logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencje Arskom Sport Brokers i Ganador łączą siły

  PR 09.12.2021, przeczytano 654 razy

Właściciele agencji marketingu sportowego – Arskom Sport Brokers oraz Ganador – zdecydowali o fuzji swoich spółek. W 2022 roku połączony zespół będzie działać pod główną marką Arskom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencje-arskom-sport-brokers-i-ganador-lacza-sily,394084,artykul.html

Obecni właściciele Arskom (Wojciech Szaniawski, Rafał Romaniuk, Jerzy Dudek i Wojciech Haman) i Ganador (Maciej Sawicki, Zbigniew Boniek, Agnieszka Prachniak, Dariusz Zaremba) obejmą jako grupy proporcjonalnie po 50 procent udziałów w spółce.

– Po połączeniu będziemy największą agencją marketingu sportowego w Polsce i będzie bardzo trudno z nami rywalizować. Wierzę, że o sile biznesu stanowi jego otoczenie, a trudno o lepsze niż mieć obok siebie takich ludzi jak właściciele Ganador. Porozumieliśmy się bardzo szybko, bo już po tygodniu wiedzieliśmy, że chcemy połączyć siły. To podkreśla wzajemne zaufanie. Nie mogę się doczekać, aż ruszymy. Mamy wielkie plany, z rozwojem międzynarodowym włącznie – powiedział Rafał Romaniuk, współwłaściciel Arskom Sport Brokers, a od 2022 roku CEO połączonej organizacji.

W Zarządzie spółki zasiądą wcześniej wspomniany Romaniuk oraz Agnieszka Prachniak ze strony Ganadora. Natomiast w Radzie Nadzorczej znajdą się Wojciech Szaniawski, współwłaściciel Arskom Sport Brokers, oraz Maciej Sawicki, współwłaściciel Ganadora.

– Połączenie naszych agencji daje ogromne możliwości. Powstaje silna firma z szerokimi kompetencjami, które umożliwią kompleksową obsługę rynku w zakresie marketingu, PR, sponsoringu, współprac ambasadorskich oraz programów licencyjnych. Zaczynamy od sportu, bo stąd się wywodzimy, ale fuzja pozwoli nam szybciej rozwijać się też w innych dziedzinach, w których Arskom już działa jako agencja z ponad 9-letnim doświadczeniem i planuje zacząć działać razem z nami na pokładzie – podsumowuje Agnieszka Prachniak.

Do klientów połączonych agencji należą: Kanał Sportowy oraz jego twórcy – Michał Pol, Krzysztof Stanowski, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski – a także Zbigniew Boniek, Jerzy Dudek, Wilfredo Leon, Maciej Krawczyk (Footroll) czy serwis Meczyki.pl. Natomiast jeśli chodzi o klientów B2B, są to m.in.: HMD Global (producent telefonów Nokia), Fortuna Zakłady Bukmacherskie czy Blik.

Źródło: Arskom Sport Brokers Sp. z o.o.

www.arskom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764