logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Virtual Brain z projektem społecznym dla BIK

  PR 06.07.2015, przeczytano 615 razy

Agencja kreatywna, Virtual Brain, specjalizująca się w tworzeniu branded contentu video dla swoich klientów, stworzyła w ramach projektu społecznego na zlecenie Biura Informacji Kredytowej cykl krótkich filmów edukacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-virtual-brain-z-projektem-spolecznym-dla-bik,25353,artykul.html

Projekt pod nazwą „Buduj dobrą historię” powstał w myśl idei edukowania tej części społeczeństwa, która korzysta z jakichkolwiek form pożyczek, kredytów, a także kart kredytowych. Poprzez pięć prostych i przejrzystych w swojej formie animacji, BIK pokazuje, jak szybko sprawdzimy swój scoring kredytowy, na czym polega budowanie naszej historii kredytowej, jak o nią dbać czy też jak sprawdzić własną wiarygodność finansową. Jeden z filmów podpowiada także, co zrobić w sytuacji, kiedy zginie nam dowód osobisty, a ktoś podszywa się pod naszą tożsamość w celu zaciągnięcia zobowiązań finansowych.

Podstawowym narzędziem tej kampanii informacyjnej są krótkie filmy, które w klarowny sposób opowiadają o sprawach nie do końca dla wszystkich oczywistych. Finanse, kredyty, karty kredytowe nadal stanowią często temat z pogranicza przysłowiowej ‘czarnej magii’. A jest on obecnie bardzo na czasie ze względu na wysoki kurs CHF i obawy kredytobiorców o to, czy zdołają spłacić kolejną ratę i jak ewentualne opóźnienie wpłynie na postrzeganie ich wiarygodności przez instytucje finansowe.” – mówi Derrick Ogrodny, Dyrektor Zarządzający Virtual Brain. „Dobrze przemyślany i skonstruowany content video, mimo trudnej tematyki, pozwala widzowi zrozumieć omawiane zagadnienia. Poza tym przekaz video, gwarantuje zainteresowanie widza i zwiększa szansę na to, że nasz przekaz wybije się spośród innych informacji. Jak widać na przykładzie naszej współpracy z Biurem Informacji Kredytowej, branded content to dobre rozwiązanie w przypadku zaprezentowania bardziej specjalistycznych zagadnień”.

Z badania opinii prze­pro­wa­dzo­ne­go przez Mill­ward­Brown na zlece­nie Biura Infor­ma­cji Kredy­to­wej i Funda­cji Kronen­ber­ga przy Citi Handlo­wy wyni­ka, że tylko 17% badanych myśląc o zaciągnięciu kredytu zamierza spraw­dzić swoją historię kredy­to­wą w BIK. „Wiedza o tym, jakie infor­ma­cje na nasz temat znaj­du­ją się w bazie BIK, może znacz­nie ułatwić odpo­wied­nie przy­go­to­wa­nie się do złoże­nia wnio­sku kredy­to­we­go” – mówi Małgo­rza­ta Bieliń­ska – Dyrektor ds. Edukacji w BIK. Podkreśla, iż łatwy dostęp do danych na swój temat i korzystanie z prostych rozwiązań BIK-u to pełna kontrola nad własnym wizerunkiem finansowym oraz ochrona przed wyłudzeniem kredytu. 

Wszystkie filmy dostępne są na kanale Youtube Biura Informacji Kredytowej:

1. Czyszczenie BIK – prawda czy mit
https://youtu.be/4qXnnDxFVDI

2. Historia kredytowa – warto ją mieć
https://youtu.be/rN2LqCRVT7I

3. Scoring BIK – czy warto zbierać punkty?
https://youtu.be/cYToMin5w4Ujego

4. Wiarygodność finansowa – jak ją sprawdzić?
https://youtu.be/wpZpJEBea9E

5. Zastrzeganie dowodu osobistego
https://www.youtube.com/watch?v=S0H1JpUkfNA

Źródło: Virtual Brain

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764