logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Webtalk doradcą paid social Fundacji Polskiego Centrum Pomocy Międzynarodowej

  PR 09.12.2021, przeczytano 476 razy

Fundacja PCPM od 15 lat niesie pomoc humanitarną, rozwojową i medyczną na całym świecie. W kanałach społecznościowych Fundacji odbiorcy na bieżąco dowiadują się o nowych projektach, a także o tym jak wesprzeć jej działania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-webtalk-doradca-paid-social-fundacji-polskiego-centrum-pomocy-miedzynarodowej,394080,artykul.html

Liban, Etiopia, Sudan Południowy, Irak, Palestyna i Polska – to tylko nieliczne z miejsc, w których pomaga Fundacja PCPM. Dzięki wsparciu Darczyńców z Polski wspiera m.in. ośrodek dożywiania w Sudanie Południowy, zapewnia codzienne posiłki dla uczniów w Etiopii czy niesie pomoc medyczną na granicy strefy stanu wyjątkowego w Polsce.

– Wiele naszych działań nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie Polaków. Wśród Darczyńców i Partnerów organizacji są zarówno osoby indywidualne, jak i firmy – mówi Zofia Kwolek z Fundacji PCPM – Staramy się zachęcić jak największą liczbę osób do wsparcia, przy jak najniższych kosztach, bo uważamy, że środki powinny trafiać bezpośrednio na projekty pomocowe. Fantastycznie, że mamy na pokładzie takie agencje jak WebTalk i takich partnerów jak Meta (d. Facebook), który ofiarował nam kupon do wykorzystania na działania promujące nasze projekty.

PCPM, aby jak najskuteczniej dotrzeć za pomocą mediów społecznościowych do potencjalnych Darczyńców, zaangażowała do wsparcia paid social na Facebooku, ekspertów z agencji WebTalk, wyspecjalizowanej w działaniach digital. Zespół pro bono pełni rolę doradców w kwestiach strategicznych, związanych z płatnymi reklamami na Facebooku.

– Nie po raz pierwszy podejmujemy współpracę z PCPM. Za każdym razem jest to dla nas sama przyjemność i zaszczyt. Cieszymy się, że działamy razem w słusznej sprawie i po raz kolejny możemy pomóc realizować cele Fundacji. Jesteśmy pewni, że nasza współpraca dalej będzie się rozwijać i w przyszłości jeszcze nie raz i nie dwa wspólnie stworzymy projekty zarówno strategiczno-mediowe (tak jak teraz), jak i kreatywne – mówi Przemysław Puchalski, creative director w agencji WebTalk.

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764