logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencyjny kanał sprzedaży PMPG Polskie Media kluczem do realizacji strategii i celów firmy w 2022 roku

  PR 24.01.2022, przeczytano 141 razy
ilustracja

Zarząd Spółki PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o wzmocnieniu agencyjnego kanału sprzedaży. Nad jego strategicznym rozwojem czuwać będzie KAMIL DĄBROWSKI, który z początkiem stycznia dołączył do Grupy w roli Dyrektora Zarządzającego Kanałem.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencyjny-kanal-sprzedazy-pmpg-polskie-media-kluczem-do-realizacji-strategii-i-celow-firmy-w-2022-roku,394511,artykul.html

Stale rosnący potencjał Grupy to dziś około 7,5 mln realnych użytkowników i 120 mln odsłon serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl (wg. Mediapanel | Gemius PBI, grudzień 2022). Duże zasięgi w połączeniu z konkurencyjną ofertą reklamową oraz inwestycjami w ciekawą ofertę wydawniczą dają Spółce perspektywę na zdynamizowanie przychodów reklamowych.

Kamil Dąbrowski ma 14 lat praktyki w sprzedaży internetowej. Swoje doświadczenia gromadził w takich organizacjach jak gazeta.pl, Axel Springer czy Onet (7 lat). Od kwietnia 2017 do końca 2021 pracował dla Gremi Media, gdzie budował zespół sprzedaży agencyjnej.

Wraz z Kamilem Dąbrowskim do zespołu dołączył HUBERT SKUBIJ, który może się pochwalić równie bogatą praktyką sprzedażową  - przez 15 lat był związany z WP,  a do końca 2021 pracował w Gremi Media.

- Naszą decyzję dotyczącą dołączenia do Grupy PMPG poprzedziła wnikliwa analiza potencjału sprzedażowego obu serwisów.  Oceniamy go bardzo wysoko. Jesteśmy przekonani, że rok 2022 będzie czasem silnych wzrostów i dynamicznego rozwoju. Wzrosty to nie tylko technologia  i kontent, również nasz zespół będzie się dalej rozwijał. Chcemy zapewnić Klientom najwyższy standard obsługi, niestandardowe projekty i maksimum zadowolenia – komentuje Kamil Dąbrowski.

Zarząd Spółki PMPG Polskie Media życzy całemu zespołowi sprzedaży agencyjnej samych sukcesów i dynamicznego rozwoju w 2022 roku.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez ponad dwa lata działalności zespół #FakeHunter zweryfikował 2 tys. fake newsów. Fałszywe informacje publikowane w sieci dotyczyły głównie tematyki: geopolitycznej, szczepionek, koronawirusa, telekomunikacji i finansów.
Johnny Depp i Amber Heard, czyli medialny konflikt dekady wart miliony
Od 11 kwietnia 2022 trwa najbardziej medialny proces sądowy ostatnich lat, w którym główne role grają Johnny Depp i Amber Heard. Gdy w maju 2016 roku ogłoszono rozpad ich małżeństwa, już wtedy prognozowano medialne perturbacje. Nikt się jednak nie spodziewał, że sześć lat później konflikt między Deppem a Heard nie znajdzie godnego zakończenia. Jak wynika z...
NielsenIQ, firma świadcząca usługi informacyjne na całym świecie, ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek NielsenIQ Activate, rozwiązania SaaS (oprogramowanie jako usługa), które umożliwia sprzedawcom detalicznym zwiększenie możliwości uzyskiwania przychodów dzięki mediom detalicznych i obszernej wiedzy na temat zachowań klientów, które aktywizują...
Zweryfikowany Nadawca, bezpłatna usługa Onet Poczty dla użytkowników biznesowych i instytucjonalnych, poprawiająca efektywność kampanii oraz bezpieczeństwo wysyłek, zyskała nowe funkcje. Wśród najważniejszych zmian znalazły się m.in.: możliwość konfiguracji zabezpieczeń dla domen, raporty i statystyki, prezentujące stan bezpieczeństwa domen i skuteczność...
W serwisie streamingowym CANAL+ online można zobaczyć wydarzenia sportowe oraz seriale i filmy w jakości 4K. Do oferty serwisu dołączono kanały CANAL+ 4K Ultra HD i Eleven Sports 1 4K oraz bibliotekę zawierającą seriale i filmy w najwyższej jakości obrazu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764