Agencje reklamowe nie chcą wieszać plakatów Kampanii Przeciw Homofobii "Nie jesteś sam, nie jesteś sama" - informuje Gazeta.pl. W Bydgoszczy, Toruniu i Trójmieście firmy uznały, że wizerunki lekarza, nauczycielki czy emeryta z podpisem "jestem gejem" czy "jestem lesbijką" są zbyt kontrowersyjne.
- Kampania "Nie jesteś sam, nie jesteś sama", miała pokazać, że geje czy lesbijki mogą być naszym emerytem, nauczycielem, piekarzem, naszym bratem - mówi Robert Biedroń ze stowarzyszenia Kampania Przeciw Homofobii. Akcja, zainicjowana przez toruński oddział stowarzyszenia, miała na celu uświadomienie ludziom faktu, że "geje i lesbijki nie są przybyszami z innej planety, a zwykłymi ludźmi, którzy żyją wśród nas".
Nie obeszło się jednak bez kontrowersji. Agencja reklamowa ReMedia z Torunia nie zgodziła się na wywieszenie plakatów KPH. - Mogłyby one wzbudzić dezaprobatę przechodniów - mówiła "Gazecie Wyborczej" (Toruń, 19.12.2007) Magdalena Florek, dyrektor działu marketingu ReMedia.
Więcej na stronach Gazeta.pl:
wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,4878268.html