Kolejny projekt dla marki Colon C realizuje zespół agencji Streetcom. Tym razem agencja odpowiada za przygotowania kampanii Product Seeding i działania z zakresu influencer marketingu.
Suplement diety Colon C to unikalne połączenie wysokiej zawartości błonnika oraz żywych kultur bakterii kwasu mlekowego z otoczką LAB2PRO, która uwalnia je dopiero w jelitach, a nie w żołądku. Preparat ułatwia wypróżnianie, nie podrażniając jelit. Można go również stosować codziennie w celu regulacji pracy jelit.
Głównym celem prowadzonych przez zespół Streetcom działań, jest edukacja w zakresie benefitów produktu Colon C i sposobów jego konsumpcji. Poza tym, celem kampanii jest budowa trialu i zasięgu on – line, a także uzyskanie rekomendacji i claimów konsumenckich.
- Product seeding połączony z działaniami influencerskimi to sprawdzony mix działań, gwarantujący wysoką efektywność – mówi Anna Wołkanowska, Senior Brand Manager marki Colon C. - Sprawdza się szczególnie przy wysoko wyspecjalizowanych produktach, do jakich należy Colon C – dodaje.
Projekt zakończy się w maju br.
Źródło: Streetcom