logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Agencja Widzialni.pl o 8 wspólnych latach z Google

  PR 29.05.2014, przeczytano 1336 razy
ilustracjastrzałka

O 8 latach współpracy z Google mówi Mateusz Zyguła, dyrektor generalny i właściciel firmy widzialni.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-widzialni.pl-o-8-wspolnych-latach-z-google,21772,artykul.html

W kwietniu już po raz ósmy świętowaliśmy rocznicę powstania agencji SEO widzialni.pl. To właśnie 8 lat temu postawiliśmy sobie za cel ujarzmienie Google i opanowanie jego „zmiennego charakteru”. To ambitne zadanie połączyło trzech entuzjastów pozycjonowania, którzy odtąd każdego dnia musieli walczyć z  przeszkodami. A było ich niemało! Co rok, Google wysuwał przeciwko nam nową artylerię, zaczynając od Supplemental Update, zmiany która dotyczyła indeksu pomocniczego.

Kolejne innowacje związane były z łączeniem danych z wyszukiwarek z wynikami wyszukiwania, wprowadzeniem podpowiedzi w polu wyszukiwania oraz wsparcia dla Tag Canonical czy premiowaniem dużych firm w wynikach. Każda zmiana stanowiła dla nas nowe wyzwanie, dzięki któremu coraz bardziej rośliśmy w siłę, sukcesywnie powiększając zespół. Nawet wytoczenia przez Google ciężkich dział w postaci Pandy i Pingwina, nie osłabiło naszych sił.

Minione 8 lat rozwinęło u nas chęć pokonywania kolejnych przeszkód i coraz lepszego poznawania przeciwnika. To również czas kiedy udało nam się zgromadzić obszerną bazę zadowolonych klientów, do których należą m.in. Nokia, Skoda, Impel czy wykop.pl. Trzydziestoosobowy zespół na czele ze mną, każdego dnia stara się osiągać widzialne efekty swojej pracy.

Nieustannie poszerzamy horyzonty, dlatego też w 2013 roku na rynek została wprowadzona nowa agencja – Tube.AD, która skupia się na prowadzeniu kampanii wideo na YouTube. Mamy nadzieję, że kolejne lata przyniosą nam jeszcze więcej zwycięstw i następnych zadowolonych klientów.

Źródło: widzialni.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764