logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Agencja Widzialni.pl o 8 wspólnych latach z Google

  PR 29.05.2014, przeczytano 1416 razy
ilustracjastrzałka

O 8 latach współpracy z Google mówi Mateusz Zyguła, dyrektor generalny i właściciel firmy widzialni.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-widzialni.pl-o-8-wspolnych-latach-z-google,21772,artykul.html

W kwietniu już po raz ósmy świętowaliśmy rocznicę powstania agencji SEO widzialni.pl. To właśnie 8 lat temu postawiliśmy sobie za cel ujarzmienie Google i opanowanie jego „zmiennego charakteru”. To ambitne zadanie połączyło trzech entuzjastów pozycjonowania, którzy odtąd każdego dnia musieli walczyć z  przeszkodami. A było ich niemało! Co rok, Google wysuwał przeciwko nam nową artylerię, zaczynając od Supplemental Update, zmiany która dotyczyła indeksu pomocniczego.

Kolejne innowacje związane były z łączeniem danych z wyszukiwarek z wynikami wyszukiwania, wprowadzeniem podpowiedzi w polu wyszukiwania oraz wsparcia dla Tag Canonical czy premiowaniem dużych firm w wynikach. Każda zmiana stanowiła dla nas nowe wyzwanie, dzięki któremu coraz bardziej rośliśmy w siłę, sukcesywnie powiększając zespół. Nawet wytoczenia przez Google ciężkich dział w postaci Pandy i Pingwina, nie osłabiło naszych sił.

Minione 8 lat rozwinęło u nas chęć pokonywania kolejnych przeszkód i coraz lepszego poznawania przeciwnika. To również czas kiedy udało nam się zgromadzić obszerną bazę zadowolonych klientów, do których należą m.in. Nokia, Skoda, Impel czy wykop.pl. Trzydziestoosobowy zespół na czele ze mną, każdego dnia stara się osiągać widzialne efekty swojej pracy.

Nieustannie poszerzamy horyzonty, dlatego też w 2013 roku na rynek została wprowadzona nowa agencja – Tube.AD, która skupia się na prowadzeniu kampanii wideo na YouTube. Mamy nadzieję, że kolejne lata przyniosą nam jeszcze więcej zwycięstw i następnych zadowolonych klientów.

Źródło: widzialni.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Media Ready (Group One) przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii telewizyjnej i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
Filip Gapiński dołącza do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko Lead Creative Strategist.
Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.
Krakowska agencja 360, WEC Communication jest odpowiedzialna za promocję ADATA i XPG w Polsce. Od stycznia 2023 roku poszerzyła zakres obsługi dla tajwańskiego producenta z zakresu Public Relations.
Petal Ads (wcześniej HUAWEI Ads), wiodący w branży ekosystem reklamy mobilnej, został członkiem Mobile Marketing Association (MMA) w Europie. Tym samym dołącza do prestiżowego grona złożonego z ponad 800 organizacji – przedstawicieli środowiska Marketing Technology (MarTech), firm medialnych i marketingowych. Platforma potwierdza tym samym aspiracje do bycia kluczowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764