logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencyjny kanał sprzedaży PMPG Polskie Media kluczem do realizacji strategii i celów firmy w 2022 roku

  PR 24.01.2022, przeczytano 343 razy
ilustracja

Zarząd Spółki PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o wzmocnieniu agencyjnego kanału sprzedaży. Nad jego strategicznym rozwojem czuwać będzie KAMIL DĄBROWSKI, który z początkiem stycznia dołączył do Grupy w roli Dyrektora Zarządzającego Kanałem.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencyjny-kanal-sprzedazy-pmpg-polskie-media-kluczem-do-realizacji-strategii-i-celow-firmy-w-2022-roku,394511,artykul.html

Stale rosnący potencjał Grupy to dziś około 7,5 mln realnych użytkowników i 120 mln odsłon serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl (wg. Mediapanel | Gemius PBI, grudzień 2022). Duże zasięgi w połączeniu z konkurencyjną ofertą reklamową oraz inwestycjami w ciekawą ofertę wydawniczą dają Spółce perspektywę na zdynamizowanie przychodów reklamowych.

Kamil Dąbrowski ma 14 lat praktyki w sprzedaży internetowej. Swoje doświadczenia gromadził w takich organizacjach jak gazeta.pl, Axel Springer czy Onet (7 lat). Od kwietnia 2017 do końca 2021 pracował dla Gremi Media, gdzie budował zespół sprzedaży agencyjnej.

Wraz z Kamilem Dąbrowskim do zespołu dołączył HUBERT SKUBIJ, który może się pochwalić równie bogatą praktyką sprzedażową  - przez 15 lat był związany z WP,  a do końca 2021 pracował w Gremi Media.

- Naszą decyzję dotyczącą dołączenia do Grupy PMPG poprzedziła wnikliwa analiza potencjału sprzedażowego obu serwisów.  Oceniamy go bardzo wysoko. Jesteśmy przekonani, że rok 2022 będzie czasem silnych wzrostów i dynamicznego rozwoju. Wzrosty to nie tylko technologia  i kontent, również nasz zespół będzie się dalej rozwijał. Chcemy zapewnić Klientom najwyższy standard obsługi, niestandardowe projekty i maksimum zadowolenia – komentuje Kamil Dąbrowski.

Zarząd Spółki PMPG Polskie Media życzy całemu zespołowi sprzedaży agencyjnej samych sukcesów i dynamicznego rozwoju w 2022 roku.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764