logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencje Publicis Groupe dla marki Tena w nowej kampanii „Miłość jak żadna inna”

  PR 26.01.2023, przeczytano 369 razy
ilustracjastrzałka

TENA, marka należąca do Essity, w najnowszej kampanii „Miłość jak żadna inna” porusza temat ważny społecznie, czyli codzienność życia opiekuna osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, za działania PR agencja MSL, za działania Paid Social Performics, natomiast za prowadzenie mediów społecznościowych LiquidThread.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencje-publicis-groupe-dla-marki-tena-w-nowej-kampanii-_milosc-jak-zadna-inna_,398762,artykul.html

Marka TENA rozpoczęła kampanię reklamową skierowaną przede wszystkim do opiekunów osób starszych, schorowanych, dotkniętych inkontynencją, która ma na celu pokazanie opiekunom, że marka TENA zna, rozumie ich potrzeby oraz dzięki swoim produktom wspiera ich w codziennym trudzie. Celem kampanii jest również poszerzenie świadomości społeczeństwa na temat pracy opiekunów osób starszych i docenienie ich poświęcenia. Na potrzeby kampanii został przygotowany 90 sekundowy spot, który pokazuje różne oblicza bycia opiekunem.

Kampania prowadzona jest głównie w telewizji i digitalu. Działania promocyjne wspiera konferencja prasowa organizowana przez agencję MSL, na której zaprezentowany zostanie Raport o opiece nieformalnej w Polsce, a eksperci przedstawią swoje spostrzeżenia na ten temat. Debatę przeprowadzą: aktorka Katarzyna Żak, jako ambasadorka hospicjum, Zbigniew Tomczak z Polskiego Stowarzyszenia Pomocy Osobom z Chorobą Alzheimera, Igor Grzesiak wiceprezes Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej, Rafał Bakalarczyk Ekspert ds. osób starszych Rzecznika Praw Obywatelskich.

W kampanię zaangażowana jest również agencja LiquidThread, która odpowiada za prowadzenie grupy na Facebooku Opiekunowie Opiekunom, która stanowi platformę wymiany doświadczeń i wiedzy między profesjonalistami a osobami zajmującymi się bliskimi wymagającymi stałej opieki i troski, starszymi lub przewlekle chorymi.

To kolejna kampania realizowana w idei Power Of One Publicis Groupe przez agencje Zenith, Performics, LiquidThread i MSL. Spot reklamowy przygotowała agencja MV BBDO, a za jego adaptację na rynku polskim odpowiada agencja EG+.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764