Marka Nałęczowianka (Nestlè Waters Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie konkursu pod hasłem „Taka re-akcja! Wspieraj czystszy świat”.
Ogólnopolski konkurs zorganizowany przez agencję UNQUE ONE, dotyczy wody Nałęczowianka i przebiega w sieciach sklepów Carrefour od 2 do 13 sierpnia br.
Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić dowolną zgrzewkę Nałęczowianki*, dokończyć zdanie: Nie śmiecę, bo myślę, że… i wysłać SMS w treści wpisując Nestle.numer z dowodu zakupu.odpowiedź na pytanie. W konkursie do wygrania co tydzień po 15 bonów do sklepu Carrefour o wartości 100 zł, 200 zł i 300 zł. Za każde poprawne zgłoszenie Nestle przekaże Fundacji Ekologicznej Arka 10 zł na akcję „Kwiaty zamiast śmieci”.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, shelfstoppery) i reklamą w gazetce sieci Carrefour.
Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.