logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

cały kraj: Agencje reklamowe, interaktywne, pr - RAPORT

20.02.2013
Brak terminu ważności oferty
Odsłon: 883

Coraz więcej agencji interaktywnych, ale w wyszukiwaniach najmniej popularne

Coraz więcej firm związanych z marketingiem używa przydomku interaktywna, ale użytkownicy wciąż częściej szukają agencji reklamowych i pr. Taki wniosek można wysnuć na podstawie danych z wyszukiwarki Google. Więcej na ten temat, a także szerzej o rynku agencji reklamowych w Polsce przeczytacie w raporcie ‘Agencje reklamowe w liczbach’. W środku raportu znajdziecie link promocyjny (-60%) na bazy zawierające kilkanaście tysięcy adresów polskich agencji reklamowych.

Ściągnij raport


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencje-reklamowe%2C-interaktywne%2C-pr---raport%2C-caly-kraj,44957,ogloszenie.html

http://http://targetmarketing.pl/strony/1/p/3281.php
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.
REKLAMA:
brak ikonki
?
Ofertę złożył: Mikolaj_Glowala
Kontakt: Mikołaj Głowala

Konto Mikolaj_Glowala nie zostało zweryfikowane pod kątem tożsamości lub użytkownik ukrył informację o weryfikacji.
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764