logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja z grupy Dentsu Aegis Network Polska w finale konkursu Google Premier Partner Awards

  PR 07.09.2018, przeczytano 523 razy

Agencja performance marketingowa iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) znalazła się wśród finalistów prestizowego konkursu Google Premier Partner Awards. Nominacja została przyznana za działania realizowane dla marki Philips w ub.r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-z-grupy-dentsu-aegis-network-polska-w-finale-konkursu-google-premier-partner-awards,37820,artykul.html

Google ogłosił nominacje do tegorocznych Google Premier Partner Awards w regionie EMEA. Wśród finalistów znalazła się agencja iProspect należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Kampania digitalowa realizowana przez firmę dla marki Philips (sierpień-listopad 2017 r.) została nominowana do finału w kategorii Mobile Innovation.

Działania agencji iProspect miały na celu promocję Philips AVENT uGrow, pierwszej medycznej aplikacji wspierającej zdrowy rozwój dziecka. Produkt Philips posiada funkcje monitorowania cyklu karmienia i snu dziecka oraz pozwala na dokumentowanie jego wzrostu i wagi, a także umożliwia uzyskanie fachowych porad dostosowanych do wieku i etapu rozwoju.

Konkurs Premier Partners Awards realizowany jest przez Google po raz trzeci. Firma nagradza najlepsze agencje z całego świata za działania na rzecz klientów, które wyróżnia innowacyjność oraz wyniki bezpośrednio przekładające się na wzrost biznesu. Wyniki tegorocznej edycji konkursu zostaną ogłoszone w połowie października br. w Dublinie

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764