logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Stor9 wzmacnia działy influencer marketingu oraz new business

  PR 10.02.2022, przeczytano 1098 razy
ilustracja

Do zespołu Stor9 dołączyły nowe osoby, które wzmocnią działania agencji w obszarze pozyskiwania nowych klientów oraz influencer marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-stor9-wzmacnia-dzialy-influencer-marketingu-oraz-new-business,394720,artykul.html

Jako New Business Manager dział handlowy wzmocniła Magdalena Krejpcio, która posiada 9-letnie doświadczenia w szeroko pojętych działaniach new business z zakresu reklamy i marketingu internetowego. Ostatnio pracowała w Peppermint powered by Quad, a wcześniej w agencji K2.

Natomiast do działu influencer marketingu dołączyły dwie nowe osoby.

Agnieszka Starzyńska jako Senior Influencer Marketing Manager odpowiadać będzie za przygotowywanie ofert, prowadzenie projektów i wsparcie zespołu w realizowaniu kampanii z zakresu influencer marketingu. Wcześniej pracowała dla firm m.in. z branży beauty, fashion, AGD, FMCG oraz alkoholi - zarówno w zakresie obsługi PR, jak i influencer marketingu. Przez ostatni rok była odpowiedzialna za stworzenie oraz egzekucję strategii komunikacji dla SuperMenu by Anna Lewandowska.

Magdalena Łuba objęła stanowisko Influencer Marketing Specialist. W Stor9 odpowiada za kompleksową realizację efektywnych kampanii z influencerami. Wspiera kreatywnie także pozostałe teamy w przygotowywaniu ofert dla potencjalnych klientów. Wcześniej zajmowała się PR-em i influencer marketingiem dla marki Pyszne.pl, a także Kukuła Healthy Food i Kondrat Wina Wybrane.

ilustracjastrzałka

Magdalena Krejpcio raportuje bezpośrednio do Zarządu Stor9, natomiast Agnieszka Starzyńska i Magdalena Łuba do Natalii Szymczyk - Head of Influencer Marketing agencji.

ilustracjastrzałka

- Dział Influencer Marketingu naszej agencji już od dawna świadczy usługi dla szerokiego wachlarza klientów, współpracując nie tylko z gwiazdami z portfolio naszego działu Talents, ale także z influencerami z całego rynku. Obsługujemy zarówno pojedyncze zapytania, jak i roczne kampanie, a jednocześnie produkujemy content z influencerami na potrzeby social mediów naszych klientów. Stąd ciągłe wzmocnienia sprawdzonymi specjalistami. Natomiast dział new business rozwijamy nie tylko pod kątem influencer marketingu i pozyskiwania nowych partnerów, ale także wysokich kompetencji produkcyjnych, które budowaliśmy step by step zgodnie ze strategią od początku powstania Stor9 – mówi Anna Zielińska, CEO agencji.

Stor9 świadczy usługi z zakresu influencer marketingu i produkcji contentu, realizując projekty dla takich marek jak: Huawei, Totalizator Sportowy, HBO, Sephora, RTV Euro AGD, T-Mobile czy Novakid. Jednocześnie dział talents obsługuje współprace komercyjne oraz wizerunkowe Anny Lewandowskiej oraz Małgorzaty Kożuchowskiej.

Źródło: Stor9

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764