Marka Travelist po niemal rocznej nieobecności wraca z kampanią telewizyjną na lato. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media, komunikację w TV wspierają działania online, za które odpowiada agencja SalesTube. Labcon z kolei przygotował adaptację spotów. Wszystkie trzy spółki należą do Group One.
Travelist po rocznej nieobecności wraca z kampanią telewizyjną. Spoty emitowane będą od 7 czerwca do połowy lipca 2021 roku. Kampania zakłada obecność w stacjach TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych z portfolio obu stacji. W ramach kampanii, emitowane będą spoty 30 i 15 sec, Za adaptację spotów odpowiada agencja Labcon.
Jak podkreśla, w swojej wypowiedzi Krzysztof Dębski, Marketing Director Travelist: kampania jest długo wyczekiwanym powrotem do normalności:
- To już kolejna kampania realizowana we współpracy z Group One. Bardzo się cieszę, że po roku przerwy i wielu miesiącach niepewności, ponownie możemy postawić na obecność w telewizji linearnej. Z uwagi na panujące obostrzenia w hotelarstwie, jeszcze 2 miesiące temu to wcale nie było takie oczywiste.
Travelist pokłada w tej kampanii ogromne nadzieje w związku ze zbliżającymi się wakacjami i po rozluźnieniu obostrzeń.
- Zaplanowaliśmy ją na bazie najlepszych praktyk i wyników modeli ekonometrycznych z 4 poprzednich kampanii telewizyjnych. Po otwarciu hoteli na 100% liczymy na najlepszy czerwiec oraz wakacje w historii naszej firmy, ale pewnie i w historii branży turystycznej w Polsce (przynajmniej jeśli chodzi o hotele w resortach turystycznych). - dodaje.
Komunikację w TV wspiera kampania performance w kanałach SEM, Facebook, Afiliacja, Mailing, Remarketing.
Źródło: Group One S.A.