logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Verbum podsumowała kolejny rok na giełdzie

  PR 18.10.2024, przeczytano 355 razy
ilustracja
Marcin Katański

Agencja lojalnościowa MPL Verbum podsumowała rok obrotowy 2023/24. Po raz pierwszy w 27-letniej historii firmy przychody przekroczyły 30 mln złotych. To szczególnie dobra wiadomość dla pracowników, którzy od tego roku zostali zaproszeni do programu udziałów właścicielskich. MPL Verbum jest jedną z zaledwie kilku agencji reklamowych na polskim rynku, obecnych na rynku New Connect warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-verbum-podsumowala-kolejny-rok-na-gieldzie,406151,artykul.html

Spółka debiutowała na giełdzie w 2011 roku. Od tego czasu przychody wzrosły 5-krotnie. Rok 2023/24 zamknął się rekordową wartością 31,6 mln zł. Tym samym przychód przeliczony na jednego zatrudnionego przekroczył 1 mln zł. Spółka nieprzerwanie od kilkunastu lat pozostaje rentowna, notując zysk netto na poziomie około 1 mln złotych, przy EBITDA przekraczającym 1,1 mln zł.

Raportowany rok obrotowy był również pierwszym rokiem obowiązywania programu motywacyjnego typu ESOP dla pracowników. Otrzymają oni możliwość wejścia do grona akcjonariuszy Spółki poprzez nabycie jej akcji po cenie nominalnej 0,10 zł za akcję (podczas gdy aktualne notowania akcji MPL Verbum na warszawskiej giełdzie zdecydowanie przekraczają wartość 7 złotych za akcję). Pierwszy etap programu zakończy się w 2026 roku emisją pierwszych akcji dla pracowników.

Analizując obecne wyniki, warto spojrzeć wstecz, kiedy Spółka pod koniec lat 90. w 2-osobowym składzie rozpoczynała działalność, brutalnie zderzając się z kryzysem wywołanym „bańką internetową”. Branża programów motywacyjnych i lojalnościowych w segmencie B2B w zasadzie nie istniała, a pierwsze wdrożenia były jeszcze w praktyce analogowe i oparte na arkuszach Excel. Dziś mamy 30-osobowy zespół, który pracuje nad wprowadzaniem rozwiązań A.I. i grywalizacyjnych do programów lojalnościowych, starając się dopasować je do potrzeb pokoleń Millennialsów, Gen Z i Alfa. Mimo niezbyt korzystnego otoczenia biznesowego, Zarząd postrzega kondycję i perspektywy jako stabilne – mówi Marcin Katański, Prezes Zarządu MPL Verbum S.A.

Źródło: MPL Verbum S.A.

verbum.com.pl

Dodatkowe informacje:

MPL Verbum S.A. jest poznańską agencją specjalizującą się w programach lojalnościowych B2B opartych na nowych technologiach. Realizuje projekty m.in. dla Rehau, Holcim, Goodyear, Nordzucker, Mitsubishi.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tubądzin meets… heArt. Unikatowe płytki dla WOŚP
Grupa Tubądzin po raz kolejny angażuje się w Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i… po raz kolejny do pomocy angażuje artystów. Zaproszeni twórcy stworzyli unikatowe płytki ceramiczne, które będą stanowić przedmioty licytacji na rzecz WOŚP.
Epoka (nie)dostępności: wystawa w Muzeum Narodowym w Krakowie
Wystawa „Epoka (nie)dostępności” to wspólna inicjatywa Fundacji Avalon oraz Muzeum Narodowego w Krakowie, w ramach której zaprezentowane zostaną obiekty związane z brakiem dostępności, symbolizujące błędy i ograniczenia doświadczane w codziennym życiu przez osoby z niepełnosprawnościami. Wydarzenie potrwa od 31 stycznia do 30 marca 2025.
Panasonic WPS2 - bezprzewodowy system prezentacyjny
Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą wersję bezprzewodowego systemu prezentacji PressIT — serię WPS2. Nowa technologia jest dostępna od ręki i została zaprojektowana tak, aby zapewnić bezproblemową, bezstresową i wysoce efektywną współpracę i komunikację w środowiskach zawodowych i edukacyjnych. System umożliwia bezproblemową współpracę,...
Mediabrands Health: specjalistyczny zespół w IPG Mediabrands
Grupa IPG Mediabrands rozszerzyła swoją ofertę dla klientów z branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia, i utworzyła w swoich strukturach zespół Mediabrands Health, specjalizujący się m.in. w komunikacji kierowanej do profesjonalistów z branży ochrony zdrowia (HCP): lekarzy, farmaceutów i innych przedstawicieli zawodów medycznych.
Sharp LM - monitory interaktywne od Sharp/NEC
Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na tegorocznych targach ISE, serię monitorów interaktywnych Sharp LM, o najlepszych w swojej klasie parametrach technologii dotyku i stosunku ceny do jakości. Ta nowa linia średniej wielkości monitorów interaktywnych oferuje szeroki wachlarz profesjonalnych funkcji do zastosowań dla małych przestrzeni konferencyjnych i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764