logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Virtual Brain z projektem społecznym dla BIK

  PR 06.07.2015, przeczytano 606 razy

Agencja kreatywna, Virtual Brain, specjalizująca się w tworzeniu branded contentu video dla swoich klientów, stworzyła w ramach projektu społecznego na zlecenie Biura Informacji Kredytowej cykl krótkich filmów edukacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-virtual-brain-z-projektem-spolecznym-dla-bik,25353,artykul.html

Projekt pod nazwą „Buduj dobrą historię” powstał w myśl idei edukowania tej części społeczeństwa, która korzysta z jakichkolwiek form pożyczek, kredytów, a także kart kredytowych. Poprzez pięć prostych i przejrzystych w swojej formie animacji, BIK pokazuje, jak szybko sprawdzimy swój scoring kredytowy, na czym polega budowanie naszej historii kredytowej, jak o nią dbać czy też jak sprawdzić własną wiarygodność finansową. Jeden z filmów podpowiada także, co zrobić w sytuacji, kiedy zginie nam dowód osobisty, a ktoś podszywa się pod naszą tożsamość w celu zaciągnięcia zobowiązań finansowych.

Podstawowym narzędziem tej kampanii informacyjnej są krótkie filmy, które w klarowny sposób opowiadają o sprawach nie do końca dla wszystkich oczywistych. Finanse, kredyty, karty kredytowe nadal stanowią często temat z pogranicza przysłowiowej ‘czarnej magii’. A jest on obecnie bardzo na czasie ze względu na wysoki kurs CHF i obawy kredytobiorców o to, czy zdołają spłacić kolejną ratę i jak ewentualne opóźnienie wpłynie na postrzeganie ich wiarygodności przez instytucje finansowe.” – mówi Derrick Ogrodny, Dyrektor Zarządzający Virtual Brain. „Dobrze przemyślany i skonstruowany content video, mimo trudnej tematyki, pozwala widzowi zrozumieć omawiane zagadnienia. Poza tym przekaz video, gwarantuje zainteresowanie widza i zwiększa szansę na to, że nasz przekaz wybije się spośród innych informacji. Jak widać na przykładzie naszej współpracy z Biurem Informacji Kredytowej, branded content to dobre rozwiązanie w przypadku zaprezentowania bardziej specjalistycznych zagadnień”.

Z badania opinii prze­pro­wa­dzo­ne­go przez Mill­ward­Brown na zlece­nie Biura Infor­ma­cji Kredy­to­wej i Funda­cji Kronen­ber­ga przy Citi Handlo­wy wyni­ka, że tylko 17% badanych myśląc o zaciągnięciu kredytu zamierza spraw­dzić swoją historię kredy­to­wą w BIK. „Wiedza o tym, jakie infor­ma­cje na nasz temat znaj­du­ją się w bazie BIK, może znacz­nie ułatwić odpo­wied­nie przy­go­to­wa­nie się do złoże­nia wnio­sku kredy­to­we­go” – mówi Małgo­rza­ta Bieliń­ska – Dyrektor ds. Edukacji w BIK. Podkreśla, iż łatwy dostęp do danych na swój temat i korzystanie z prostych rozwiązań BIK-u to pełna kontrola nad własnym wizerunkiem finansowym oraz ochrona przed wyłudzeniem kredytu. 

Wszystkie filmy dostępne są na kanale Youtube Biura Informacji Kredytowej:

1. Czyszczenie BIK – prawda czy mit
https://youtu.be/4qXnnDxFVDI

2. Historia kredytowa – warto ją mieć
https://youtu.be/rN2LqCRVT7I

3. Scoring BIK – czy warto zbierać punkty?
https://youtu.be/cYToMin5w4Ujego

4. Wiarygodność finansowa – jak ją sprawdzić?
https://youtu.be/wpZpJEBea9E

5. Zastrzeganie dowodu osobistego
https://www.youtube.com/watch?v=S0H1JpUkfNA

Źródło: Virtual Brain

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Itel przedstawia nowe logo
itel, marka z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej...
Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023
Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła platforma AtomStore.
Pieniądze to wrażliwy temat w związkach, ale nie muszą być przyczyną nieporozumień. Wiele zależy od tego, jak i czy w ogóle rozmawiamy o naszych dochodach, wydatkach i zobowiązaniach. Aby to ułatwić, powstała kampania społeczna #CoZTąKasą – Jak rozmowy o kasie wpływają na nasze relacje? Ma ona na celu podniesienie kompetencji w zakresie komunikacji finansowej i...
Zamiast wyrzucić nieaktualne materiały promocyjne, Credit Agricole przetworzył je i wykorzystuje ponownie. We współpracy z Deko Eko powstały wyjątkowe notesy wykonane z rozwłóknionych ulotek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764