logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencje Przestrzeń i VMLY&R w rosterze OLX na rok 2024

  PR 08.12.2023, przeczytano 397 razy
ilustracja

Agencje Przestrzeń i VMLY&R zostały wybrane przez OLX w przetargu na roczną obsługę kreatywną. Tym samym tylko te dwie agencje będą otrzymywać od OLX briefy na kampanie zintegrowane dla marki. Przedmiotem przetargu była również opieka bieżących działań digitalowych, za które odpowiedzialna będzie agencja Przestrzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencje-przestrzen-i-vmlyandr-w-rosterze-olx-na-rok-2024,402389,artykul.html

Przestrzeń już w styczniu 2024 zrealizuje kampanię wizerunkową dla OLX Praca. Działania obejmą kanały ATL, digital i social media. Przestrzeń to agencja strategiczno-kreatywna, specjalizująca się w działaniach 360. Wśród klientów ma takie marki jak Kompania Piwowarska, Decathlon, Uber czy Nestle.

Kolejną odsłonę kampanii OLX Praca w połowie roku zrealizuje VMLY&R Poland. Agencja jest częścią globalnej sieci brand experience, która swoją wyróżnialność opiera na zintegrowaniu rozwiązań technologicznych z bardzo silnymi kompetencjami kreatywnymi zanurzonymi w kulturze, w celu budowania tzw. connected brands. W portfolio VMLY&R są m.in. T-Mobile, Samsung, Grupa Danone, Kompania Piwowarska czy IKEA.

- OLX to marka, która jest blisko swoich użytkowników. Wierzymy w bliskość i relacje, i tak też chcemy tworzyć marketing: w oparciu o zaufanie do profesjonalnych i kreatywnych partnerów. Nie możemy doczekać się pierwszych efektów współpracy - mówi Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX Polska. 

W przetargu startowały trzy agencje, proces był transparentny, z uwzględnieniem czasu, zadań, kryteriów ocen oraz tego, kto rozstrzyga przetarg po stronie klienta. Zgodnie z polityką Grupy OLX sp. z o.o., agencja, która odpadła z przetargu otrzymała rejection fee.

Reguła wypłacania rejection fee będzie również dotyczyć jednej z dwóch agencji wyłonionych w przetargu, które będą przygotowywać koncepcje kreatywne w oparciu o brief. Wynagrodzenie dotyczy udziału w konkursach ofert, których budżety przekraczają 150 tys. USD netto.

Źródło: OLX

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764