logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agfa Graphics na targach Poligrafia 2013

  PR 30.05.2013, przeczytano 1195 razy
ilustracjastrzałka
Zespół pracowników Agfa Graphics obecnych na targach Poligrafia 2013

Sukcesem zakończył się udział firmy Agfa Graphics w targach Poligrafia 2013, zorganizowanych w Poznaniu w dniach 21-24 maja. Jej ekspozycję, na której odbywały się m.in. prezentacje wielkoformatowego plotera Jeti 1224 UV HDC oraz nagrodzonego Złotym Medalem pakietu Apogee 8.0, odwiedzili licznie obecni i potencjalni klienci z całej Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agfa-graphics-na-targach-poligrafia-2013,18862,artykul.html

Co więcej, projekt stoiska Agfa Graphics znalazł uznanie w oczach jurorów konkursu Acantus Aureus – obie nagrody przedstawiciele firmy odebrali podczas uroczystego Wieczoru Wystawców. Firma zorganizowała też spotkanie prasowe z udziałem Stefaana Vanhoorena – prezesa Agfa Graphics i Frederika Dehinga – wiceprezesa Agfa Graphics Europe, którzy byli obecni w Poznaniu przez pierwsze dwa dni targów Poligrafia.

Obaj podkreślali, że udział w lokalnych i regionalnych imprezach branżowych jest jednym z priorytetowych działań marketingowych realizowanych przez firmę. „W skali globalnej chcemy być obecni na targach drupa, Fespa i World Publishing Expo – mówił Stefaan Vanhooren, który jako szef Agfa Graphics był na Poligrafii obecny po raz pierwszy. – Poza tym stawiamy na imprezy specjalistyczne i lokalne, rekomendowane przez nasze oddziały z danego regionu. Polska to dla nas bardzo ważny rynek, odnotowujemy tu stale wzrost w obu kluczowych segmentach działalności Agfa Graphics, stąd też nasza obecność na targach w Poznaniu”.

Podczas spotkania prasowego dziennikarze pytali o różne aspekty działalności Agfa Graphics, jej plany związane z segmentami prepressu cyfrowego i przemysłowego druku inkjetowego, a także o kondycję całej branży poligraficznej. Sporo miejsca poświęcono nadchodzącym targom Fespa w Londynie, gdzie firma zaprezentuje szereg nowych rozwiązań. „Będą wśród nich absolutne światowe premiery, zarówno w obszarze systemów drukujących Anapurna i Jeti, jak też oprogramowania nimi sterującego – mówił Frederik Dehing. – Obecność w Londynie to kolejny przykład naszej wiary w ten segment, na którym chcemy osiągnąć pozycję podobną do tej zajmowanej w obszarze cyfrowego prepressu”.

Obecnie szefowie Agfa Graphics szacują udziały Agfa Graphics w obszarze druku wielkoformatowego na 15%, z corocznym i systematycznym wzrostem. Jak podkreślano podczas spotkania, w Polsce wzrost ten jest większy od przeciętnego dla całej spółki. Także udziały rynkowe Agfa Graphics w polskim rynku sprzedaży przemysłowych ploterów inkjetowych UV (o szerokości od 1,5 m wzwyż) wynoszą więcej niż średnia światowa belgijskiego producenta.

Decyduje o tym niesłabnące zainteresowanie polskich klientów rozwiązaniami z serii Anapurna i Jeti. Przedstawiciel drugiej z nich – model Jeti 1224 UV HDC – był główną „gwiazdą” stoiska Agfa Graphics, a realizowane na nim aplikacje, także nietypowe, spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem gości odwiedzających targi. Prosto ze stoiska targowego maszyna pojechała do jej nabywcy – wrocławskiej firmy Contra. Jeti 1224 UV HDC to system przeznaczony do różnego rodzaju druków wewnętrznych i zewnętrznych: grafiki wystawienniczej, zabudowy typu POS, systemów oznaczeń, materiałów do podświetleń, druków soczewkowych, banerów, produktów ceramicznych, drewnianych itd. Na targach można było naocznie przekonać się o jego możliwościach przy zadrukowywaniu różnych podłoży wykorzystywanych w tego typu realizacjach.

Drugim rozwiązaniem, na który firma Agfa Graphics położyła duży nacisk podczas targów Poligrafia 2013, był pakiet Apogee 8, ze szczególnym uwzględnieniem sklepu internetowego StoreFront. Ta bazująca na technologii cloud computing usługa typu SaaS pozwala na tworzenie przez drukarnie sklepów internetowych, oferujących produkty drukowane i niedrukowane. Prezentacje, prowadzone przez Krzysztofa Sadzińskiego – presales & product manager w polskim oddziale Agfa Graphics, koncentrowały się na wykorzystaniu Apogee StoreFront do zamawiania produktów drukowanych w technologii inkjet i cieszyły dużą popularnością. Zalety pakietu Apogee 8 doceniło także jury konkursu o Złoty Medal targów Poligrafia 2013 – rozwiązanie to znalazło się wśród siedmiu produktów wyróżnionych tą prestiżową nagrodą. Jej uroczyste wręczenie miało miejsce podczas Wieczoru Wystawców, wieńczącego pierwszy dzień poznańskich targów.

