logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Techniczna w Bath przedstawiła nominacje do nagrody PR dla Przemysłu

  PR 20.09.2014, przeczytano 833 razy

Agencja Techniczna w Bath przedstawiła nominacje do nagrody PR dla Przemysłu

Media Safari, agencja PR i social media z siedzibą w Bath została nominowana do dwóch nagród w 2014 Chartered Institute of Public Relations (CIPR) Duma Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-techniczna-w-bath-przedstawila-nominacje-do-nagrody-pr-dla-przemyslu,22665,artykul.html

To czwarty rok z rzędu, kiedy agencja otrzymała uznanie w branży od CIPR.

Media Safari prowadziła kampanię dla dostawcy rozwiązań antywirusowych Bitdefender oraz firmy dostarczającej innowacyjne technologie Human Recognition Systems. Obie kampanie zostały uznane za „Najlepsze Technologiczne Kampanie” na południu Anglii i w Islandii.

Ta kategoria pokazuje jak rozpoznać udane kampanie reklamowe podejmowane przez spółki działające w sektorze technologicznym i jakie są uznane strategie, techniki, realizacja, pomiary, planowanie i opłacalność.

Matt King, dyrektor zarządzający Media Safari, powiedział: „Uznanie CIPR za te dwie kampanie dla Bitdefender i Human Recognition Systems pokazuje, że wartość naszych działań PR została przekazana obu organizacjom”.

„Nasze ciągłe zaangażowanie w odkrywaniu komunikacji koncentruje się na tym, by ciągle udoskonalać działalność PR dla naszych klientów, odpowiadając na najnowsze trendy w branży.”

„To zaszczyt być dwukrotnie nominowanym w tej wysoce konkurencyjnej kategorii, szczególnie, że w tym roku zasięg nagród został rozszerzony poza południowy-zachód, a obejmuje teraz całą południową Anglię. Czekamy na lekcję jaką będziemy mogli wyciągnąć z decyzji sędziów”

CIPR PRide Awards jest jedyną nagrodą w Wielkiej Brytanii przyznawaną po zapoznaniu się z opinią publiczną.

Teraz mamy jedenasty rok istnienia CIPR PRide Awards, co roku rośnie ona w siłę, coraz więcej doradców i organizacji dostrzega korzyści płynące z nagrody przeznaczonej dla profesjonalistów PR. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w listopadzie 2014.

Źródło: Media Safari

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wizz Air i PHD z największą kampanią od czasu pandemii
Wizz Air, we współpracy z domem mediowym PHD, rusza z największą od czasów pandemii kampanią reklamową w Polsce. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród aktywnych mieszkańców czterech kluczowych aglomeracji: Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania, a także promocja wybranych destynacji podróży.
Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764