logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agfa Graphics po targach Remadays Warsaw 2017

  PR 01.03.2017, przeczytano 610 razy
ilustracjastrzałka
Przedstawiciele polskiego oddziału Agfa Graphics na tle prezentowanego na targach plotera Anapurna H2050i LED, zakupionego przez firmę AdRepublic

Polski oddział Agfa Graphics z sukcesem zakończył swój udział w tegorocznej edycji targów RemaDays Warsaw, jakie odbywały się w połowie lutego w podwarszawskim centrum wystawienniczym Warsaw Expo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agfa-graphics-po-targach-remadays-warsaw-2017,31647,artykul.html

Firma zakontraktowała podczas nich kolejne wielkoformatowe systemy z serii Anapurna i Jeti, zaś prezentowany na jej stoisku ploter Anapurna H2050i LED (bazujący na cieszącej się coraz większą popularnością technologii UV LED) już wkrótce rozpocznie pracę w firmie AdRepublic z Michałowa-Reginowa k. Warszawy. Będzie to już czwarta maszyna tego modelu zainstalowana w naszym kraju od grudnia ub.r. Targi RemaDays Warsaw 2017 były też kolejną okazją do spotkań z licznymi klientami Agfa Graphics – zarówno obecnymi jak i potencjalnymi – reprezentującymi branże poligraficzno-reklamową oraz szeroko rozumiany segment przemysłowy.

Intensywny start w 2017 rok

Mówi Przemysław Arabski, dyrektor działu inkjetowego: - Udział w tegorocznej edycji RemaDays Warsaw oceniamy pozytywnie, przede wszystkim z uwagi na sporą frekwencję i duże zainteresowanie pokazywanym na stoisku ploterem Anapurna H2050i LED. Odwiedzali nas licznie zarówno obecni użytkownicy rozwiązań Agfa Graphics, z których część przymierza się do kolejnych inwestycji, jak też zupełnie nowe firmy planujące wdrożenie druku inkjetowego. Jedni i drudzy zwracają uwagę na technologię UV LED, jaka od ubiegłego roku jest sukcesywnie wprowadzana w kolejnych modelach z serii Anapurna i Jeti. Najlepszym tego przykładem był prezentowany na stoisku i cieszący się dużym zainteresowaniem przez wszystkie dni targowe ploter Anapurna H2050i LED. Już wkrótce rozpocznie on pracę w firmie, która zdecydowała się na jego zakup – AdRepublic. Co ciekawe – na targach byli z własnymi stoiskami także inni jego użytkownicy, choćby Druk Poznań czy Plexitech. To świadczy o coraz większym popycie na zaawansowane technologicznie rozwiązania – w styczniu i w lutym udało nam się zakontraktować około dziesięciu nowych urządzeń z serii Anapurna i Jeti, co jest świetnym początkiem roku.

Anapurna H2050i LED: jakość, wydajność, ekologia

Główna atrakcja stoiska Agfa Graphics – model Anapurna H2050i LED – to rozwiązanie „hybrydowe”, umożliwiające zadrukowywanie mediów sztywnych i giętkich o szerokości maksymalnej 2,05 m z prędkością do 104 m2/h w trybie draft. W maszynie, podczas realizowanych niemal przez cały czas pokazów, zadrukowywane były różnorodne materiały, m.in. pleksi, plastik, szkło czy drewno – większość w trybie wysokiej jakości, z dużą jak na standardy rynkowe prędkością dochodzącą do 40 m2/h. Część zastosowań, jakie można realizować w tym oraz innych urządzeniach Agfa Graphics, zaprezentowano w ramach tzw. „Aplication Room” – specjalnej przestrzeni stoiska, obejmującej różne elementy wyposażenia wnętrz, wykonane z udziałem technologii inkjet UV (np. tapety ścienne, wykładzinę podłogową, krzesło czy wyroby dekoracyjne).

- Anapurna H2050i LED to jeden z nowych ploterów, bazujących na energooszczędnych promiennikach UV LED, które – obok wysokiej jakości i wydajności – stanowią o jego przewadze konkurencyjnej – kontynuuje Przemysław Arabski. – Utwardzanie wydruków w tej technologii umożliwia redukcję zużywanej energii, pozwala na zastosowanie podłoży wrażliwych na wysokie temperatury i wpływa na proekologiczność całego rozwiązania. Co więcej, promienniki oferują żywotność w zasadzie równą cyklowi życia całej maszyny; dzięki nim urządzenie nie wymaga też rozgrzewania czy schładzania – maszyna jest gotowa do użycia zaraz po włączeniu. Klienci oglądający ploter Anapurna H2050i LED w pracy i oceniający realizowane w nim wydruki nie ukrywali, że pod względem jakości, wydajności, energooszczędności i proekologiczności nasze rozwiązanie jest bardzo atrakcyjne na tle konkurencji. Świadczą o tym dotychczasowe instalacje, kolejne kontrakty sfinalizowane na targach i wiele podjętych podczas tej imprezy nowych rozmów handlowych.

Anapurna H2050i drukuje w sześciu kolorach z opcjonalną bielą. Za wysoką jakość i precyzję nanoszonego atramentu odpowiadają tu głowice Konica Minolta, które aplikują krople o wielkości zaledwie 12 pikolitrów (30 pl w przypadku bieli). W przypadku mediów sztywnych Anapurna H2050i umożliwia zadrukowywanie materiałów o maksymalnej szerokości 2,05 m oraz długości do 3,2 m (przy wersji z czterema stołami). Przy podłożach giętkich ograniczeniem jest szerokość (2,05 m), długość zależy od masy i średnicy zwoju z materiałem.

Nowe zastosowania

Przemysław Arabski zwraca uwagę na jeszcze jeden aspekt obecności na targach RemaDays Warsaw, w założeniu skierowanych do firm z branży poligraficznej i reklamowej: - Podobnie jak w latach ubiegłych, licznie odwiedzali nas przedstawiciele różnych gałęzi przemysłu, dla których druk cyfrowy stanowi nie tyle formę usługi świadczonej klientom zewnętrznym, ile część całego cyklu produkcyjnego. Wielu z nich odkrywa potencjał związany z możliwością zastosowania techniki inkjet UV do bezpośredniego zadrukowywania podłoży takich jak szkło, drewno, metal czy pleksi. W naturalny sposób użytkownikami maszyn z serii Anapurna i Jeti stają się więc nie tylko drukarnie cyfrowe czy agencje reklamowe, ale też przedsiębiorstwa z branż takich jak meblarska, szklarska czy wnętrzarska. Część z zakontraktowanych w tym roku maszyn trafi właśnie do nich.

Michał Śliz, dyrektor zarządzający polskiego oddziału Agfa Graphics dodaje: - Szeroko rozumiany segment przemysłowy to dla nas naturalny kierunek rozwoju. Tworzone przez Agfa Graphics rozwiązania technologiczne – mam tu na myśli nie tylko urządzenia, ale też materiały eksploatacyjne, przede wszystkim atramenty UV –znakomicie odnajdują się poza typową branżą poligraficzno-reklamową. Cieszymy się, że zainteresowanie tej części rynku zostało po raz kolejny potwierdzone podczas tegorocznej edycji targów RemaDays Warsaw. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko, by spotkać się z nami i już dziś zapraszamy na majowe targi Fespa 2017. Z myślą o nich przygotowywane są kolejne premierowe rozwiązania, które – taką mamy nadzieję – ponownie w znaczący sposób wpłyną na rozwój rynku wielkoformatowego druku cyfrowego.

Źródło: Agfa Graphics NV

www.agfa-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764