logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Virtual Brain z projektem społecznym dla BIK

  PR 06.07.2015, przeczytano 627 razy

Agencja kreatywna, Virtual Brain, specjalizująca się w tworzeniu branded contentu video dla swoich klientów, stworzyła w ramach projektu społecznego na zlecenie Biura Informacji Kredytowej cykl krótkich filmów edukacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-virtual-brain-z-projektem-spolecznym-dla-bik,25353,artykul.html

Projekt pod nazwą „Buduj dobrą historię” powstał w myśl idei edukowania tej części społeczeństwa, która korzysta z jakichkolwiek form pożyczek, kredytów, a także kart kredytowych. Poprzez pięć prostych i przejrzystych w swojej formie animacji, BIK pokazuje, jak szybko sprawdzimy swój scoring kredytowy, na czym polega budowanie naszej historii kredytowej, jak o nią dbać czy też jak sprawdzić własną wiarygodność finansową. Jeden z filmów podpowiada także, co zrobić w sytuacji, kiedy zginie nam dowód osobisty, a ktoś podszywa się pod naszą tożsamość w celu zaciągnięcia zobowiązań finansowych.

Podstawowym narzędziem tej kampanii informacyjnej są krótkie filmy, które w klarowny sposób opowiadają o sprawach nie do końca dla wszystkich oczywistych. Finanse, kredyty, karty kredytowe nadal stanowią często temat z pogranicza przysłowiowej ‘czarnej magii’. A jest on obecnie bardzo na czasie ze względu na wysoki kurs CHF i obawy kredytobiorców o to, czy zdołają spłacić kolejną ratę i jak ewentualne opóźnienie wpłynie na postrzeganie ich wiarygodności przez instytucje finansowe.” – mówi Derrick Ogrodny, Dyrektor Zarządzający Virtual Brain. „Dobrze przemyślany i skonstruowany content video, mimo trudnej tematyki, pozwala widzowi zrozumieć omawiane zagadnienia. Poza tym przekaz video, gwarantuje zainteresowanie widza i zwiększa szansę na to, że nasz przekaz wybije się spośród innych informacji. Jak widać na przykładzie naszej współpracy z Biurem Informacji Kredytowej, branded content to dobre rozwiązanie w przypadku zaprezentowania bardziej specjalistycznych zagadnień”.

Z badania opinii prze­pro­wa­dzo­ne­go przez Mill­ward­Brown na zlece­nie Biura Infor­ma­cji Kredy­to­wej i Funda­cji Kronen­ber­ga przy Citi Handlo­wy wyni­ka, że tylko 17% badanych myśląc o zaciągnięciu kredytu zamierza spraw­dzić swoją historię kredy­to­wą w BIK. „Wiedza o tym, jakie infor­ma­cje na nasz temat znaj­du­ją się w bazie BIK, może znacz­nie ułatwić odpo­wied­nie przy­go­to­wa­nie się do złoże­nia wnio­sku kredy­to­we­go” – mówi Małgo­rza­ta Bieliń­ska – Dyrektor ds. Edukacji w BIK. Podkreśla, iż łatwy dostęp do danych na swój temat i korzystanie z prostych rozwiązań BIK-u to pełna kontrola nad własnym wizerunkiem finansowym oraz ochrona przed wyłudzeniem kredytu. 

Wszystkie filmy dostępne są na kanale Youtube Biura Informacji Kredytowej:

1. Czyszczenie BIK – prawda czy mit
https://youtu.be/4qXnnDxFVDI

2. Historia kredytowa – warto ją mieć
https://youtu.be/rN2LqCRVT7I

3. Scoring BIK – czy warto zbierać punkty?
https://youtu.be/cYToMin5w4Ujego

4. Wiarygodność finansowa – jak ją sprawdzić?
https://youtu.be/wpZpJEBea9E

5. Zastrzeganie dowodu osobistego
https://www.youtube.com/watch?v=S0H1JpUkfNA

Źródło: Virtual Brain

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hand Made dla BMW Motorrad
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad.
Rekordowy finał kampanii Mosznowładcy
W nieco ponad dwa miesiące organizatorzy kampanii Mosznowładcy i wspierające ich instytucje zapewniły aż 18 dni badań na terenie kraju, dzięki czemu przebadano 9039 mężczyzn! To absolutny rekord akcji, pobijający wyniki wszystkich dotychczasowych edycji.
Świąteczna odsłona Symulatora Biedronki w Robloxie
Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry. 
New is Now - Premiery Sharp/NEC na ISE 2025
Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania do wyświetlania obrazu już pod marką Sharp. Technologia dvLED, unikalne projektory z laserem RB, monitory wielkoformatowe oraz interaktywne, cyfrowe plakaty Sharp ePaper, a także oprogramowanie Hiperwall do zarządzania treścią np. ścian video...
Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”
Komfort - ekspert w zakresie kompleksowej renowacji wnętrz, po raz pierwszy w swojej historii wchodzi na rynek produkcji rozrywkowych. Już 9 grudnia na kanale YouTube marki odbyła się premiera autorskiego miniserialu „Na Komfortowej”. To lekki komediowy format, który w nietuzinkowy sposób łączy tematykę remontów z codziennymi perypetiami życia w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764