logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agfa Graphics na targach Euro-Reklama 2011

  PR 11.03.2011, przeczytano 3223 razy
ilustracja

Wśród wystawców najbliższej edycji targów Euro-Reklama, odbywających się w Poznaniu w dniach 12-15 kwietnia, po raz kolejny znajdzie się Agfa Graphics. Podczas wystawy, od kilku już lat odbywającej się w tym samym terminie co targi Poligrafia, firma zaprezentuje kilka ploterów ze swojego bogatego portfolio systemów cyfrowego druku wielkoformatowego, bazujących na technologii inkjet UV. Z urządzeniami Agfa Graphics, dedykowanymi na rynki poligraficzny i reklamowy, będzie można zapoznać się odwiedzając jej stoisko nr 1 zlokalizowane w pawilonie nr 3A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agfa-graphics-na-targach-euro-reklama-2011,12150,artykul.html

Targi Euro-Reklama 2011 będą kolejną już okazją do prezentacji coraz bogatszej oferty Agfa Graphics w zakresie cyfrowego druku inkjetowego, w znacznym stopniu wzbogaconej po niedawnym przejęciu przez nią firmy Gandinnovations. Warto dodać, że właśnie podczas ubiegłorocznej edycji tych targów na stoisku Agfa Graphics po raz pierwszy wspólnie demonstrowano rozwiązania z serii :Anapurna i :Jeti. Podobnie będzie w tym roku, a zwiedzający targi będą mogli zobaczyć kilka systemów, które miały swoją premierę rynkową w ostatnich miesiącach.

Pierwszy z nich to ploter :Anapurna M 2050, który zadebiutował na ubiegłorocznych targach Fespa. Urządzenie umożliwia drukowanie w trybach płaskim i „z roli na rolę” z prędkością dwukrotnie wyższą od pozostałych systemów z rodziny :Anapurna M, którą zapewnia osiem głowic drukujących, składających się w sumie z 8192 dysz. Przeciętnie wynosi ona 24 m2/h w czteroprzebiegowym trybie dwukierunkowym. :Anapurna M 2050 drukuje w sześciu kolorach (CMYK, jasny cyjan, jasna magenta), oferując możliwość zastosowania dodatkowej bieli kryjącej lub podkładowej. Można w nim zadrukowywać różne media sztywne i elastyczne o rożnych formatach i grubościach. Dzięki temu ploter jest bardzo atrakcyjnym rozwiązaniem dla firm specjalizujących się w produkcji plakatów, banerów czy systemów oznaczeń. W nowym ploterze znajdują zastosowanie atramenty G2 UV stworzone przez Agfa Graphics z myślą o urządzeniach z rodziny :Anapurna M, przeznaczone do zadrukowywania najnowszej generacji sztywnych i miękkich podłoży.

Kolejne dwa urządzenia prezentowane na targach Euro-Reklama 2011 to przedstawiciele serii :Jeti, która została włączona do oferty Agfa Graphics na początku ubiegłego roku. Ploter :Jeti 1224 UV HDC (High Definition Color) został po raz pierwszy pokazany podczas kwietniowej wystawy Sign Expo na Florydzie, a wkrótce potem na targach Ipex w Birmingham odbyła się jego europejska premiera. Jak zapewnia Agfa Graphics, oferuje on najszerszą paletę barw i najwyższą wydajność w swojej klasie produktów, umożliwiając uzyskanie detali o wysokiej ostrości i wyrazistości barw zarówno w warstwie tekstowej jak i w reprodukowanych zdjęciach. Ploter pozwala na zadrukowywanie w trybie płaskim mediów o maksymalnej grubości 5 cm, zaś w trybie „z roli na rolę” może obsłużyć zwoje z materiałem ważące nawet 110 kg. Jego wydajność wynosi 110 m2/h w trybie ekspresowym, 54 m2/h w produkcyjnym i 36,2 m2/h w wysokojakościowym. W urządzeniu znajdują zastosowanie nowe atramenty :Anuvia HD, których 1 litr wystarcza do zadrukowania ponad 140 m2 podłoża, kompatybilne z zastosowanymi tu najnowszej generacji głowicami drukującymi o zmiennej wielkości kropli Ricoh Gen 4. W wersji prezentowanej w Poznaniu ploter zostanie wyposażony w moduł FTR, pozwalający na zadrukowywanie elastycznych mediów w trybie „z roli na rolę”.

