logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencje Dentsu Polska na podium

  PR 05.06.2023, przeczytano 558 razy
ilustracja

Agencje kreatywne oraz media & performance dentsu Polska kolejny rok z rzędu stanęły na podium podczas uroczystej gali i ogłoszenia wyników raportu - Agencje Reklamowe i Domy Mediowe. Dentsu Creative nagrodzone zostało tytułem - KREATYWNOŚĆ NAPĘDZANA TECHNOLOGIĄ, dentsu Media & Performance tytułem – KONSEKWENTNA STRATEGIA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencje-dentsu-polska-na-podium,400287,artykul.html

Nagrody zostały przyznane agencjom, które wyróżniły się doskonałymi wynikami biznesowymi oraz otrzymały wysokie noty w badaniu satysfakcji klientów. Konkurs jest jednym z najważniejszych i najbardziej cenionych konkursów branżowych w Polsce i organizowany jest przez redakcję magazynu Media & Marketing Polska.

DENTSU CREATIVE – KREATYWNOŚĆ NAPĘDZANA TECHNOLOGIĄ

W uzasadnieniu przyznania tytułu dla pionu Dentsu Creative redakcja wskazała, że:

- Dentsu Creative konsekwentnie realizuje nową strategię rozwoju opartą na poszerzaniu kompetencji w zakresie customer experience. Analiza potrzeb klientów pozwala agencji budować kompleksowe rozwiązania łączące unikalne dla grupy dentsu kompetencje kreatywne i technologiczne. Dzięki ścisłej współpracy z działem Media & Performance, agencja świadczy kompleksowe usługi pozwalające klientom dotrzeć do konsumentów na każdym etapie ścieżki zakupowej. Stale rozwijane zintegrowane zespoły łączące specjalistów z różnych obszarów są pozytywnie oceniane przez klientów, o czym świadczą rosnące wskaźniki satysfakcji w raporcie. Efekty realizowanej strategii widać również w wynikach finansowych. Dentsu Creative nie tylko utrzymało portfolio dotychczasowych klientów, ale także pozyskało kilka znaczących budżetów z różnych segmentów polskiego rynku. Agencja systematycznie rozwija również działalność na rynkach międzynarodowych. - redakcja Media & Marketing Polska

Zostało to zauważone i docenione przez klientów, którzy wysoko cenią̨ sobie umiejętność́ zapewnienia technologicznego wsparcia w działaniach online oraz ofertę̨ usług 360 stopni.

DENTSU MEDIA & PERFORMANCE – KONSEKWENTNA STRATEGIA

W uzasadnieniu przyznania wyróżnień dla wszystkich agencji media & performance dentsu Polska (Carat, dentsu X, iProspect) czytamy:

- Spółki z dywizji Media & Performance obrały strategię szybkiego rozwoju w obszarze new business. Do największych zwycięstw należy zaliczyć wygrane w przetargach mBanku, Empiku, Santandera, BMW czy Zalando. Udało się̨ również̇ utrzymać́ obsługę̨ mediową rosnącej sieci sklepów ALDI. Na co również̇ stawiano w strategii agencyjnej poza powiększeniem portfolio klientów? Zespół Analytics & Data Science rozwijał autorskie narzędzie, oparte na rozwiązaniach machine learningu, do pełnej optymalizacji mediów. Rozwijano też projekty z zakresu performance media: od optymalizacji efektywności kampanii mierzonej sprzedażą, poprzez rozliczanie agencji na podstawie konkretnych akcji takich jak np. lead, aż po pełen model CPSowy. Oferta Dentsu Media & Performance została również̇ wzbogacona w obszarze „green mediów” na poziomie produktowym, jak i edukacyjnym. Związane z tym rozwiązania dają możliwość prowadzenia kampanii uwzględniających konieczność minimalizacji śladu węglowego będąc jednocześnie jednym z KPI tych działań. Agencja Carat ma powód do zadowolenia – w porównaniu z poprzednimi latami poprawił wyniki. Jeszcze większy powód do dumy może mieć iProspect – w tej edycji badania to jedna z najlepiej ocenianych agencji sieciowych w ogóle. Dentsu skoczyło na głęboką wodę̨ i udowodniło, że jest partnerem skutecznie działającym na rzecz klienta. - redakcja Media & Marketing Polska

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson otrzymuje nagrodę Datamaster Lab Green Award 2023
Już trzeci rok z rzędu branża docenia działania firmy na rzecz zrównoważonego rozwoju
Laureaci konkursu Super Gift Festiwalu Marketingu
Podczas targów Festiwal Marketingu – na których zaprezentowało się ponad 600 brandów gadżetów reklamowych, nie mogło zabraknąć także branżowego konkursu. Wystawcy zgłosili ponad 100 produktów do konkursu SUPER GIFT. Zwiedzający głosowali na gadżety, które najbardziej przypadły im do gustu w 7 kategoriach: do 5 zł, 5-20 zł, 20-50 zł, 50-100 zł, powyżej 100zł, Super...
Listy nominowanych w XX edycji Konkursu KTR
Ponad 100 osobowe jury oceniało 1141 prac nadesłanych przez 283 firmy w jubileuszowej XX edycji KTR. W KTR jury doceniało wyrazistą komunikację, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów.
Ascensia ogłasza konkurs plastyczny i fotograficzny z okazji Światowego Dnia Cukrzycy 2023
Celem tegorocznego konkursu jest podnoszenie świadomości na temat cukrzycy i zwrócenie uwagi na prawdziwe życie diabetyków na całym świecie.
World Photography Organisation poinformowało, że nową przewodniczącą jury konkursu profesjonalnego została niezależna kuratorka i konsultantka ds. fotografii Monica Allende. Ogłoszono również skład jury Sony World Photography Awards 2024 oraz terminy zbliżającej się wystawy, która powróci do londyńskiego Somerset House w dniach od 19 kwietnia do 6 maja 2024...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764