logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agfa Graphics na targach Inprint 2017

  PR 24.11.2017, przeczytano 1230 razy
ilustracjastrzałka

Agfa Graphics tradycyjnie już wzięła udział w tegorocznych targach InPrint, których jest współzałożycielem i jednym ze strategicznych partnerów. Wystawa, odbywająca się w dniach 14-16 listopada w Monachium, była dla belgijskiego producenta okazją do pokazania swoich rozwiązań – głównie w zakresie zaawansowanych technologicznie atramentów UV – dedykowanych różnym zastosowaniom przemysłowym, wykorzystującym procesy poligraficzne. Na stoisku były dostępne próbki produktów wykonanych z ich użyciem. Z kolei podczas konferencji branżowej, będącej integralną częścią InPrint 2017, Marc Graindourze – Business Development Manager w dziale atramentów przemysłowych Agfa Graphics, wystąpił z prezentacją zatytułowaną „Rozwój atramentów w kontekście druku przemysłowego”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agfa-graphics-na-targach-inprint-2017,34612,artykul.html

Targi InPrint, organizowane rotacyjnie w różnych miastach Europy (głównie w Niemczech), a także – po raz pierwszy w tym roku – w USA to obecnie najważniejsza impreza branżowa poświęcona szeroko rozumianemu drukowi przemysłowemu. W ich tegorocznej europejskiej edycji wzięło udział ponad 150 wystawców (co oznacza ok. 25% wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym), a odwiedziło je kilka tysięcy gości z całego świata, zainteresowanych wykorzystaniem procesów drukowania, realizowanych w różnych technikach i technologiach, w aplikacjach przemysłowych. Mieli oni okazję m.in. zapoznać się z ofertą Agfa Graphics, której rozwiązania (atramenty, sprzęt i oprogramowanie) są z powodzeniem wykorzystywane przez przedsiębiorstwa reprezentujące liczne gałęzie przemysłu, także z naszego kraju.

Przemysław Arabski, kierujący działem druku cyfrowego Agfa Graphics w Polsce, potwierdza: - Portfolio użytkowników naszych urządzeń i atramentów jest bardzo szerokie. Obserwujemy to także na rodzimym rynku, gdzie z jednej strony – dostarczamy rozwiązania bazujące na technice inkjet UV do firm poligraficznych czy reklamowych, z drugiej – coraz częściej ich odbiorcami są przedsiębiorstwa przemysłowe, specjalizujące się w produkcji z wykorzystaniem plastiku, pleksi, drewna, szkła, ceramiki, metalu czy kamienia. Tych ostatnich można z kolei podzielić na dwie grupy. Pierwsza to firmy, które decydują się na zakup plotera Agfa Graphics (wraz z towarzyszącym mu oprogramowaniem workflow i materiałami eksploatacyjnymi), realizując przy jego pomocy część procesów wytwórczych, wymagających nadruku. Druga to przedsiębiorstwa, które użytkują nasze atramenty (m.in. bazie umów OEM) w codziennej produkcji. W obu przypadkach spektrum zastosowań jest bardzo szerokie, o czym mogli przekonać się goście odwiedzający nasze stoisko na targach InPrint 2017.

Firma prezentowała tam liczne przykłady zastosowań maszyn i atramentów ze swojej oferty w procesach takich jak dekorowanie, numerowanie, znakowanie czy kodowanie. Znalazły się tu m.in. zadrukowane w technice inkjet UV tuby i pojemniki, personalizowane obuwie, butelki PET czy zakrętki do nich.

- Nasze rozwiązania nie tylko pozwalają zwiększyć atrakcyjność finalnego wyrobu, ale też podnieść jego funkcjonalność – podkreśla Przemysław Arabski. – Nie bez znaczenia jest możliwość jego personalizacji, co pozwala na wyróżnienie się, choćby poprzez stworzenie własnej, niepowtarzalnej grafiki, np. naniesionej na buty. Nasi polscy klienci i ich odbiorcy również są pod tym względem bardzo kreatywni. Rozwiązania Agfa Graphics są przez nich wykorzystywane do wielu, czasem bardzo nietypowych zastosowań, np. zadrukowywania elementów elewacji ściennych czy produkcji zniczy. W przypadku techniki inkjet UV powiedzenie „Sky is the limit” jest w pełni uzasadnione.

ilustracjastrzałka

Udział Agfa Graphics w targach InPrint 2017 nie ograniczył się jedynie do obecności w ramach licznie odwiedzanego stoiska targowego. Firma współtworzyła też program towarzyszącej wystawie konferencji branżowej (gdzie wystąpienie miał Marc Graindourze), a jej specjaliści przygotowali kilka materiałów merytorycznych, dotyczących problematyki związanej z zastosowaniami techniki inkjet UV w szeroko rozumianym przemyśle. Są one również dostępne na specjalnym blogu, dedykowanym targom InPrint (http://www.industrialprintblog.com/), a ich tematyka wiąże się m.in. z integracją procesów wytwórczych i poligraficznych, wszechstronnością atramentów skierowanych na rynek druku przemysłowego oraz zastosowaniem techniki inkjet UV w produkcji wysoko uszlachetnionych opakowań.

Źródło: Agfa Graphics NV

www.agfa-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764