logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2

  PR 29.05.2020, przeczytano 687 razy
ilustracja

Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-wec-pr-nagrala-swoj-hot16challenge2,387226,artykul.html

Akcję hot16challenge w 2014 roku zapoczątkował polski raper Solar - Karol Poziemski. Wtedy w ramach promocji nurtu hip-hopowego wyzwanie polegało na nagraniu wideo, w którym raperzy wykonywali 16 wersów pod dowolny podkład muzyczny, a następnie nominowali innych wykonawców. Druga edycja tej inicjatywy ma podobne założenia, ale wyszła poza grono raperów i została zainicjowana w szczytnym celu. Do tej pory, oprócz artystów, udział w inicjatywie wzięli także politycy. Wśród nich m.in. Andrzej Duda, Łukasz Szumowski czy Janusz Korwin-Mikke. Swoje “szesnastki” nagrały również znane marki takie jak: Lay’s, Berlinki, Cheetos czy x-kom. Muzyczne wyzwanie dotarło także do branży kreatywnej, a dokładnie do jednej z krakowskich agencji public relations.

- W pełni popieramy inicjatywę, która cieszy się dużą popularnością wśród internautów. W odpowiedzi na nominację naszego klienta - Acer Polska nagraliśmy swoje szesnaście wersów. Cały nasz zespół docenia pracę polskiej służby zdrowia, dlatego oprócz rapowania przekazaliśmy środki na rzecz zbiórki dla medyków, bo przecież to główny cel tej akcji - mówi Tomasz Węc, właściciel agencji WĘC PR.

W tworzenie nagrania w ramach akcji hot16challenge2 był zaangażowany cały zespół WĘC PR. Na klipie jednak możemy usłyszeć niewielką część załogi w składzie: Katarzyna Pilawa - PR Manager, Kamil Świstowski - Senior PR Executive oraz Sylwia Mańkowska -  PR Executive.

Źródło: WĘC Public Relations

www.wec24.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764