logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencje nie chcą plakatów Kampanii Przeciw Homofobii

   29.01.2008, przeczytano 2870 razy

Agencje reklamowe nie chcą wieszać plakatów Kampanii Przeciw Homofobii "Nie jesteś sam, nie jesteś sama" - informuje Gazeta.pl. W Bydgoszczy, Toruniu i Trójmieście firmy uznały, że wizerunki lekarza, nauczycielki czy emeryta z podpisem "jestem gejem" czy "jestem lesbijką" są zbyt kontrowersyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencje-nie-chca-plakatow-kampanii-przeciw-homofobii,6706,artykul.html

- Kampania "Nie jesteś sam, nie jesteś sama", miała pokazać, że geje czy lesbijki mogą być naszym emerytem, nauczycielem, piekarzem, naszym bratem - mówi Robert Biedroń ze stowarzyszenia Kampania Przeciw Homofobii. Akcja, zainicjowana przez toruński oddział stowarzyszenia, miała na celu uświadomienie ludziom faktu, że "geje i lesbijki nie są przybyszami z innej planety, a zwykłymi ludźmi, którzy żyją wśród nas".

Nie obeszło się jednak bez kontrowersji. Agencja reklamowa ReMedia z Torunia nie zgodziła się na wywieszenie plakatów KPH. - Mogłyby one wzbudzić dezaprobatę przechodniów - mówiła "Gazecie Wyborczej" (Toruń, 19.12.2007) Magdalena Florek, dyrektor działu marketingu ReMedia.

Więcej na stronach Gazeta.pl:
wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,4878268.html

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

ReMedia nie jest z Torunia tylko z Bydgoszczy. W Toruniu nośnikami zajmuje się Agencja Promocyjno-Reklamowa NOWA i w Toruniu wiszą plakaty bez problemu. W artykule są błędne informacje wprowadzające w błąd czytelnika i niezgodne z prawdą.

Najnowsze w tym dziale

Zbliżamy się do wprowadzenia drugiej z ogłoszonych przez rząd na 2024 rok podwyżek płacy minimalnej. Jak radzą sobie pracodawcy oraz pracownicy po pierwszej, styczniowej podwyżce? Czy są przygotowani na kolejną?
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rdr. i w 2023 r. przekroczyła 50 mld złotych. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. Kluczowym argumentem dla nabywców są konkurencyjne ceny, przy jednoczesnym...
Pokolenie Z chce zbierać punkty i wymieniać je na kupony promocyjne
Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt...
Raport „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz. Jak Polacy korzystają z technologii łączących światy online i offline?” opracowany przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, poświęca dużo uwagi temu, jakie podejście do technologii ma generacja silvers . Jak pokazują wnioski zawarte w raporcie, coraz więcej starszych osób styka się z...
Ogólnie rosnące koszty prowadzenia działalności gospodarczej otwierają ranking obecnych obaw mikroprzedsiębiorstw i małych firm. Tak deklaruje 41,3% respondentów. Nieznacznie mniej wskazań dotyczy problemu nierzetelnych kontrahentów, bo 39,7%. Z kolei 28,2% ankietowanych niepokoi podnoszenie składek zusowskich. Badanie też pokazuje, że uczestnicy sondażu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764