logo
WIADOMOŚCI

Agencja z grupy Dentsu Aegis Network Polska w finale konkursu Google Premier Partner Awards

  PR 07.09.2018, przeczytano 255 razy

Agencja performance marketingowa iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) znalazła się wśród finalistów prestizowego konkursu Google Premier Partner Awards. Nominacja została przyznana za działania realizowane dla marki Philips w ub.r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-z-grupy-dentsu-aegis-network-polska-w-finale-konkursu-google-premier-partner-awards,37820,artykul.html

Google ogłosił nominacje do tegorocznych Google Premier Partner Awards w regionie EMEA. Wśród finalistów znalazła się agencja iProspect należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Kampania digitalowa realizowana przez firmę dla marki Philips (sierpień-listopad 2017 r.) została nominowana do finału w kategorii Mobile Innovation.

Działania agencji iProspect miały na celu promocję Philips AVENT uGrow, pierwszej medycznej aplikacji wspierającej zdrowy rozwój dziecka. Produkt Philips posiada funkcje monitorowania cyklu karmienia i snu dziecka oraz pozwala na dokumentowanie jego wzrostu i wagi, a także umożliwia uzyskanie fachowych porad dostosowanych do wieku i etapu rozwoju.

Konkurs Premier Partners Awards realizowany jest przez Google po raz trzeci. Firma nagradza najlepsze agencje z całego świata za działania na rzecz klientów, które wyróżnia innowacyjność oraz wyniki bezpośrednio przekładające się na wzrost biznesu. Wyniki tegorocznej edycji konkursu zostaną ogłoszone w połowie października br. w Dublinie

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Selectivv to firma, która  gromadzi, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych oraz wykorzystuje je w takich obszarach jak reklama, marketing, analizy czy badania.  Swoje usługi oferuje klientom komercyjnym jak i współpracuje z podmiotami ze sfery publicznej. W dziewiątej edycji międzynarodowego konkursu Effective Mobile Marketing doceniona...
Spot reklamowy Radia Tok FM nominowany w konkursie Kreatura 2018
Najnowsza reklama Radia TOK FM będzie rywalizować o nagrodę Kreatura 2018 w konkursie niezależnej kreacji. Spot, który w oryginalny sposób zachęcał wszystkich do słuchania stacji - z hasłem "Kimkolwiek jesteś", znalazł się w gronie 46 projektów docenionych przez jury złożone z przedstawicieli polskiej branży reklamowej. Wyniki konkursu Kreatura 2018...
Marka Kliff z tytułem Superbrands 2019
W XIII edycji konkursu Superbrands – największego niezależnego badania siły marek w Polsce klienci postawili na Klif. Badanie konsumenckie prowadzone w ramach tego plebiscytu wskazało właśnie centra handlowe Klif jako najsilniejszą markę na rynku.
Rekordowa liczba prac w 19. konkursie Galerii Plakatu AMS
Oprócz nagrody głównej jury przyznało w tym roku aż sześć wyróżnień, które otrzymali: Anna Gawron i Dariusz Ogrodowczyk (za wspólny projekt), Jan Libera, Karolina Lubaszko, Natalia Łukianiuk, Wojciech Osuchowski oraz Magdalena Wosik.
Konkurs Korony Reklamy 2019
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. Daj szansę swojej firmie na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone