logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja They.pl świętuje 8 lat współpracy z marką Dekoria

  PR 30.08.2021, przeczytano 1188 razy

Agencja digital marketingu They.pl współpracuje z marką Dekoria już od ponad 8 lat, realizując obecnie regularne działania z zakresu digital marketingu 360°.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-they.pl-swietuje-8-lat-wspolpracy-z-marka-dekoria,392809,artykul.html

Dekoria to jedna z najbardziej znanych i cenionych polskich marek w branży dekoracji wnętrz, a ponadto największy producent rolet rzymskich na wymiar w Europie. Na polskim rynku działa nieprzerwanie od przeszło 16 lat. Współpracę z agencją They.pl marka nawiązała w 2013 roku.

- Z firmą They.pl współpracujemy od wielu lat i sam ten fakt świadczy o tym, że jesteśmy z tej współpracy zadowoleni. Zaczynaliśmy od niewielkiego zakresu wspólnych prac, teraz agencja They.pl obsługuje większość naszych działań w internecie. Współpraca ostatnio rozszerzyła się również o obsługę naszych zagranicznych sklepów online oraz sklepów stacjonarnych. Agencja They.pl wykazuje się dużym profesjonalizmem, kreatywnością i zaangażowaniem – mówi Agnieszka Rybka, dyrektor handlowy marki Dekoria.

Współpraca z agencją w 2013 roku obejmowała działania w Google Ads, działania content marketingowe, SEO, a także komunikację w mediach społecznościowych oraz PR. Kolejne lata zaowocowały znacznym rozszerzeniem pól współpracy, a od 2020 roku agencja prowadzi dla marki regularne działania już nie tylko na rynku PL, ale również w UK oraz CZ, w skład których wchodzą komunikacja w social mediach Dekorii oraz digitalowe kampanie reklamowe.

Na rynku PL agencja jest odpowiedzialna za realizację dla Dekorii wielokanałowych kampanii digitalowych, m.in. w takich kanałach i sieciach reklamowych jak Google, Facebook, Criteo, YouTube a także szeroko pojęty performance marketing i działania e-mail marketingowe.

- Na przestrzeni ponad 8 lat współpracy z marką Dekoria odnotowaliśmy wiele sukcesów na płaszczyźnie działań performance, a więc wzrostu sprzedaży w kanałach online. Nieustannie rozbudowujemy działania o nowe kanały dotarcia oraz produkty beta. Działania płatne odpowiadają za ponad 50% wszystkich uzyskanych przychodów, a serwis w 2020 roku wygenerował wzrost przychodów o 35% – wyjaśnia Marcin Adamczyk, digital media manager w agencji They.pl.

Współpraca z marką Dekoria realizowana jest również w zakresie afiliacji oraz programów partnerskich. Do zadań agencji należy ponadto stała obsługa w zakresie marketing automation oraz działań eCRM-owych (również z wykorzystaniem elementów AI), takich jak rozbudowa i monetyzacja bazy klientów Dekorii i stała komunikacja z klientami Dekorii poprzez e-mail, sms, push.

- Niemal od początku współpracy marka Dekoria powierzyła nam obsługę swoich mediów społecznościowych – Facebooka, Instagrama oraz Pinteresta. Od 2020 roku działamy w tym zakresie nie tylko na rynku polskim, ale również brytyjskim oraz czeskim. Cieszymy się, że lata naszej współpracy zaowocowały znacznym rozszerzeniem jej zakresu – to dla nas dowód, że marka Dekoria jest zadowolona z naszej wizji komunikacji z konsumentami za pośrednictwem mediów społecznościowych i ufa naszej pracy. Jesteśmy też niezwykle dumni, że naszemu zespołowi udało się zbudować tak liczne grono odbiorców, a zarazem miłośników marki, obejmujące ponad 60 tys. obserwujących na Instagramie oraz ponad 170 tys. fanów na Facebooku. Co istotne, nasze działania wizerunkowe w mediach społecznościowych przekładają się na sprzedaż, a to dla nas największy sukces – mówi Natalia Kijko-Łuciuk, social media director w agencji They.pl.

We współpracy z Dekorią agencja regularnie przygotowuje materiały z zakresu content marketingu, w skład których wchodzą nie tylko wszelkiego rodzaju publikacje zewnętrzne, prowadzenie bloga, ale również materiały graficzne, takie jak infografiki, moodboardy czy banery.

They.pl wspiera markę również w kontekście PR-owym. Agencja jest odpowiedzialna za dystrybucję materiałów prasowych do mediów, a także koordynowanie współpracy z dziennikarzami czy opiekę medialną nad organizowanymi przez Dekorię eventami.

- Ponad 8 lat współpracy z Dekorią to niezwykle intensywny czas, który zaowocował znacznym rozszerzeniem zakresu naszych działań. 8 lat temu rozpoczynaliśmy naszą współpracę m.in. od Google Ads czy komunikacji w mediach społecznościowych, by dziś odpowiadać niemal za każdy obszar działalności marki w internecie. To dla naszej agencji duży sukces, na który codziennie pracuje wiele zaangażowanych w obsługę Dekorii osób – mówi Adrianna Kubik, członkini zarządu oraz business director w agencji They.pl.

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764