logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Webtalk z obsługą kreatywną dla marki Auchentoshan

  PR 03.08.2022, przeczytano 685 razy
ilustracja

Do Klientów WebTalk dołączyła marka wysokojakościowej whisky single malt - Auchentoshan.  Współpraca została nawiązana w ramach wygranego przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-webtalk-z-obsluga-kreatywna-dla-marki-auchentoshan,396792,artykul.html

Pierwszym kluczowym elementem jest kampania “Otwórz Ciekawość” rozpoczęta spotem, opublikowanym w social mediach marki i zaangażowanych Twórców - wokalistki Natalii Nykiel, fotografa Jana Dmitriego i stylisty fryzur - Dawida Krynickiego (łącznie 230 tys. obserwujących). Twórcy reprezentują różne odmiany ciekawości, o których szerzej opowiedzą na swoich kanałach - Natalia Nykiel o ciekawości tworzenia, Dawid Krynicki o ciekawości ludzi, a Jan Dmitri o ciekawości świata.

Sercem kreacji było wykorzystanie 6-ściennego pryzmatu, uwydatniającego efekt ciekawości, stawiając przed widzem wieloelementowy obraz - spojrzenie przez pryzmat z każdej perspektywy jest inne, nieprzewidywalne, a co za tym idzie - ciekawe.

- Ciekawość ma różne aspekty, często nie zwracamy uwagi, co możemy, dzięki niej osiągnąć. A przecież to właśnie ona jest motywacją do odkrywania siebie i otwierania na nowe doznania, takie jak na przykład degustacja alkoholi premium, w naszym przypadku - wysokojakościowej whisky. Każdy zaangażowany influencer uosabia inny typ ciekawości i jest w tym miejscu, na które zapracował, także dzięki temu, że odważył się za tą ciekawością podążać. - mówi Przemysław Puchalski, Creative Director w WebTalk.

W ramach obsługi WebTalk realizuje dla Auchentoshan zakres stałych działań obejmujący: strategię działań digital i plan taktyczny, obsługę kreatywną, działania influencer marketingowe i ambasadorskie, produkcję materiałów wideo i foto oraz działania mediowe.

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764