Co ciekawe, nie było to jedyne wyróżnienie wręczone tego dnia przedstawicielom Agfa Graphics. Firma zdobyła bowiem nagrodę Acantus Aureus, przyznawaną stoiskom w najlepszy sposób odzwierciedlającym strategię marketingową wystawcy.

Poza prezentacjami prowadzonymi na stoisku, z informacjami o rozwiązaniach wielkoformatowych Agfa Graphics mogli zapoznać się uczestnicy Konferencji Edukacyjnej, zorganizowanej w drugim dniu targów przez Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego we współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Maciej Baur, product manager Agfa Graphics, wystąpił na niej z referatem poświęconym technice druku atramentowego w wielkim formacie i jej zastosowaniom.

Mówi Michał Śliz, dyrektor zarządzający polskiego oddziału Agfa Graphics: „Udział w tegorocznej edycji targów Poligrafia oceniamy bardzo pozytywnie. Jesteśmy zadowoleni zarówno z odnotowanej frekwencji, jak też z licznych, przeprowadzonych na stoisku rozmów handlowych. Mamy nadzieję, że część z nich zaowocuje kontraktami na wdrożenie systemów CtP i rozwiązań do druku wielkoformatowego. Miło nam również, że prezentowany przez nas system Apogee 8 znalazł się wśród produktów nagrodzonych Złotym Medalem. To prestiżowe wyróżnienie, z którego jesteśmy bardzo dumni, z pewnością pomoże w dalszym propagowaniu naszego sztandarowego rozwiązania w obszarze oprogramowania. Mamy nadzieję, że wiele osób, które odwiedziły nas w Poznaniu, wskaże na Apogee 8 w dalszej fazie konkursu, gdzie o wyborze najlepszego prezentowanego na targach rozwiązania decydują konsumenci. Już dziś zapraszamy też na kolejną ważną wystawę, gdzie będziemy obecni z rozwiązaniami w zakresie przemysłowego druku inkjetowego – targi Fespa w Londynie. Mamy nadzieję, że przygotowywane z myślą o niej innowacyjne premiery, zarówno sprzętowe jak i software’owe, spotkają się z dużym zainteresowaniem naszych klientów z Polski, którzy chcą wzbogacić swoją ofertę o profesjonalny, wysokojakościowy i wydajny druk UV na różnych podłożach”.

Źródło: Agfa Graphics NV

www.agfa.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinarium firm Mark Andy i Flexo Image Graphics
Firma Mark Andy, z uwagi na wciąż istniejące w skali globalnej obostrzenia, kontynuuje działania związane ze zdalnymi prezentacjami swoich rozwiązań dla klientów z różnych stron świata. 24 lipca br., wspólnie z jej indyjskim partnerem handlowym – Flexo Image Graphics – zorganizowała webinarium pod hasłem „Cyfrowe rozwiązania z oferty Mark...
Ponad milion kolorów w palecie drukarek Xerox
Xerox zaprezentował pierwszy na rynku zestaw Adaptive CMYK+ Kit do druku, który dodaje siedem specjalnych kolorów i milion nowych odcieni do maszyn Xerox Versant. Dzięki tej nowości drukarnie mogą zwiększyć swój zysk nawet do 400%.
W dobie koronawirusa wzrosła produkcja opakowań dla przemysłu spożywczego i farmacji
Silny związek z branżą spożywczą, która nie ucierpiała w czasie pandemii, pozwolił firmom opakowaniowym przetrwać kryzys spowodowany koronawirusem bez większych strat.  – 65 proc. opakowań jest produkowanych do żywności i napojów. Przestoje odczuły głównie te firmy, które dostarczają do producentów mebli lub firm motoryzacyjnych...
Stora Enso i Stadion Olimpijski w Helsinkach: proekologiczne partnerstwo
Stora Enso podpisała ze Stadionem Olimpijskim w Helsinkach porozumienie o współpracy, którego celem jest wprowadzanie proekologicznych i obniżających tzw. ślad węglowy działań, realizowanych na tym obiekcie sportowym. W tym celu w możliwie największym stopniu, podczas organizowanych tu wydarzeń, wykorzystywane będą materiały odnawialne oraz rozwiązania spełniające...
Firma Koenig & Bauer Durst zapowiada beta testy na maszynie Varijet 106
Firma Koenig & Bauer Durst na początek przyszłego roku zapowiada wprowadzenie na rynek maszyny VariJET 106 poprzez przeprowadzenie jej pierwszej instalacji u klienta. Oficjalna prezentacja maszyny nastąpi podczas targów drupa w Düsseldorfie, które zostały przesunięte na 20. do 30. kwietnia 2021.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764