logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencje Pa i Novem w najnowszej kampanii Mobile Vikings

  PR 24.03.2020, przeczytano 407 razy

Na początku marca 2020 roku wystartowała kampania Mobile Vikings – MATCH. Za kampanię performance marketingową, KV i stronę internetową całej akcji oraz aktywne wsparcie kreatywne w czasie sesji zdjęciowej, odpowiadają agencje PA i Novem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencje-pa-i-novem-w-najnowszej-kampanii-mobile-vikings,386233,artykul.html

MATCH – to najnowsza propozycja planu taryfowego od operatora komórkowego Mobile Vikings. Za jego kampanię promocyjną w kanale digital odpowiadają PA i Novem. Do zadań PA należało zaprojektowanie KV i strony internetowej oraz wsparcie kreatywne w czasie sesji zdjęciowej, w której aktywnie uczestniczył także zespół Novem. Efekty tej współpracy zostały zaprezentowane również w postaci banerów oraz projektów graficznych opublikowanych m.in. w mediach społecznościowych.

Kampania będzie trwać przez okres 3 miesięcy, a jej kompleksowa obsługa w zakresie performance marketingu została powierzona specjalistom z Novem. Agencja będzie prowadzić i optymalizować działania związane z afiliacją i programmatic buying oraz  z wykorzystaniem systemów reklamowych Facebook Ads i Google Ads.

Źródło: PA

www.promoagency.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764