logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Visumate z Niemiec inwestuje w rynek polski

  PR 10.02.2017, przeczytano 556 razy

Agencja marketingu wizualnego, VISUMATE, otwiera biuro w Polsce i pozyskuje nowych klientów. Firma, której główna siedziba znajduje się w Berlinie, specjalizuje się w marketingu treści, komunikacji wizualnej oraz tworzeniu cyfrowych tożsamości marek. Wśród klientów VISUMATE są m.in: Samsung, Absolut, Stradivarius, Ford, Adidas, Desigual oraz Cybex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-visumate-z-niemiec-inwestuje-w-rynek-polski,31402,artykul.html

VISUMATE to jeden z liderów influence marketingu. Specjalizuje się w wizualnej tożsamości marek odpowiadając na potrzeby brandów, które swoje globalne komunikaty przenoszą na rynki lokalne. Poprzez siłę digital influencerów na każdym rynku buduje sieć zaufanych liderów opinii. Podobne działania od niedawna kreuje w Polsce. Nowo otwarty oddział firmy znajduje się w Gdańsku.

– Jako jedna z kluczowych na rynku europejskim agencji specjalizujących się w segmencie marketingu liderów zdecydowaliśmy się wejść również na rokujący ogromnym potencjałem rynek polski. Wzrost liczby korzystających w Polsce z Instagrama, jednego z podstawowych narzędzi marketingu wizualnego w mediach społecznościowych, dostrzegają również marki, które chcą zaistnieć w tym kraju. Ułatwi im to VISUMATE Polska – mówi Thomas Kakareko, Content Creator & Partner w VISUMATE. – Dzięki VISUMATE globalne marki będą mogły komunikować się bezpośrednio ze swoimi odbiorcami w Polsce, a działające dotąd na polskim rynku firmy zyskają szeroki dostęp do odbiorców na świecie.

Oprócz działań związanych z wprowadzeniem i rozwojem marek na nowym rynku VISUMATE wspiera także inicjatywy szkoleniowe. W ubiegłym roku firma była partnerem pierwszych z cyklu warsztatów fotografii mobilnej, które odbyły się w Gdańsku.

Źródło: VISUMATE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764