logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Stor9 wzmacnia działy influencer marketingu oraz new business

  PR 10.02.2022, przeczytano 497 razy
ilustracja

Do zespołu Stor9 dołączyły nowe osoby, które wzmocnią działania agencji w obszarze pozyskiwania nowych klientów oraz influencer marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-stor9-wzmacnia-dzialy-influencer-marketingu-oraz-new-business,394720,artykul.html

Jako New Business Manager dział handlowy wzmocniła Magdalena Krejpcio, która posiada 9-letnie doświadczenia w szeroko pojętych działaniach new business z zakresu reklamy i marketingu internetowego. Ostatnio pracowała w Peppermint powered by Quad, a wcześniej w agencji K2.

Natomiast do działu influencer marketingu dołączyły dwie nowe osoby.

Agnieszka Starzyńska jako Senior Influencer Marketing Manager odpowiadać będzie za przygotowywanie ofert, prowadzenie projektów i wsparcie zespołu w realizowaniu kampanii z zakresu influencer marketingu. Wcześniej pracowała dla firm m.in. z branży beauty, fashion, AGD, FMCG oraz alkoholi - zarówno w zakresie obsługi PR, jak i influencer marketingu. Przez ostatni rok była odpowiedzialna za stworzenie oraz egzekucję strategii komunikacji dla SuperMenu by Anna Lewandowska.

Magdalena Łuba objęła stanowisko Influencer Marketing Specialist. W Stor9 odpowiada za kompleksową realizację efektywnych kampanii z influencerami. Wspiera kreatywnie także pozostałe teamy w przygotowywaniu ofert dla potencjalnych klientów. Wcześniej zajmowała się PR-em i influencer marketingiem dla marki Pyszne.pl, a także Kukuła Healthy Food i Kondrat Wina Wybrane.

ilustracjastrzałka

Magdalena Krejpcio raportuje bezpośrednio do Zarządu Stor9, natomiast Agnieszka Starzyńska i Magdalena Łuba do Natalii Szymczyk - Head of Influencer Marketing agencji.

ilustracjastrzałka

- Dział Influencer Marketingu naszej agencji już od dawna świadczy usługi dla szerokiego wachlarza klientów, współpracując nie tylko z gwiazdami z portfolio naszego działu Talents, ale także z influencerami z całego rynku. Obsługujemy zarówno pojedyncze zapytania, jak i roczne kampanie, a jednocześnie produkujemy content z influencerami na potrzeby social mediów naszych klientów. Stąd ciągłe wzmocnienia sprawdzonymi specjalistami. Natomiast dział new business rozwijamy nie tylko pod kątem influencer marketingu i pozyskiwania nowych partnerów, ale także wysokich kompetencji produkcyjnych, które budowaliśmy step by step zgodnie ze strategią od początku powstania Stor9 – mówi Anna Zielińska, CEO agencji.

Stor9 świadczy usługi z zakresu influencer marketingu i produkcji contentu, realizując projekty dla takich marek jak: Huawei, Totalizator Sportowy, HBO, Sephora, RTV Euro AGD, T-Mobile czy Novakid. Jednocześnie dział talents obsługuje współprace komercyjne oraz wizerunkowe Anny Lewandowskiej oraz Małgorzaty Kożuchowskiej.

Źródło: Stor9

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764