logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja They.pl rozszerzyła współpracę z marką Lirene

  PR 06.08.2021, przeczytano 545 razy

Agencja digital marketingu They.pl współpracuje z marką Lirene od ponad 2 lat – realizując działania kreatywne oraz mediowe, a także m.in. te z zakresu influencer marketingu oraz komunikacji w social mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-they.pl-rozszerzyla-wspolprace-z-marka-lirene,392550,artykul.html

„Z naturą Ci do twarzy” to pierwsza wspólnie zrealizowana kampania, która wprowadziła na rynek linię Lirene Natura – naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała dla kobiet. Od tego czasu współpraca agencji z Lirene poszerzyła się o stałą obsługę w zakresie social mediów oraz influencer marketingu, a także cyklicznie realizowane kampanie digitalowe.

Lirene to polska marka kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała oraz do makijażu, która na rynku istnieje już od 16 lat. W ostatnim czasie podjęła ona szereg działań mających na celu wsparcie nie tylko środowiska (naturalne produkty, biodegradowalne opakowania), lecz także proekologicznych inicjatyw kobiet.

Współpracę z agencją They.pl rozpoczęliśmy w momencie, kiedy nasza marka przechodziła istotne przemiany. Wprowadzenie naturalnej linii kosmetyków wymagało od nas nowego podejścia do komunikacji i umocnienia naszych głównych filarów – bardzo mocno podkreślamy bowiem, że działalność Lirene opiera się na takich wartościach jak kobiecość, innowacje oraz dbałość o naturę. Agencja They.pl wspiera nas obecnie w procesie zmian komunikacyjnych oraz wizerunkowych i prowadzi dla nas działania obejmujące znaczącą część naszej internetowej działalności – mówi Joanna Orfinger, global marketing manager Lirene.

Pierwszą kampanię „Z naturą Ci do twarzy” dla marki Lirene agencja They.pl przygotowała jesienią 2019 roku. Elementem kampanii promocyjnej ukierunkowanej na naturę była także współpraca z Fundacją Łąka, zajmującą się ukwiecaniem przestrzeni miejskich. Agencja They.pl przygotowała m.in. strategię komunikacji oraz koncept kreatywny linii kosmetyków Lirene Natura. Odpowiadała także za współpracę z ambasadorką linii – Olgą Frycz i za prowadzenie kampanii online, w tym realizację działań w mediach społecznościowych i z zakresu influencer marketingu.

Jesienią 2019 roku rozpoczęła się również I edycja Plebiscytu Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura. Jego celem było wyróżnienie najciekawszych proekologicznych inicjatyw, projektów oraz firm prowadzonych przez kobiety. Agencja They.pl stworzyła m.in. koncept kreatywny projektu, materiały graficzne, przygotowała też landing page plebiscytu i kampanię digitalową. Obecnie trwa II edycja plebiscytu.

Cieszymy się, że marka Lirene zaufała nam i powierzyła nie tylko komunikację swoich nowości produktowych, lecz także projekty o charakterze wizerunkowym. Jesteśmy dumni, że nasza obecna współpraca prowadzona jest na tak wielu polach – dzięki temu jeszcze precyzyjniej możemy realizować postawione nam cele. Cieszymy się również z tego, że nasz zespół może wspierać markę w procesie tak ważnych zmian, które zachodzą nie tylko na etapie produkcji kosmetyków, lecz także w ramach komunikacji z konsumentkami Lirene – mówi Adrianna Kubik, business director oraz członiki zarządu w They.pl.

Kolejne miesiące wspólnych działań zaowocowały m.in. kampanią promującą serię kosmetyków Jestem ECO, produkowanych przy użyciu energii odnawialnej w duchu vegan i less waste, a także linii Natura, produktów z linii: GREEN RETINOL, Make me slim!, SUN oraz podkładów NO MASK.

Od początku współpracy z marką Lirene agencja They.pl realizuje dla niej stałe działania z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych – także na rynkach zagranicznych, m.in. na Ukrainie, w UK, Hiszpanii, Rosji i na Litwie.

Jesteśmy dumni, że już od ponad 2 lat prowadzimy komunikację w social mediach dla marki Lirene – na Facebooku oraz Instagramie. Na bieżąco informujemy tam użytkowników o wszystkich aktywnościach firmy, wspieramy promocję konkursów i dbamy o kontakt z klientem. Cieszymy się, że nasza współpraca pozwoliła na wypracowanie nowego tonu komunikacji z konsumentami, na których opiera się dziś działalność marki Lirene w social mediach. Wspólne działania zaowocowały także stworzeniem zupełnie nowego, odświeżonego layoutu w komunikacji na Instagramie. Współpraca z marką Lirene jest dla nas tym bardziej wyjątkowa, że skupia się na dwóch niezwykle ważnych dla nas aspektach: naturze i ochronie środowiska oraz bliskiej relacji z kobietami – mówi Natalia Kijko-Łuciuk, social media director w They.pl.

Ostatnie 2 lata współpracy z agencją They.pl to ponadto poszerzenie portfolio Lirene o stałe działania z zakresu influencer marketingu. Od początku tego roku marka pracuje z Klaudią Halejcio, jedną z najpopularniejszych polskich influencerek, która prowadzi dla Lirene regularną komunikację na Instagramie.

Ponadto agencja przygotowała m.in. autorski projekt Klubu Ambasadorek Lirene, pozwalający na budowanie długofalowych relacji marki ze swoimi klientkami. Inicjatywa ta zrzeszyła już ponad 150 kobiet, które testują kosmetyki, dzielą się swoimi opiniami za pośrednictwem mediów społecznościowych i tym samym stają się częścią grona Kobiet Lirene.

Otwartość marki Lirene na nowe kanały dotarcia do swoich odbiorców pozwoliła na rozszerzenie działań influencerskich o nowe medium – platformę TikTok. To właśnie tutaj z sukcesem przeprowadziliśmy kampanie promujące podkłady z linii Natura oraz NO MASK. Oparte były one w głównej mierze na współpracy z mikroinfluencerami, którzy wygenerowali dla marki Lirene łączny zasięg na poziomie ponad 1,5 mln wyświetleń – podsumowuje Monika Pikor, PR & influencer marketing manager w They.pl.

Współpraca agencji They.pl z Lirene zaowocowała nie tylko stworzeniem nowej przestrzeni reklamowej, lecz także pozyskaniem nowych dróg dotarcia do odbiorców i odświeżeniem wizerunku marki kosmetycznej.

Źródło: They.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764