logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agfa Graphics na targach Euro-Reklama 2011

  PR 11.03.2011, przeczytano 3201 razy
ilustracja

Wśród wystawców najbliższej edycji targów Euro-Reklama, odbywających się w Poznaniu w dniach 12-15 kwietnia, po raz kolejny znajdzie się Agfa Graphics. Podczas wystawy, od kilku już lat odbywającej się w tym samym terminie co targi Poligrafia, firma zaprezentuje kilka ploterów ze swojego bogatego portfolio systemów cyfrowego druku wielkoformatowego, bazujących na technologii inkjet UV. Z urządzeniami Agfa Graphics, dedykowanymi na rynki poligraficzny i reklamowy, będzie można zapoznać się odwiedzając jej stoisko nr 1 zlokalizowane w pawilonie nr 3A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agfa-graphics-na-targach-euro-reklama-2011,12150,artykul.html

Targi Euro-Reklama 2011 będą kolejną już okazją do prezentacji coraz bogatszej oferty Agfa Graphics w zakresie cyfrowego druku inkjetowego, w znacznym stopniu wzbogaconej po niedawnym przejęciu przez nią firmy Gandinnovations. Warto dodać, że właśnie podczas ubiegłorocznej edycji tych targów na stoisku Agfa Graphics po raz pierwszy wspólnie demonstrowano rozwiązania z serii :Anapurna i :Jeti. Podobnie będzie w tym roku, a zwiedzający targi będą mogli zobaczyć kilka systemów, które miały swoją premierę rynkową w ostatnich miesiącach.

Pierwszy z nich to ploter :Anapurna M 2050, który zadebiutował na ubiegłorocznych targach Fespa. Urządzenie umożliwia drukowanie w trybach płaskim i „z roli na rolę” z prędkością dwukrotnie wyższą od pozostałych systemów z rodziny :Anapurna M, którą zapewnia osiem głowic drukujących, składających się w sumie z 8192 dysz. Przeciętnie wynosi ona 24 m2/h w czteroprzebiegowym trybie dwukierunkowym. :Anapurna M 2050 drukuje w sześciu kolorach (CMYK, jasny cyjan, jasna magenta), oferując możliwość zastosowania dodatkowej bieli kryjącej lub podkładowej. Można w nim zadrukowywać różne media sztywne i elastyczne o rożnych formatach i grubościach. Dzięki temu ploter jest bardzo atrakcyjnym rozwiązaniem dla firm specjalizujących się w produkcji plakatów, banerów czy systemów oznaczeń. W nowym ploterze znajdują zastosowanie atramenty G2 UV stworzone przez Agfa Graphics z myślą o urządzeniach z rodziny :Anapurna M, przeznaczone do zadrukowywania najnowszej generacji sztywnych i miękkich podłoży.

Kolejne dwa urządzenia prezentowane na targach Euro-Reklama 2011 to przedstawiciele serii :Jeti, która została włączona do oferty Agfa Graphics na początku ubiegłego roku. Ploter :Jeti 1224 UV HDC (High Definition Color) został po raz pierwszy pokazany podczas kwietniowej wystawy Sign Expo na Florydzie, a wkrótce potem na targach Ipex w Birmingham odbyła się jego europejska premiera. Jak zapewnia Agfa Graphics, oferuje on najszerszą paletę barw i najwyższą wydajność w swojej klasie produktów, umożliwiając uzyskanie detali o wysokiej ostrości i wyrazistości barw zarówno w warstwie tekstowej jak i w reprodukowanych zdjęciach. Ploter pozwala na zadrukowywanie w trybie płaskim mediów o maksymalnej grubości 5 cm, zaś w trybie „z roli na rolę” może obsłużyć zwoje z materiałem ważące nawet 110 kg. Jego wydajność wynosi 110 m2/h w trybie ekspresowym, 54 m2/h w produkcyjnym i 36,2 m2/h w wysokojakościowym. W urządzeniu znajdują zastosowanie nowe atramenty :Anuvia HD, których 1 litr wystarcza do zadrukowania ponad 140 m2 podłoża, kompatybilne z zastosowanymi tu najnowszej generacji głowicami drukującymi o zmiennej wielkości kropli Ricoh Gen 4. W wersji prezentowanej w Poznaniu ploter zostanie wyposażony w moduł FTR, pozwalający na zadrukowywanie elastycznych mediów w trybie „z roli na rolę”.

Trzecia z przygotowanych przez Agfa Graphics propozycji targowych to :Jeti 3348 Jetspeed UV RTR, 4-kolorowy ploter drukujący w trybie „z roli na rolę” z prędkością 232 m2/h w trybie billboardowym (300 dpi), zoptymalizowanym pod kątem zastosowań zewnętrznych. Urządzenie obsługuje liczne materiały elastyczne (m.in. folie winylowe, media typu canvas, tkaniny, media polietylenowe i papier) o szerokości do 3,2 m i maksymalnej średnicy zwoju wynoszącej 30,48 cm. 

Mówi Adriana Piotrowska z działu sprzedaży Anapurna&Jeti w firmie Agfa Graphics: Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska na targach Euro-Reklama 2011. Zaprezentujemy na nim bardzo ciekawe rozwiązania, zaprojektowane z myślą o firmach z segmentów poligraficznego i reklamowego, wykonujących najróżniejsze aplikacje na mediach sztywnych i elastycznych. Mamy nadzieję, że nasza oferta spotka się z dużym zainteresowaniem zwiedzających. Zachęcamy do kontaktu z naszą firmą w celu umówienia indywidualnych prezentacji podczas targów, gdzie do dyspozycji klientów przez cały okres targów będą przedstawiciele naszego działu sprzedaży.

Źródło: PrintinPoland
www.agfa.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764