nagrodę wszyscy finaliści otrzymają zaproszenie na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764