logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencje z grupy Havas oraz Dobro i Platige Image wspierają kampanię „Jeden dzień – wart całe życie”

  PR 11.09.2018, przeczytano 947 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania społeczna „Jeden dzień – wart całe życie” przygotowana przez agencje z grupy Havas dla Fundacji Zobacz… JESTEM! Za produkcję spotu towarzyszącego kampanii odpowiedzialny był dom produkcyjny Dobro, zaś za postprodukcję Platige Image. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na rosnącą skalę problemu samobójstw wśród młodzieży oraz zainspirowanie rodziców do poświęcania dzieciom większej uwagi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencje-z-grupy-havas-oraz-dobro-i-platige-image-wspieraja-kampanie-_jeden-dzien-%E2%80%93-wart-cale-zycie_,37864,artykul.html

Kampanię społeczną promują działania obejmujące telewizję, radio, Internet, kina oraz reklamę w środkach komunikacji miejskiej. Zaplanowano także aktywności w mediach społecznościowych oraz relacje z mediami. Za realizację kampanii odpowiadają agencje z grupy Havas oraz dom produkcyjny Dobro i studio Platige Image. Partnerem merytorycznym jest Fundacja Zobacz… JESTEM! specjalizująca się w pomocy dzieciom i młodzieży z problemami emocjonalnymi, takimi, jak depresja, przemoc rówieśnicza czy próby samobójcze.

- Polskie statystyki dotyczące samobójstw są przerażające. Nasz kraj jest na drugim miejscu w Europie pod względem liczby samobójstw osób nieletnich. Tylko w ubiegłym roku ponad 2000 dzieci próbowało odebrać sobie życie. Symboliczny „jeden dzień”, o którym mówi nasza kampania ma przypominać rodzicom o tym, jak ważne jest budowanie bliskiej relacji z dziećmi i jak istotną rolę odgrywa ona w profilaktyce samobójstw – mówi Anna Żurek, Account Director Havas Warsaw, koordynująca prace przy kampanii.

W ramach kampanii powstał serwis www.jedendzien.com.pl, na którym rodzice znajdą materiały informacyjne. Uruchomiono także oficjalne konto na Instagramie pod nazwą @1dzien. Wsparcia kampanii udzielili influencerzy i aktorzy, którzy poruszyli problem samobójstw wśród młodych ludzi i opowiedzieli o kampanii na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Powstał również spot telewizyjny w reżyserii Aliaksandra „Saszki” Kanavalau ze studia Platige Image, w którym główne role zagrali Karol Wróblewski oraz Adrianna Ładno.

- Samobójstwa młodych osób to problem, który z powodu swojej niewygodności, często jest zamiatany pod dywan. Stwierdziłem, że warto zacząć rozmowę na ten temat, nagłośnić go i przełamać tabu. Sprawić, żeby ludzie zwrócili na niego uwagę i zaczęli o tym rozmawiać a nie udawali, że nic się nie dzieje. Jeśli naszą  kampanią „Jeden dzień wart całe życie” uratujemy chociaż jedno dziecko, będę bardzo szczęśliwy – mówi Aliaksandr „Saszka” Kanavalau, reżyser spotu.

Działania komunikacyjne wspierające kampanię społeczną „Jeden dzień – wart całe życie” zostały zaplanowane i zrealizowane przez firmy Havas Warsaw, Havas Media, Havas PR Warsaw, Platige Image, Dobro oraz Brandbuddies we współpracy z Fundacją Zobacz… JESTEM! Wszystkie działania są realizowane charytatywnie.

Źródło: Havas PR

www.havaspr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764