Dom mediowy Codemedia SA znalazł się na krótkiej liście nominowanych do nagród MIXX Awards Europe, w konkursie organizowanym przez IAB Europe.
Codemedia to jedyna agencja z Polski, która znalazła się na konkursowej shortliście tegorocznego europejskiego konkursu MIXX Awards. Agencja została nominowana za kampanię "Pokaż swój sportowy trick", przygotowaną dla koncernu Maspex (i marki Kubuś Waterrr Sport). Kampania ta powalczy o główną nagrodę w kategorii Cross Media Integration”.
Konkurs MIXX Awards Europe 2013 organizowany jest przez IAB Europe w ramach Interact Congress odbywającego się w Barcelonie. W tegorocznej edycji konkursu startuje rekordowa liczba projektów marketingowych – w sumie 234, w 8 kategoriach (jury na shortlistę wybrało po 3 projekty z każdej kategorii). Gala wręczenia nagród odbędzie się 23 maja br.
Wcześniej, w listopadzie ub.r. Codemedia zdobyła już główną nagrodę za kampanię "Pokaż swój sportowy trick” w polskiej edycji MIXX, w kategorii „marketing społecznościowy”. Rok wcześniej w polskiej edycji MIXX Awards 2011 Codemedia zdobyła dwie nagrody. Kampania "KFC SoGood", zrealizowana przez Codemedia dla AmRest, zwyciężyła w kategorii "Najlepsze zastosowanie nowych mediów". Kampania oparta była o interaktywną grę augmented reality w restauracjach KFC, a realizowana była wspólnie z agencją interaktywną Lemon Sky (dawniej Adv.pl). Z kolei kampania „Włącz myślenie”, realizowana wspólnie z Fabryką Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, wygrała w kategorii "Kampanie społeczne i non-profit".
Źródło: Codemedia SA