Agencja marketingu wizualnego, VISUMATE, otwiera biuro w Polsce i pozyskuje nowych klientów. Firma, której główna siedziba znajduje się w Berlinie, specjalizuje się w marketingu treści, komunikacji wizualnej oraz tworzeniu cyfrowych tożsamości marek. Wśród klientów VISUMATE są m.in: Samsung, Absolut, Stradivarius, Ford, Adidas, Desigual oraz Cybex.
VISUMATE to jeden z liderów influence marketingu. Specjalizuje się w wizualnej tożsamości marek odpowiadając na potrzeby brandów, które swoje globalne komunikaty przenoszą na rynki lokalne. Poprzez siłę digital influencerów na każdym rynku buduje sieć zaufanych liderów opinii. Podobne działania od niedawna kreuje w Polsce. Nowo otwarty oddział firmy znajduje się w Gdańsku.
– Jako jedna z kluczowych na rynku europejskim agencji specjalizujących się w segmencie marketingu liderów zdecydowaliśmy się wejść również na rokujący ogromnym potencjałem rynek polski. Wzrost liczby korzystających w Polsce z Instagrama, jednego z podstawowych narzędzi marketingu wizualnego w mediach społecznościowych, dostrzegają również marki, które chcą zaistnieć w tym kraju. Ułatwi im to VISUMATE Polska – mówi Thomas Kakareko, Content Creator & Partner w VISUMATE. – Dzięki VISUMATE globalne marki będą mogły komunikować się bezpośrednio ze swoimi odbiorcami w Polsce, a działające dotąd na polskim rynku firmy zyskają szeroki dostęp do odbiorców na świecie.
Oprócz działań związanych z wprowadzeniem i rozwojem marek na nowym rynku VISUMATE wspiera także inicjatywy szkoleniowe. W ubiegłym roku firma była partnerem pierwszych z cyklu warsztatów fotografii mobilnej, które odbyły się w Gdańsku.
Źródło: VISUMATE