logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja VMLY&R Poland została partnerem marki Ballantine's

  PR 24.03.2020, przeczytano 449 razy

VMLY&R Poland od początku marca odpowiada za obsługę kolejnej marki należącej do koncernu Pernod Ricard - szkockiej whisky Ballantine's.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-vmlyandr-poland-zostala-partnerem-marki-ballantine-s,386228,artykul.html

W wyniku wygranego przetargu agencja zajmuje się planowaniem i realizacją projektów digitalowych, współpracą z influencerami oraz przygotowaniem aktywacji specjalnych dla marki, m.in. konkursów oraz eventów.

W ramach stałej współpracy na polskim rynku VMLY&R Poland odpowiada za strategię i koncepcje kreatywne w obszarze digital oraz opracowanie komunikacji w social media. Ponadto, agencja zajmuje się produkcją assetów kampanijnych oraz planowaniem mediów.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764