logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Streetcom wygrała przetarg dla Leifheit

  PR 24.05.2023, przeczytano 454 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów obsługiwanych przez agencję Streetcom dołączyła firma LEIFHEIT. Pierwszy projekt to kampania influencer marketingowa dla jednego z urządzeń z portfolio profesjonalnych produktów LEIFHEIT. Jej celem jest budowanie świadomości, a także dotarcie do klientów z informacją o sklepie internetowym leifheitsklep.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-streetcom-wygrala-przetarg-dla-leifheit,400110,artykul.html

Produktem, który jest głównym bohaterem pierwszej kampanii realizowanej przez Streetcom dla marki LEIFHEIT jest suszarka ogrodowa Linomatic 500 Deluxe Cover. Producentowi zależy na podkreśleniu jej atutów – stabilności, funkcjonalności, praktyczności – umożliwia powieszenie ubrań łącznie z aż 5 prań i łatwo suszyć na niej większe rzeczy takie jak pościel czy obrusy, bo długość jej linek to aż 50 m. Głównym hasłem prowadzonych działań jest claim „najlepsza pod słońcem”, który ma podkreślać to, że Linomatic 500 Deluxe Cover to suszarka ogrodowa.

Agencja Streetcom odpowiada za strategię, rekrutację i koordynację współpracy z micro influencerami. Celem prowadzonych działań jest budowanie świadomości produktu, wyeksponowanie unikalnych cech suszarki ogrodowej Linomatic 500 Deluxe Cover, ale również odmłodzenie wizerunku marki oraz dotarcie z informacją o możliwości dokonywania zakupów online w e-sklepie producenta pod adresem leifheitsklep.pl

Kampania trwa do końca maja br.

Źródło: Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764