logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencyjny kanał sprzedaży PMPG Polskie Media kluczem do realizacji strategii i celów firmy w 2022 roku

  PR 24.01.2022, przeczytano 172 razy
ilustracja

Zarząd Spółki PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o wzmocnieniu agencyjnego kanału sprzedaży. Nad jego strategicznym rozwojem czuwać będzie KAMIL DĄBROWSKI, który z początkiem stycznia dołączył do Grupy w roli Dyrektora Zarządzającego Kanałem.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencyjny-kanal-sprzedazy-pmpg-polskie-media-kluczem-do-realizacji-strategii-i-celow-firmy-w-2022-roku,394511,artykul.html

Stale rosnący potencjał Grupy to dziś około 7,5 mln realnych użytkowników i 120 mln odsłon serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl (wg. Mediapanel | Gemius PBI, grudzień 2022). Duże zasięgi w połączeniu z konkurencyjną ofertą reklamową oraz inwestycjami w ciekawą ofertę wydawniczą dają Spółce perspektywę na zdynamizowanie przychodów reklamowych.

Kamil Dąbrowski ma 14 lat praktyki w sprzedaży internetowej. Swoje doświadczenia gromadził w takich organizacjach jak gazeta.pl, Axel Springer czy Onet (7 lat). Od kwietnia 2017 do końca 2021 pracował dla Gremi Media, gdzie budował zespół sprzedaży agencyjnej.

Wraz z Kamilem Dąbrowskim do zespołu dołączył HUBERT SKUBIJ, który może się pochwalić równie bogatą praktyką sprzedażową  - przez 15 lat był związany z WP,  a do końca 2021 pracował w Gremi Media.

- Naszą decyzję dotyczącą dołączenia do Grupy PMPG poprzedziła wnikliwa analiza potencjału sprzedażowego obu serwisów.  Oceniamy go bardzo wysoko. Jesteśmy przekonani, że rok 2022 będzie czasem silnych wzrostów i dynamicznego rozwoju. Wzrosty to nie tylko technologia  i kontent, również nasz zespół będzie się dalej rozwijał. Chcemy zapewnić Klientom najwyższy standard obsługi, niestandardowe projekty i maksimum zadowolenia – komentuje Kamil Dąbrowski.

Zarząd Spółki PMPG Polskie Media życzy całemu zespołowi sprzedaży agencyjnej samych sukcesów i dynamicznego rozwoju w 2022 roku.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekstraklasa SA podpisała nową umowę licencyjną z CANAL+, na mocy której nadawca będzie miał prawa do transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, w tym minimum 100 w jakości 4K, na terenie Polski w sezonach 2023/24 – 2026/27.  Czteroletni kontrakt o wartości blisko 1,3 mld zł zapewni CANAL+ prawo do pokazywania magazynów oraz...
Autorytetami dla pokolenia Alfa są tiktokerzy, gamerzy, a także rodzice
Określenie „pokolenie Alfa” odnosi się do dzieci, które urodziły się po 2010 roku. Nie są one jeszcze w stanie decydować o swoim życiu, ale już są wymagającymi konsumentami, szczególnie treści cyfrowych. Nie znają bowiem świata bez internetu, komputera, smartfona i wielu innych urządzeń, które dają różne możliwości zastosowania. Tę...
Wprost.pl, którego wydawcą jest Spółka AWR Wprost należąca do Grupy PMPG Polskie Media, rusza z serwisem wnętrzarskim dom.wprost.pl poświęconym projektowaniu i urządzaniu wnętrz, tarasów i ogrodów, budowie, remontom, promocji designu i architektury. Nie zabraknie także informacji o branżowych wydarzeniach, zjawiskach i trendach z całego świata.
Tomasz Krawczyk wiceprezesem Time S.A.
Zarząd TIME S.A. dotychczas występował w trzyosobowym w składzie: Katarzyna Białek - prezes, oraz wiceprezesi Michał Hejka i Piotr Cichocki. Nowy wiceprezes zarządza pionem wydawniczym.
Addressable TV, innowacyjne rozwiązanie wprowadzone przez TVN Grupa Discovery, to rewolucja w reklamie telewizyjnej, którą Orange Polska i Value Media wykorzystują w swojej kampanii. Rozwiązanie telewizji adresowalnej umożliwia emisję dedykowanych reklam dopasowanych do indywidualnych charakterystyk odbiorców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764