TENA, marka należąca do Essity, w najnowszej kampanii „Miłość jak żadna inna” porusza temat ważny społecznie, czyli codzienność życia opiekuna osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, za działania PR agencja MSL, za działania Paid Social Performics, natomiast za prowadzenie mediów społecznościowych LiquidThread.
Marka TENA rozpoczęła kampanię reklamową skierowaną przede wszystkim do opiekunów osób starszych, schorowanych, dotkniętych inkontynencją, która ma na celu pokazanie opiekunom, że marka TENA zna, rozumie ich potrzeby oraz dzięki swoim produktom wspiera ich w codziennym trudzie. Celem kampanii jest również poszerzenie świadomości społeczeństwa na temat pracy opiekunów osób starszych i docenienie ich poświęcenia. Na potrzeby kampanii został przygotowany 90 sekundowy spot, który pokazuje różne oblicza bycia opiekunem.
Kampania prowadzona jest głównie w telewizji i digitalu. Działania promocyjne wspiera konferencja prasowa organizowana przez agencję MSL, na której zaprezentowany zostanie Raport o opiece nieformalnej w Polsce, a eksperci przedstawią swoje spostrzeżenia na ten temat. Debatę przeprowadzą: aktorka Katarzyna Żak, jako ambasadorka hospicjum, Zbigniew Tomczak z Polskiego Stowarzyszenia Pomocy Osobom z Chorobą Alzheimera, Igor Grzesiak wiceprezes Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej, Rafał Bakalarczyk Ekspert ds. osób starszych Rzecznika Praw Obywatelskich.
W kampanię zaangażowana jest również agencja LiquidThread, która odpowiada za prowadzenie grupy na Facebooku Opiekunowie Opiekunom, która stanowi platformę wymiany doświadczeń i wiedzy między profesjonalistami a osobami zajmującymi się bliskimi wymagającymi stałej opieki i troski, starszymi lub przewlekle chorymi.
To kolejna kampania realizowana w idei Power Of One Publicis Groupe przez agencje Zenith, Performics, LiquidThread i MSL. Spot reklamowy przygotowała agencja MV BBDO, a za jego adaptację na rynku polskim odpowiada agencja EG+.
Źródło: Publicis Groupe