logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Streetcom dla marki Colon C

  PR 24.05.2022, przeczytano 349 razy

Kolejny projekt dla marki Colon C realizuje zespół agencji Streetcom. Tym razem agencja odpowiada za przygotowania kampanii Product Seeding i działania z zakresu influencer marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-streetcom-dla-marki-colon-c,395978,artykul.html

Suplement diety Colon C to unikalne połączenie wysokiej zawartości błonnika oraz żywych kultur bakterii kwasu mlekowego z otoczką LAB2PRO, która uwalnia je dopiero w jelitach, a nie w żołądku. Preparat ułatwia wypróżnianie, nie podrażniając jelit. Można go również stosować codziennie w celu regulacji pracy jelit.

Głównym celem prowadzonych przez zespół Streetcom działań, jest edukacja w zakresie benefitów produktu Colon C i sposobów jego konsumpcji. Poza tym, celem kampanii jest budowa trialu i zasięgu on – line, a także uzyskanie rekomendacji i claimów konsumenckich.

- Product seeding połączony z działaniami influencerskimi to sprawdzony mix działań, gwarantujący wysoką efektywność – mówi Anna Wołkanowska, Senior Brand Manager marki Colon C. - Sprawdza się szczególnie przy wysoko wyspecjalizowanych produktach, do jakich należy Colon C – dodaje.

Projekt zakończy się w maju br.

Źródło: Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764