logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Unique One pracuje dla Totalizatora Sportowego

  PR 04.07.2014, przeczytano 3837 razy
ilustracjastrzałka
Strona www

Jest lato, jest LOTERIADA – pod takim hasłem rozpoczęła się 6. edycja zabawy loteryjnej LOTTO Totalizatora Sportowego. Organizację loterii audioteksowej Totalizatora Sportowego sp. z o.o. powierzono agencji UNIQUE ONE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-unique-one-pracuje-dla-totalizatora-sportowego,22102,artykul.html

Akcja rozpoczęła się 1 lipca i zakończy się 31 sierpnia. Agencja UNIQUE ONE, działając na zlecenie Totalizatora Sportowego sp. z o.o. odpowiedzialna jest za stronę organizacyjną, obsługę, a także przygotowanie strony www.loteriada.pl, również w wersji mobilnej.
 
Aby wziąć udział w LOTERIADZIE, należy za minimum 5 złotych kupić dowolny produkt z portfela Totalizatora Sportowego (m.in.  Lotto, także z Lotto Plus, Mini Lotto, Multi Multi, Keno, Kaskada, Zdrapki). Po spełnieniu tego warunku otrzymamy kupon Loteriady z kodem. Kod można zarejestrować na stronie www.loteriada.pl, albo wysyłać go SMS-em pod wskazany na kuponie numer. W akcji można wygrać samochody MINI oraz tablety ASUS Fonepad 7”.
 
Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią reklamową wykorzystującą m.in. spot TV, radio i reklamę zewnętrzną.
 
W wyniku wygranego przetargu w marcu br. agencja UNIQUE ONE podpisała umowę z Totalizatorem Sportowym na dwa lata.

Źródło: UNIQUE ONE

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764