logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencje Dentsu Polska na podium

  PR 05.06.2023, przeczytano 772 razy
ilustracja

Agencje kreatywne oraz media & performance dentsu Polska kolejny rok z rzędu stanęły na podium podczas uroczystej gali i ogłoszenia wyników raportu - Agencje Reklamowe i Domy Mediowe. Dentsu Creative nagrodzone zostało tytułem - KREATYWNOŚĆ NAPĘDZANA TECHNOLOGIĄ, dentsu Media & Performance tytułem – KONSEKWENTNA STRATEGIA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencje-dentsu-polska-na-podium,400287,artykul.html

Nagrody zostały przyznane agencjom, które wyróżniły się doskonałymi wynikami biznesowymi oraz otrzymały wysokie noty w badaniu satysfakcji klientów. Konkurs jest jednym z najważniejszych i najbardziej cenionych konkursów branżowych w Polsce i organizowany jest przez redakcję magazynu Media & Marketing Polska.

DENTSU CREATIVE – KREATYWNOŚĆ NAPĘDZANA TECHNOLOGIĄ

W uzasadnieniu przyznania tytułu dla pionu Dentsu Creative redakcja wskazała, że:

- Dentsu Creative konsekwentnie realizuje nową strategię rozwoju opartą na poszerzaniu kompetencji w zakresie customer experience. Analiza potrzeb klientów pozwala agencji budować kompleksowe rozwiązania łączące unikalne dla grupy dentsu kompetencje kreatywne i technologiczne. Dzięki ścisłej współpracy z działem Media & Performance, agencja świadczy kompleksowe usługi pozwalające klientom dotrzeć do konsumentów na każdym etapie ścieżki zakupowej. Stale rozwijane zintegrowane zespoły łączące specjalistów z różnych obszarów są pozytywnie oceniane przez klientów, o czym świadczą rosnące wskaźniki satysfakcji w raporcie. Efekty realizowanej strategii widać również w wynikach finansowych. Dentsu Creative nie tylko utrzymało portfolio dotychczasowych klientów, ale także pozyskało kilka znaczących budżetów z różnych segmentów polskiego rynku. Agencja systematycznie rozwija również działalność na rynkach międzynarodowych. - redakcja Media & Marketing Polska

Zostało to zauważone i docenione przez klientów, którzy wysoko cenią̨ sobie umiejętność́ zapewnienia technologicznego wsparcia w działaniach online oraz ofertę̨ usług 360 stopni.

DENTSU MEDIA & PERFORMANCE – KONSEKWENTNA STRATEGIA

W uzasadnieniu przyznania wyróżnień dla wszystkich agencji media & performance dentsu Polska (Carat, dentsu X, iProspect) czytamy:

- Spółki z dywizji Media & Performance obrały strategię szybkiego rozwoju w obszarze new business. Do największych zwycięstw należy zaliczyć wygrane w przetargach mBanku, Empiku, Santandera, BMW czy Zalando. Udało się̨ również̇ utrzymać́ obsługę̨ mediową rosnącej sieci sklepów ALDI. Na co również̇ stawiano w strategii agencyjnej poza powiększeniem portfolio klientów? Zespół Analytics & Data Science rozwijał autorskie narzędzie, oparte na rozwiązaniach machine learningu, do pełnej optymalizacji mediów. Rozwijano też projekty z zakresu performance media: od optymalizacji efektywności kampanii mierzonej sprzedażą, poprzez rozliczanie agencji na podstawie konkretnych akcji takich jak np. lead, aż po pełen model CPSowy. Oferta Dentsu Media & Performance została również̇ wzbogacona w obszarze „green mediów” na poziomie produktowym, jak i edukacyjnym. Związane z tym rozwiązania dają możliwość prowadzenia kampanii uwzględniających konieczność minimalizacji śladu węglowego będąc jednocześnie jednym z KPI tych działań. Agencja Carat ma powód do zadowolenia – w porównaniu z poprzednimi latami poprawił wyniki. Jeszcze większy powód do dumy może mieć iProspect – w tej edycji badania to jedna z najlepiej ocenianych agencji sieciowych w ogóle. Dentsu skoczyło na głęboką wodę̨ i udowodniło, że jest partnerem skutecznie działającym na rzecz klienta. - redakcja Media & Marketing Polska

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764