Do grona klientów obsługiwanych przez agencję Streetcom dołączyła firma LEIFHEIT. Pierwszy projekt to kampania influencer marketingowa dla jednego z urządzeń z portfolio profesjonalnych produktów LEIFHEIT. Jej celem jest budowanie świadomości, a także dotarcie do klientów z informacją o sklepie internetowym leifheitsklep.pl.
Produktem, który jest głównym bohaterem pierwszej kampanii realizowanej przez Streetcom dla marki LEIFHEIT jest suszarka ogrodowa Linomatic 500 Deluxe Cover. Producentowi zależy na podkreśleniu jej atutów – stabilności, funkcjonalności, praktyczności – umożliwia powieszenie ubrań łącznie z aż 5 prań i łatwo suszyć na niej większe rzeczy takie jak pościel czy obrusy, bo długość jej linek to aż 50 m. Głównym hasłem prowadzonych działań jest claim „najlepsza pod słońcem”, który ma podkreślać to, że Linomatic 500 Deluxe Cover to suszarka ogrodowa.
Agencja Streetcom odpowiada za strategię, rekrutację i koordynację współpracy z micro influencerami. Celem prowadzonych działań jest budowanie świadomości produktu, wyeksponowanie unikalnych cech suszarki ogrodowej Linomatic 500 Deluxe Cover, ale również odmłodzenie wizerunku marki oraz dotarcie z informacją o możliwości dokonywania zakupów online w e-sklepie producenta pod adresem leifheitsklep.pl
Kampania trwa do końca maja br.
Źródło: Streetcom