logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2

  PR 29.05.2020, przeczytano 281 razy
ilustracja

Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-wec-pr-nagrala-swoj-hot16challenge2,387226,artykul.html

Akcję hot16challenge w 2014 roku zapoczątkował polski raper Solar - Karol Poziemski. Wtedy w ramach promocji nurtu hip-hopowego wyzwanie polegało na nagraniu wideo, w którym raperzy wykonywali 16 wersów pod dowolny podkład muzyczny, a następnie nominowali innych wykonawców. Druga edycja tej inicjatywy ma podobne założenia, ale wyszła poza grono raperów i została zainicjowana w szczytnym celu. Do tej pory, oprócz artystów, udział w inicjatywie wzięli także politycy. Wśród nich m.in. Andrzej Duda, Łukasz Szumowski czy Janusz Korwin-Mikke. Swoje “szesnastki” nagrały również znane marki takie jak: Lay’s, Berlinki, Cheetos czy x-kom. Muzyczne wyzwanie dotarło także do branży kreatywnej, a dokładnie do jednej z krakowskich agencji public relations.

- W pełni popieramy inicjatywę, która cieszy się dużą popularnością wśród internautów. W odpowiedzi na nominację naszego klienta - Acer Polska nagraliśmy swoje szesnaście wersów. Cały nasz zespół docenia pracę polskiej służby zdrowia, dlatego oprócz rapowania przekazaliśmy środki na rzecz zbiórki dla medyków, bo przecież to główny cel tej akcji - mówi Tomasz Węc, właściciel agencji WĘC PR.

W tworzenie nagrania w ramach akcji hot16challenge2 był zaangażowany cały zespół WĘC PR. Na klipie jednak możemy usłyszeć niewielką część załogi w składzie: Katarzyna Pilawa - PR Manager, Kamil Świstowski - Senior PR Executive oraz Sylwia Mańkowska -  PR Executive.

Źródło: WĘC Public Relations

www.wec24.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764