logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencje z grupy Havas oraz Dobro i Platige Image wspierają kampanię „Jeden dzień – wart całe życie”

  PR 11.09.2018, przeczytano 564 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania społeczna „Jeden dzień – wart całe życie” przygotowana przez agencje z grupy Havas dla Fundacji Zobacz… JESTEM! Za produkcję spotu towarzyszącego kampanii odpowiedzialny był dom produkcyjny Dobro, zaś za postprodukcję Platige Image. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na rosnącą skalę problemu samobójstw wśród młodzieży oraz zainspirowanie rodziców do poświęcania dzieciom większej uwagi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencje-z-grupy-havas-oraz-dobro-i-platige-image-wspieraja-kampanie-_jeden-dzien-%E2%80%93-wart-cale-zycie_,37864,artykul.html

Kampanię społeczną promują działania obejmujące telewizję, radio, Internet, kina oraz reklamę w środkach komunikacji miejskiej. Zaplanowano także aktywności w mediach społecznościowych oraz relacje z mediami. Za realizację kampanii odpowiadają agencje z grupy Havas oraz dom produkcyjny Dobro i studio Platige Image. Partnerem merytorycznym jest Fundacja Zobacz… JESTEM! specjalizująca się w pomocy dzieciom i młodzieży z problemami emocjonalnymi, takimi, jak depresja, przemoc rówieśnicza czy próby samobójcze.

- Polskie statystyki dotyczące samobójstw są przerażające. Nasz kraj jest na drugim miejscu w Europie pod względem liczby samobójstw osób nieletnich. Tylko w ubiegłym roku ponad 2000 dzieci próbowało odebrać sobie życie. Symboliczny „jeden dzień”, o którym mówi nasza kampania ma przypominać rodzicom o tym, jak ważne jest budowanie bliskiej relacji z dziećmi i jak istotną rolę odgrywa ona w profilaktyce samobójstw – mówi Anna Żurek, Account Director Havas Warsaw, koordynująca prace przy kampanii.

W ramach kampanii powstał serwis www.jedendzien.com.pl, na którym rodzice znajdą materiały informacyjne. Uruchomiono także oficjalne konto na Instagramie pod nazwą @1dzien. Wsparcia kampanii udzielili influencerzy i aktorzy, którzy poruszyli problem samobójstw wśród młodych ludzi i opowiedzieli o kampanii na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Powstał również spot telewizyjny w reżyserii Aliaksandra „Saszki” Kanavalau ze studia Platige Image, w którym główne role zagrali Karol Wróblewski oraz Adrianna Ładno.

- Samobójstwa młodych osób to problem, który z powodu swojej niewygodności, często jest zamiatany pod dywan. Stwierdziłem, że warto zacząć rozmowę na ten temat, nagłośnić go i przełamać tabu. Sprawić, żeby ludzie zwrócili na niego uwagę i zaczęli o tym rozmawiać a nie udawali, że nic się nie dzieje. Jeśli naszą  kampanią „Jeden dzień wart całe życie” uratujemy chociaż jedno dziecko, będę bardzo szczęśliwy – mówi Aliaksandr „Saszka” Kanavalau, reżyser spotu.

Działania komunikacyjne wspierające kampanię społeczną „Jeden dzień – wart całe życie” zostały zaplanowane i zrealizowane przez firmy Havas Warsaw, Havas Media, Havas PR Warsaw, Platige Image, Dobro oraz Brandbuddies we współpracy z Fundacją Zobacz… JESTEM! Wszystkie działania są realizowane charytatywnie.

Źródło: Havas PR

www.havaspr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eti wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi
19 sierpnia wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – intensywnie czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.
PLNY LALA, jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce, dołączyła do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One. SalesTube będzie odpowiadał za e-commerce marki na lokalnym rynku.
Zwrot w stronę natury: 16. edycja OKK! design już wkrótce
Kolejne – 16. spotkanie z wzornictwem i architekturą, OKK! design, zbliża się wielkimi krokami. Już 9 września zobaczymy się ponownie. Tematem przewodnim nadchodzącej edycji będzie Biophilic design - czyli to w jaki sposób natura może przenikać się z architekturą, jaką rolę w naszych wnętrzach odgrywają rośliny i dlaczego warto otaczać się zielenią, nie tylko w domu, ale...
Communication Unlimited: Nowa strategia pozycjonowania marki Profi
Nowa strategia pozycjonowania marki wprowadza nową jakość do kategorii produktów gotowych do użycia.
Nowa aranżacja przestrzeni galerii Poznań Plaza
Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764