logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencji Pa z mikołajkową promocją dla podróżnych Lot-u

  PR 07.12.2018, przeczytano 671 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji Mikołajek, LOT przygotował świąteczną promocję pod hasłem “Podaruj LOT na Święta”. Na potrzeby tej wyjątkowej akcji agencja PA zaprojektowała KV, banery reklamowe, screeningi, a także materiały graficzne dedykowane na stronę internetową lot.com oraz na kanały w social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencji-pa-z-mikolajkowa-promocja-dla-podroznych-lot-u,380447,artykul.html

Od 5 do 11 grudnia wszyscy pasażerowie LOT-u będą mogli skorzystać ze specjalnej, świątecznej promocji na bilety do Belgradu, Londynu, Madrytu, Toronto, a także na Bali. O kolejnych kierunkach dostępnych w mikołajowej kampanii polski przewoźnik będzie informować na bieżąco za pośrednictwem oficjalnych kanałów komunikacji. Za działania marketingowe w 3 wersjach językowych (PL, EN, HU) odpowiada PA.

W ramach koncepcji kreatywnej agencja zaprojektowała m.in. KV, banery reklamowe oraz screeningi, które będzie można zobaczyć na portalach: www.wpolityce.pl, www.niezalezna.pl, jak i www.wp.pl. Wyjątkowa akcja świąteczna wspierana jest działaniami na stronie www.lot.pl, a także na portalach społecznościowych LOT-u.

Źródło: PA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764