logo
WIADOMOŚCI

Agfa Graphics podnosi ceny płyt offsetowych

Mateusz Zawiślak  PR 13.10.2017, przeczytano 367 razy

Agfa Graphics poinformowała o wprowadzeniu podwyżek cenowych na znajdujące się w jej ofercie płyty CtP. Jednocześnie firma zaanonsowała start programu partnerskiego pod nazwą ECO³, dzięki któremu klienci uzyskają dostęp do zaawansowanych rozwiązań software’owych w zakresie zarządzania produkcją poligraficzną. Jak zapewnia Agfa Graphics, pozwolą one jednocześnie zoptymalizować koszty działalności i będą stanowić wartość dodaną dla firm poligraficznych, rekompensując efekty korekt cenowych w obszarze wybranych materiałów eksploatacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agfa-graphics-podnosi-ceny-plyt-offsetowych,34092,artykul.html

Jak podaje Agfa Graphics, zmiana cen pozwoli utrzymać firmie szeroko zakrojony program działań badawczo-rozwojowych, by dostarczać drukarniom z całego świata innowacyjne rozwiązania wysokiej jakości w zakresie cyfrowej przygotowalni i drukowania – płyty CtP, oprogramowanie workflow i systemy CtP. Wyższe ceny zrekompensują też wzrost kosztów produkcji wynikający z tendencji spadkowej na rynku płyt offsetowych oraz rosnących cen surowców.

Aby złagodzić skutki powyższych działań, Agfa Graphics udostępni swoim klientom rozwiązania software'owe, umożliwiające redukcję kosztów działalności firm poligraficznych zarówno w obszarze prepressu jak i druku, podnoszące jednocześnie jakość i wydajność ich pracy.

Mówi Michał Śliz, dyrektor zarządzający polskim oddziałem Agfa Graphics: - U żadnego innego dostawcy drukarnie nie uzyskają tak wartościowych rozwiązań. Naszym celem jest tworzenie i wdrażanie najwyższej jakości produktów i usług. Rozumiemy doskonale, że wprowadzana właśnie podwyżka cen na płyty CtP oznacza dodatkową presję konkurencyjną dla naszych klientów. W związku z powyższym chcemy ich zaprosić do udziału w programie partnerskim Agfa ECO³. Przystąpienie do tej inicjatywy przez daną firmę będzie oznaczało dalszą intensyfikację naszej wzajemnej współpracy, zaś klientom umożliwi dostęp do najnowszego oprogramowania, specjalistycznych szkoleń, ekspertyz i najbardziej zaawansowanych technologii. Rozwiązania software’owe oferowane w ramach platformy ECO³ mają wesprzeć naszych klientów w usprawnieniu ich działalności i zredukowaniu kosztów z nią związanych.

Źródło: Agfa Graphics NV

www.agfa-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Digital Series HD – nowa maszyna w portfolio firmy Mark Andy
Firma Mark Andy poinformowała o wprowadzeniu nowego, wzbogaconego modelu maszyny, bazującego na platformie hybrydowej Digital Series. Digital Series HD, bo o niej mowa, to w zamierzeniach producenta wzbogacona wersja znanego już z rynku produkcyjnego urządzenia do druku cyfrowego, mająca zapewnić jeszcze wyższy poziom wydajności i zyskowności od wcześniejszego modelu. Jak podaje...
Océ Labelstream 4000 – pierwszy atramentowy system Canon do druku opakowań i etykiet
Canon zaprezentował Océ LabelStream 4000 – pierwszy atramentowy ploter przemysłowy UV o modułowej budowie. Urządzenie oferuje konfigurację w pełni cyfrową lub hybrydową, dzięki niestandardowemu połączeniu jednostek cyfrowych, fleksograficznych, wykończeniowych i ozdabiających wydruk. Dzięki prędkości sięgającej od 950 do 1672 m2/godz. Océ LabelStream 4000...
Stora Enso wprowadza biokompozyty Durasense
Stora Enso poinformowała o wprowadzeniu na rynek bazujących na drewnie biokompozytów pod nazwą DuraSense. Zdaniem firmy są one kolejnym znaczącym krokiem urzeczywistniającym filozofię zastępowania materiałów opartych na surowcach kopalnych rozwiązaniami odnawialnymi. DuraSense to propozycja dla przedsiębiorstw poszukujących zaawansowanych, proekologicznych biokompozytów,...
Firma OKI Europe na targach FESPA 2018 zaprezentowała możliwości swoich drukarek graficznych Pro Series, które dzięki swoim zaawansowanym funkcjonalnościom umożliwiają firmom z sektora drukarskiego osiągnięcie nowych wyżyn kreatywności poprzez produkcję wydruków w żywych, przyciągających wzrok kolorach, wychodzących poza CMYK.
Dobra sytuacja branży poligraficznej w Polsce
Blisko 40 proc. Polaków czyta przynajmniej jedną książkę w ciągu roku. Choć poziom czytelnictwa znajduje się na niskim poziomie, to coraz częściej kupujemy książki. Rośnie też liczba publikowanych tytułów, od roku 1991 – ponad trzykrotnie.  Dla przemysłu poligraficznego oznacza to dobrą koniunkturę, zwłaszcza na rynku książek z twardą oprawą,...
 
niedziela 24.06.2018, 84 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone