logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Techniczna w Bath przedstawiła nominacje do nagrody PR dla Przemysłu

  PR 20.09.2014, przeczytano 820 razy

Agencja Techniczna w Bath przedstawiła nominacje do nagrody PR dla Przemysłu

Media Safari, agencja PR i social media z siedzibą w Bath została nominowana do dwóch nagród w 2014 Chartered Institute of Public Relations (CIPR) Duma Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-techniczna-w-bath-przedstawila-nominacje-do-nagrody-pr-dla-przemyslu,22665,artykul.html

To czwarty rok z rzędu, kiedy agencja otrzymała uznanie w branży od CIPR.

Media Safari prowadziła kampanię dla dostawcy rozwiązań antywirusowych Bitdefender oraz firmy dostarczającej innowacyjne technologie Human Recognition Systems. Obie kampanie zostały uznane za „Najlepsze Technologiczne Kampanie” na południu Anglii i w Islandii.

Ta kategoria pokazuje jak rozpoznać udane kampanie reklamowe podejmowane przez spółki działające w sektorze technologicznym i jakie są uznane strategie, techniki, realizacja, pomiary, planowanie i opłacalność.

Matt King, dyrektor zarządzający Media Safari, powiedział: „Uznanie CIPR za te dwie kampanie dla Bitdefender i Human Recognition Systems pokazuje, że wartość naszych działań PR została przekazana obu organizacjom”.

„Nasze ciągłe zaangażowanie w odkrywaniu komunikacji koncentruje się na tym, by ciągle udoskonalać działalność PR dla naszych klientów, odpowiadając na najnowsze trendy w branży.”

„To zaszczyt być dwukrotnie nominowanym w tej wysoce konkurencyjnej kategorii, szczególnie, że w tym roku zasięg nagród został rozszerzony poza południowy-zachód, a obejmuje teraz całą południową Anglię. Czekamy na lekcję jaką będziemy mogli wyciągnąć z decyzji sędziów”

CIPR PRide Awards jest jedyną nagrodą w Wielkiej Brytanii przyznawaną po zapoznaniu się z opinią publiczną.

Teraz mamy jedenasty rok istnienia CIPR PRide Awards, co roku rośnie ona w siłę, coraz więcej doradców i organizacji dostrzega korzyści płynące z nagrody przeznaczonej dla profesjonalistów PR. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w listopadzie 2014.

Źródło: Media Safari

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG zaprezentuje nowe plotery na targach Fespa 2024
Firma Roland DG z przyjemnością powróci na targi FESPA Global Print Expo, które odbędą się w Amsterdamie w dniach  19-22 marca  2024 r., gdzie zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy.
Glenfiddich: opakowania inspirowane naturą i powrotem znaku Smoka
Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które...
Vive XR Elite Business Edition - VR dla przedsiębiorstw
HTC VIVE, czołowy gracz w segmencie premium rzeczywistości wirtualnej (VR), ponownie podnosi poprzeczkę w dziedzinie technologii XR dla biznesu i konsumentów. Firma wprowadziła zestaw oprogramowania, który przyczynił się do stworzenia pierwszego działającego systemu VR w warunkach mikrograwitacji.
Agencja Ro dołącza do SAPR
Agencja Ro dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations jako 39. agencja.
Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”
Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764