logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja z Polski na shortliście konkursu MIXX Awards Europe

  PR 09.05.2013, przeczytano 997 razy
ilustracjastrzałka

Dom mediowy Codemedia SA znalazł się na krótkiej liście nominowanych do nagród MIXX Awards Europe, w konkursie organizowanym przez IAB Europe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-z-polski-na-shortliscie-konkursu-mixx-awards-europe,18658,artykul.html

Codemedia to jedyna agencja z Polski, która znalazła się na konkursowej shortliście tegorocznego europejskiego konkursu MIXX Awards. Agencja została nominowana za kampanię "Pokaż swój sportowy trick", przygotowaną dla koncernu Maspex (i marki Kubuś Waterrr Sport). Kampania ta powalczy o główną nagrodę w kategorii Cross Media Integration”.

Konkurs MIXX Awards Europe 2013 organizowany jest przez IAB Europe w ramach Interact Congress odbywającego się w Barcelonie. W tegorocznej edycji konkursu startuje rekordowa liczba projektów marketingowych – w sumie 234, w 8 kategoriach (jury na shortlistę wybrało po 3 projekty z każdej kategorii). Gala wręczenia nagród odbędzie się 23 maja br.

Wcześniej, w listopadzie ub.r. Codemedia zdobyła już główną nagrodę za kampanię "Pokaż swój sportowy trick” w polskiej edycji MIXX, w kategorii „marketing społecznościowy”. Rok wcześniej w polskiej edycji MIXX Awards 2011 Codemedia zdobyła dwie nagrody. Kampania "KFC SoGood", zrealizowana przez Codemedia dla AmRest, zwyciężyła w kategorii "Najlepsze zastosowanie nowych mediów". Kampania oparta była o interaktywną grę augmented reality w restauracjach KFC, a realizowana była wspólnie z agencją interaktywną Lemon Sky (dawniej Adv.pl). Z kolei kampania „Włącz myślenie”, realizowana wspólnie z Fabryką Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, wygrała w kategorii "Kampanie społeczne i non-profit".

Źródło: Codemedia SA

www.mixxawardseurope.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż
„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej...
Konkurs kreatywny ArtInPost 2025
Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.
e-Commerce Polska awards 2025: startują zgłoszenia
Izba Gospodarki Elektronicznej z dumą ogłasza XIII edycję konkursu e-Commerce Polska awards — wydarzenia, które nie tylko nagradza najwybitniejsze przedsięwzięcia w polskim handlu cyfrowym, ale stanowi swoisty barometr kondycji całej branży. To właśnie tutaj wybrzmiewają najważniejsze trendy, innowacyjne strategie i przełomowe technologie, które kształtują przyszłość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764