logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencje Arskom Sport Brokers i Ganador łączą siły

  PR 09.12.2021, przeczytano 485 razy

Właściciele agencji marketingu sportowego – Arskom Sport Brokers oraz Ganador – zdecydowali o fuzji swoich spółek. W 2022 roku połączony zespół będzie działać pod główną marką Arskom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencje-arskom-sport-brokers-i-ganador-lacza-sily,394084,artykul.html

Obecni właściciele Arskom (Wojciech Szaniawski, Rafał Romaniuk, Jerzy Dudek i Wojciech Haman) i Ganador (Maciej Sawicki, Zbigniew Boniek, Agnieszka Prachniak, Dariusz Zaremba) obejmą jako grupy proporcjonalnie po 50 procent udziałów w spółce.

– Po połączeniu będziemy największą agencją marketingu sportowego w Polsce i będzie bardzo trudno z nami rywalizować. Wierzę, że o sile biznesu stanowi jego otoczenie, a trudno o lepsze niż mieć obok siebie takich ludzi jak właściciele Ganador. Porozumieliśmy się bardzo szybko, bo już po tygodniu wiedzieliśmy, że chcemy połączyć siły. To podkreśla wzajemne zaufanie. Nie mogę się doczekać, aż ruszymy. Mamy wielkie plany, z rozwojem międzynarodowym włącznie – powiedział Rafał Romaniuk, współwłaściciel Arskom Sport Brokers, a od 2022 roku CEO połączonej organizacji.

W Zarządzie spółki zasiądą wcześniej wspomniany Romaniuk oraz Agnieszka Prachniak ze strony Ganadora. Natomiast w Radzie Nadzorczej znajdą się Wojciech Szaniawski, współwłaściciel Arskom Sport Brokers, oraz Maciej Sawicki, współwłaściciel Ganadora.

– Połączenie naszych agencji daje ogromne możliwości. Powstaje silna firma z szerokimi kompetencjami, które umożliwią kompleksową obsługę rynku w zakresie marketingu, PR, sponsoringu, współprac ambasadorskich oraz programów licencyjnych. Zaczynamy od sportu, bo stąd się wywodzimy, ale fuzja pozwoli nam szybciej rozwijać się też w innych dziedzinach, w których Arskom już działa jako agencja z ponad 9-letnim doświadczeniem i planuje zacząć działać razem z nami na pokładzie – podsumowuje Agnieszka Prachniak.

Do klientów połączonych agencji należą: Kanał Sportowy oraz jego twórcy – Michał Pol, Krzysztof Stanowski, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski – a także Zbigniew Boniek, Jerzy Dudek, Wilfredo Leon, Maciej Krawczyk (Footroll) czy serwis Meczyki.pl. Natomiast jeśli chodzi o klientów B2B, są to m.in.: HMD Global (producent telefonów Nokia), Fortuna Zakłady Bukmacherskie czy Blik.

Źródło: Arskom Sport Brokers Sp. z o.o.

www.arskom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764