logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Agencja Widzialni.pl o 8 wspólnych latach z Google

  PR 29.05.2014, przeczytano 1470 razy
ilustracjastrzałka

O 8 latach współpracy z Google mówi Mateusz Zyguła, dyrektor generalny i właściciel firmy widzialni.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-widzialni.pl-o-8-wspolnych-latach-z-google,21772,artykul.html

W kwietniu już po raz ósmy świętowaliśmy rocznicę powstania agencji SEO widzialni.pl. To właśnie 8 lat temu postawiliśmy sobie za cel ujarzmienie Google i opanowanie jego „zmiennego charakteru”. To ambitne zadanie połączyło trzech entuzjastów pozycjonowania, którzy odtąd każdego dnia musieli walczyć z  przeszkodami. A było ich niemało! Co rok, Google wysuwał przeciwko nam nową artylerię, zaczynając od Supplemental Update, zmiany która dotyczyła indeksu pomocniczego.

Kolejne innowacje związane były z łączeniem danych z wyszukiwarek z wynikami wyszukiwania, wprowadzeniem podpowiedzi w polu wyszukiwania oraz wsparcia dla Tag Canonical czy premiowaniem dużych firm w wynikach. Każda zmiana stanowiła dla nas nowe wyzwanie, dzięki któremu coraz bardziej rośliśmy w siłę, sukcesywnie powiększając zespół. Nawet wytoczenia przez Google ciężkich dział w postaci Pandy i Pingwina, nie osłabiło naszych sił.

Minione 8 lat rozwinęło u nas chęć pokonywania kolejnych przeszkód i coraz lepszego poznawania przeciwnika. To również czas kiedy udało nam się zgromadzić obszerną bazę zadowolonych klientów, do których należą m.in. Nokia, Skoda, Impel czy wykop.pl. Trzydziestoosobowy zespół na czele ze mną, każdego dnia stara się osiągać widzialne efekty swojej pracy.

Nieustannie poszerzamy horyzonty, dlatego też w 2013 roku na rynek została wprowadzona nowa agencja – Tube.AD, która skupia się na prowadzeniu kampanii wideo na YouTube. Mamy nadzieję, że kolejne lata przyniosą nam jeszcze więcej zwycięstw i następnych zadowolonych klientów.

Źródło: widzialni.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764