logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja z Polski na shortliście konkursu MIXX Awards Europe

  PR 09.05.2013, przeczytano 921 razy
ilustracjastrzałka

Dom mediowy Codemedia SA znalazł się na krótkiej liście nominowanych do nagród MIXX Awards Europe, w konkursie organizowanym przez IAB Europe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-z-polski-na-shortliscie-konkursu-mixx-awards-europe,18658,artykul.html

Codemedia to jedyna agencja z Polski, która znalazła się na konkursowej shortliście tegorocznego europejskiego konkursu MIXX Awards. Agencja została nominowana za kampanię "Pokaż swój sportowy trick", przygotowaną dla koncernu Maspex (i marki Kubuś Waterrr Sport). Kampania ta powalczy o główną nagrodę w kategorii Cross Media Integration”.

Konkurs MIXX Awards Europe 2013 organizowany jest przez IAB Europe w ramach Interact Congress odbywającego się w Barcelonie. W tegorocznej edycji konkursu startuje rekordowa liczba projektów marketingowych – w sumie 234, w 8 kategoriach (jury na shortlistę wybrało po 3 projekty z każdej kategorii). Gala wręczenia nagród odbędzie się 23 maja br.

Wcześniej, w listopadzie ub.r. Codemedia zdobyła już główną nagrodę za kampanię "Pokaż swój sportowy trick” w polskiej edycji MIXX, w kategorii „marketing społecznościowy”. Rok wcześniej w polskiej edycji MIXX Awards 2011 Codemedia zdobyła dwie nagrody. Kampania "KFC SoGood", zrealizowana przez Codemedia dla AmRest, zwyciężyła w kategorii "Najlepsze zastosowanie nowych mediów". Kampania oparta była o interaktywną grę augmented reality w restauracjach KFC, a realizowana była wspólnie z agencją interaktywną Lemon Sky (dawniej Adv.pl). Z kolei kampania „Włącz myślenie”, realizowana wspólnie z Fabryką Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, wygrała w kategorii "Kampanie społeczne i non-profit".

Źródło: Codemedia SA

www.mixxawardseurope.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764