logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Webtalk tworzy dział LAB

  PR 24.02.2022, przeczytano 837 razy
ilustracja

Agencja WebTalk rozwija kompetencje w zakresie R&D i nowych technologii, by poszerzać ofertę o nowe narzędzia zwiększające efektywność komunikacji, dzięki Internet of Behaviour, Digital Lifestyle i A-Commerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-webtalk-tworzy-dzial-lab,394901,artykul.html

W związku z rozpowszechnieniem się nowego modelu konsumenta WebTalk rozwija kompetencje digitalowe w dedykowanym dziale. WebTalk LAB oferuje Klientom działania w obszarach Digital Lifestyle, A-commerce i Internet of Behaviour, co obejmuje m.in. audyty, analizy, warsztaty, rekomendacje, wdrożenia i tracking z wykorzystaniem rozwiązań new tech. Implementacja danych działań ma służyć poprawieniu widoczności marek oraz rozbudowaniu customer experience poprzez rozwój efektywności sprzedażowej online i projektowanie atrakcyjnych kontekstów technologicznych.

– WebTalk LAB to kolejny etap w rozwoju naszych kompetencji jako agencji full service digital. Większość marek chce dostosować swój przekaz pod cyfrowego konsumenta, ale dalej ma pewne obawy przed nowymi technologiami - dlatego nie tylko oferujemy wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, ale również weryfikujemy podjęte działania i edukujemy naszych klientów. Już na tak wczesnym etapie widzimy ogromny potencjał nowego działu – mówi Michał Dunin, Dyrektor Zarządzający WebTalk.

Na czele działu stanęła Dorota Pindel, z WebTalk związana od 2019 roku. Zanim rozpoczęła rozwijanie działu LAB, odpowiadała m.in. za strategiczną obsługę Klientów, wsparcie procesów new businessowych i bieżących Klientów w implementacji strategii na stanowisku Senior Strategy Plannerki. Dorota z branżą marketingową związana jest od 2011 roku i regularnie dzieli się wiedzą w publikacjach branżowych na temat e-commerce i konsumentów.

– Cyfrowy konsument jest marketingowym wyzwaniem, ale dzięki swojej widoczności i otwartości nie jest igłą w stogu siana. Szuka tam, gdzie lubi; szuka wtedy kiedy może; szuka tak jak umie. Potrzebuje wyboru, dostępu, szybkości, wolności, prostoty i pewności. Najważniejsze co marka może mu więc dać, to dopasowanie do jego potrzeb - choćby dzięki marketingowi, który analizuje, identyfikuje i ułatwia. Content cyfrowy bardzo często jest ważniejszą częścią doświadczenia i lojalizuje bardziej niż sam produkt. – mówi Dorota Pindel, Research & Development Director WebTalk Lab.

LAB pod kierownictwem Doroty Pindel to przestrzeń optymalizacji i rozwoju. W ofercie znajdują się produkty consumer driven - jak analizy i audyty UX, Voice of Consumer, Customer Experience i Customer Effort, a także wprowadzające innowacyjność - jak pomysły i pilotaże oparte na technologiach interaktywnych (augmented reality) czy blockchain (NFT). Oprócz tego LAB oferuje też analitykę, strategię i wdrożenia sprzedaży digital, która obejmuje E-commerce (rich content), A-commerce (ekosystemy sprzedaży) oraz Social Commerce (live commerce i shoppable media).

Agencja digitalowa WebTalk, należy do niezależnej grupy komunikacji, w której skład wchodzą także firmy: endorfina events (wyspecjalizowana w eventach), oraz Next Level Agency (wyspecjalizowana w tematach gamingowych oraz esportu).

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764