logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Unique One pracuje dla Totalizatora Sportowego

  PR 04.07.2014, przeczytano 3873 razy
ilustracjastrzałka
Strona www

Jest lato, jest LOTERIADA – pod takim hasłem rozpoczęła się 6. edycja zabawy loteryjnej LOTTO Totalizatora Sportowego. Organizację loterii audioteksowej Totalizatora Sportowego sp. z o.o. powierzono agencji UNIQUE ONE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-unique-one-pracuje-dla-totalizatora-sportowego,22102,artykul.html

Akcja rozpoczęła się 1 lipca i zakończy się 31 sierpnia. Agencja UNIQUE ONE, działając na zlecenie Totalizatora Sportowego sp. z o.o. odpowiedzialna jest za stronę organizacyjną, obsługę, a także przygotowanie strony www.loteriada.pl, również w wersji mobilnej.
 
Aby wziąć udział w LOTERIADZIE, należy za minimum 5 złotych kupić dowolny produkt z portfela Totalizatora Sportowego (m.in.  Lotto, także z Lotto Plus, Mini Lotto, Multi Multi, Keno, Kaskada, Zdrapki). Po spełnieniu tego warunku otrzymamy kupon Loteriady z kodem. Kod można zarejestrować na stronie www.loteriada.pl, albo wysyłać go SMS-em pod wskazany na kuponie numer. W akcji można wygrać samochody MINI oraz tablety ASUS Fonepad 7”.
 
Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią reklamową wykorzystującą m.in. spot TV, radio i reklamę zewnętrzną.
 
W wyniku wygranego przetargu w marcu br. agencja UNIQUE ONE podpisała umowę z Totalizatorem Sportowym na dwa lata.

Źródło: UNIQUE ONE

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Program wykładów i spotkań Gdynia Design Days 2025
Architektura, dźwięk, typografia, sztuczna inteligencja, czy cykl projektowania produktowego to tylko wybrane zagadnienia, które zostaną poruszone podczas spotkań. Na stronie festiwalu dostępny jest już program wykładów oraz dyskusji, a także możliwość zapisania się na nie.
Akademia Lasera z kolejną wejściówką dla Signs.pl!
Colop Polska zaprasza do udziału w warsztatach laserowych – Akademia Lasera. Firma zorganizowała już ponad 119 edycji szkoleń, które są prowadzone od 2007 roku. Skorzystało z nich już ponad 1900 kursantów.
Lumix: aktualizacje oprogramowania aparatu i obiektywów
Panasonic z przyjemnością ogłasza nową aktualizację oprogramowania dla aparatu LUMIX S1RII, wprowadzenie aplikacji LUMIX Flow i LUMIX Lab wspierających workflow, a także aktualizacje dla obiektywów z serii S. Te zmiany zostały zaprojektowane tak, aby płynnie zintegrować zaawansowane funkcje z naszych najnowszych modeli, LUMIX S1II oraz S1IIE, z aparatem LUMIX S1RII, zwiększając...
Canon otrzymuje Platynowy Medal EcoVadis
Canon ogłosił, że otrzymał prestiżowy status Platinum za swoje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju od globalnej organizacji EcoVadis. Wyróżnienie to plasuje Canon w gronie 1% wszystkich ocenianych przedsiębiorstw.
Vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej
Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi. Za realizację...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764