logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Streetcom wygrała przetarg dla Leifheit

  PR 24.05.2023, przeczytano 177 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów obsługiwanych przez agencję Streetcom dołączyła firma LEIFHEIT. Pierwszy projekt to kampania influencer marketingowa dla jednego z urządzeń z portfolio profesjonalnych produktów LEIFHEIT. Jej celem jest budowanie świadomości, a także dotarcie do klientów z informacją o sklepie internetowym leifheitsklep.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-streetcom-wygrala-przetarg-dla-leifheit,400110,artykul.html

Produktem, który jest głównym bohaterem pierwszej kampanii realizowanej przez Streetcom dla marki LEIFHEIT jest suszarka ogrodowa Linomatic 500 Deluxe Cover. Producentowi zależy na podkreśleniu jej atutów – stabilności, funkcjonalności, praktyczności – umożliwia powieszenie ubrań łącznie z aż 5 prań i łatwo suszyć na niej większe rzeczy takie jak pościel czy obrusy, bo długość jej linek to aż 50 m. Głównym hasłem prowadzonych działań jest claim „najlepsza pod słońcem”, który ma podkreślać to, że Linomatic 500 Deluxe Cover to suszarka ogrodowa.

Agencja Streetcom odpowiada za strategię, rekrutację i koordynację współpracy z micro influencerami. Celem prowadzonych działań jest budowanie świadomości produktu, wyeksponowanie unikalnych cech suszarki ogrodowej Linomatic 500 Deluxe Cover, ale również odmłodzenie wizerunku marki oraz dotarcie z informacją o możliwości dokonywania zakupów online w e-sklepie producenta pod adresem leifheitsklep.pl

Kampania trwa do końca maja br.

Źródło: Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764