logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencje Value Media, Salestube i Labcon z letnią kampanią dla Travelist

  PR 16.06.2021, przeczytano 573 razy
ilustracja

Marka Travelist po niemal rocznej nieobecności wraca z kampanią telewizyjną na lato. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media, komunikację w TV wspierają działania online, za które odpowiada agencja SalesTube. Labcon z kolei przygotował adaptację spotów. Wszystkie trzy spółki należą do Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencje-value-media%2C-salestube-i-labcon-z-letnia-kampania-dla-travelist,391922,artykul.html

Travelist po rocznej nieobecności wraca z kampanią telewizyjną. Spoty emitowane będą od 7 czerwca do połowy lipca 2021 roku. Kampania zakłada obecność w stacjach TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych z portfolio obu stacji. W ramach kampanii, emitowane będą spoty 30 i 15 sec, Za adaptację spotów odpowiada agencja Labcon.

Jak podkreśla, w swojej wypowiedzi Krzysztof Dębski,  Marketing Director Travelist:  kampania jest długo wyczekiwanym powrotem do normalności:

- To już kolejna kampania realizowana we współpracy z Group One. Bardzo się cieszę, że po roku przerwy i wielu miesiącach niepewności, ponownie możemy postawić na obecność w telewizji linearnej. Z uwagi na panujące obostrzenia w hotelarstwie, jeszcze 2 miesiące temu to  wcale nie było takie oczywiste.

Travelist pokłada w tej kampanii ogromne nadzieje w związku ze zbliżającymi się wakacjami i po rozluźnieniu obostrzeń.

- Zaplanowaliśmy ją na bazie najlepszych praktyk i wyników modeli ekonometrycznych z 4 poprzednich kampanii telewizyjnych. Po otwarciu hoteli na 100% liczymy na najlepszy czerwiec oraz wakacje w historii naszej firmy, ale pewnie i w historii branży turystycznej w Polsce (przynajmniej jeśli chodzi o hotele w resortach turystycznych). - dodaje.

Komunikację w TV wspiera kampania  performance w kanałach SEM, Facebook, Afiliacja, Mailing, Remarketing.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764