logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Agencja Widzialni.pl o 8 wspólnych latach z Google

  PR 29.05.2014, przeczytano 1469 razy
ilustracjastrzałka

O 8 latach współpracy z Google mówi Mateusz Zyguła, dyrektor generalny i właściciel firmy widzialni.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-widzialni.pl-o-8-wspolnych-latach-z-google,21772,artykul.html

W kwietniu już po raz ósmy świętowaliśmy rocznicę powstania agencji SEO widzialni.pl. To właśnie 8 lat temu postawiliśmy sobie za cel ujarzmienie Google i opanowanie jego „zmiennego charakteru”. To ambitne zadanie połączyło trzech entuzjastów pozycjonowania, którzy odtąd każdego dnia musieli walczyć z  przeszkodami. A było ich niemało! Co rok, Google wysuwał przeciwko nam nową artylerię, zaczynając od Supplemental Update, zmiany która dotyczyła indeksu pomocniczego.

Kolejne innowacje związane były z łączeniem danych z wyszukiwarek z wynikami wyszukiwania, wprowadzeniem podpowiedzi w polu wyszukiwania oraz wsparcia dla Tag Canonical czy premiowaniem dużych firm w wynikach. Każda zmiana stanowiła dla nas nowe wyzwanie, dzięki któremu coraz bardziej rośliśmy w siłę, sukcesywnie powiększając zespół. Nawet wytoczenia przez Google ciężkich dział w postaci Pandy i Pingwina, nie osłabiło naszych sił.

Minione 8 lat rozwinęło u nas chęć pokonywania kolejnych przeszkód i coraz lepszego poznawania przeciwnika. To również czas kiedy udało nam się zgromadzić obszerną bazę zadowolonych klientów, do których należą m.in. Nokia, Skoda, Impel czy wykop.pl. Trzydziestoosobowy zespół na czele ze mną, każdego dnia stara się osiągać widzialne efekty swojej pracy.

Nieustannie poszerzamy horyzonty, dlatego też w 2013 roku na rynek została wprowadzona nowa agencja – Tube.AD, która skupia się na prowadzeniu kampanii wideo na YouTube. Mamy nadzieję, że kolejne lata przyniosą nam jeszcze więcej zwycięstw i następnych zadowolonych klientów.

Źródło: widzialni.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764