logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Agencja Webtalk. DJ Noz w kampanii „Inspired by Kia”

  PR 11.10.2022, przeczytano 544 razy
ilustracja

Movement That Inspires to brand message Kia, którą marka chciała jednocześnie utrwalić w pamięci obecnych już odbiorców, jak i dotrzeć do nowej grupy docelowej. Za stworzenie koncepcji i realizację najnowszej kampanii odpowiada agencja WebTalk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-agencja-webtalk.-dj-noz-w-kampanii-_inspired-by-kia_,397568,artykul.html

Marka Kia w ubiegłym roku przeszła rebranding i nieustająco poszerza swoją ofertę samochodów elektrycznych. W duchu promowania nowego wizerunku Kia Polska, postanowiła zwrócić się w stronę tzw. modern individuals, osób otwartych na zmiany, kreatywnych, z optymistycznym podejściem do życia.

- Zawsze sięgamy po więcej, poszukujemy innowacji na rynku, ale także rozwiązań dopasowanych do oczekiwań naszych klientów. Zależało nam na stworzeniu projektu, w który będziemy mogli zaangażować twórców i influencerów, którzy przez własne doświadczenia z elektrycznymi modelami marki Kia, przybliżą je swoim odbiorcom. Chcieliśmy także, aby nasi partnerzy nie tylko zrozumieli założenia, ale przez obcowanie z samochodem, wręcz poczuli nasze hasło „Movement That Inspires” – mówi Grzegorz Leśniczek, Marketing Manager w Kia Polska.

Kampania “Inspired by Kia” bazuje na trzech głównych filarach. Pierwszym jest współpraca z influencerami, patronami akcji. Łącznie zaangażowano czterech twórców, ujawnianych pojedynczo z początkiem każdego miesiąca akcji. Do tej pory ogłoszona została promotorka zdrowego trybu życia i instruktorka Zumby, Izabela Kin (22,3 tys. obserwujących), z początkiem października dołączył do niej DJ Noz (11,4 tys. obserwujących). Drugim filarem są publikowane na kanałach marki (YT, FB) spoty promocyjne, których głównymi bohaterami są patroni mówiący o tym, co ich inspiruje teraz, jak i co inspirowało w dążeniu do celu. Trzecim, kluczowym elementem są konkursy publikowane na ich profilach.

Co miesiąc u innego twórcy wybrani zostają zwycięzcy,  zarówno konkursu głównego dostępnego na stronie Kia, jak i uczestnicy mini konkursu indywidualnego u każdego patrona. Już po pierwszej odsłonie konkursu widoczne są efekty dużego zaangażowania fanów. Zadanie konkursowe mimo, że wymagało czasu i myślenia koncepcyjnego, było tak bliskie odbiorcom, którzy mogli się utożsamiać z hasłem marki, że już po pierwszym etapie na stronie Inspired by Kia znaleźć można blisko 100 zgłoszeń.

- Każdy wybrany twórca jest mocno osadzony i rozpoznawalny w swojej niszy, to osoby, które na co dzień inspirują i motywują do działania swoich odbiorców, silnie z nimi związanych. Dokładnie na tym poziomie wiarygodności i zaangażowania zależało nam przy doborze patronów zgodnie z brand message Kia “Movement that inspires”. Wieloletnia współpraca z klientem zapewniła nam skuteczne odczytywanie i realizowanie potrzeb marki zarówno przed, jak i po rebrandingu. - mówi Agata Szybilska-Czech, Client Service Director w WebTalk.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii, rekomendację odpowiednich twórców odzwierciedlających niszową kreatywność, realizację i koordynację kampanii i konkursu oraz komunikację “Inspired by Kia” w social media marki odpowiada agencja WebTalk. Kampania potrwa do końca roku kalendarzowego. Za produkcję spotów wideo odpowiada studio kreatywne Las Rąk.

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764