Trzecia z przygotowanych przez Agfa Graphics propozycji targowych to :Jeti 3348 Jetspeed UV RTR, 4-kolorowy ploter drukujący w trybie „z roli na rolę” z prędkością 232 m2/h w trybie billboardowym (300 dpi), zoptymalizowanym pod kątem zastosowań zewnętrznych. Urządzenie obsługuje liczne materiały elastyczne (m.in. folie winylowe, media typu canvas, tkaniny, media polietylenowe i papier) o szerokości do 3,2 m i maksymalnej średnicy zwoju wynoszącej 30,48 cm. 

Mówi Adriana Piotrowska z działu sprzedaży Anapurna&Jeti w firmie Agfa Graphics: Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska na targach Euro-Reklama 2011. Zaprezentujemy na nim bardzo ciekawe rozwiązania, zaprojektowane z myślą o firmach z segmentów poligraficznego i reklamowego, wykonujących najróżniejsze aplikacje na mediach sztywnych i elastycznych. Mamy nadzieję, że nasza oferta spotka się z dużym zainteresowaniem zwiedzających. Zachęcamy do kontaktu z naszą firmą w celu umówienia indywidualnych prezentacji podczas targów, gdzie do dyspozycji klientów przez cały okres targów będą przedstawiciele naszego działu sprzedaży.

Źródło: PrintinPoland
www.agfa.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monday – agencja komunikacji w ramach współpracy z Wolt Polska odpowiada za wsparcie komunikacji korporacyjnej i marketingowej oraz doradztwo strategiczne w obszarze Public Relations i Public Affairs. Projekt po stronie Monday koordynuje Michał Czekański – Public Affairs Director.
Komunikacja+ wspiera Billennium w zakresie EB i SM
Grupa Komunikacja+ nawiązała współpracę z Billennium S.A., firmą oferującą innowacyjne rozwiązania i usługi IT dla biznesu. Działania GK+ skupiają się na dwóch obszarach: employer branding oraz social media.
Benq RP02 – nowa seria interaktywnych monitorów 4K UHD
BenQ wprowadził na polski rynek serię trzech wielkoformatowych monitorów interaktywnych o rozdzielczości 4K UHD: RP6502, RP7502 i RP8602 o przekątnych ekranu odpowiednio 65, 75 i 86 cali. Monitory wyposażono, w niespotykane dotąd w monitorach, czujniki stężenia dwutlenku węgla (CO2) oraz pyłów PM 2,5 i PM 10. Monitorują one nieprzerwanie stan powietrza i sygnalizują...
Lipton Ice Tea wprowadza do obiegu w Polsce butelki wykonane w 100% z recyklingu

Lipton Ice Tea, lider na rynku herbaty mrożonej w Polsce, wprowadza do obiegu butelki w 100% wykonane z rPET, czyli plastiku pochodzącego w całości z recyklingu. W ten sposób marka chce zminimalizować w swoich procesach produkcji wykorzystanie surowca pierwotnego i przejść na model obiegu zamkniętego. Działania te są elementem programu zrównoważonego rozwoju...
Multisport promuje powroty do treningów w obiektach sportowych
Swoje home-made hantle… możesz już wypić. W ramach kampanii edukacyjno-wizerunkowej marka MultiSport przypomina, że jej użytkownicy mogą już odłożyć domowe sprzęty, z którymi ćwiczyli w okresie izolacji, i powrócić do treningów w obiektach sportowych. Kampania zachęca również do udziału w wakacyjnej grywalizacji, premiującej aktywność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764