logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agfa Graphics podsumowuje targi Remadays Warsaw 2016

  PR 26.02.2016, przeczytano 630 razy
ilustracjastrzałka

Sukcesem zakończyły się dla firmy Agfa Graphics 12. targi RemaDays Warsaw 2016, po raz pierwszy organizowane w nowej lokalizacji – w  Centrum Wystawienniczym Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy. Prezentowany na jej stoisku wszechstronny ploter wielkoformatowy Anapurna M2050i został zakupiony przez firmę Arteo z Łomianek. Targi przyniosły też dziesiątki spotkań i rozmów z przedstawicielami przedsiębiorstw, reprezentującymi segmenty przemysłowego druku cyfrowego oraz akcydensowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agfa-graphics-podsumowuje-targi--remadays-warsaw-2016-,27638,artykul.html

Przeniesienie tegorocznej edycji targów RemaDays Warsaw do nowej lokalizacji pozwoliło firmie Agfa Graphics na atrakcyjną aranżację stoiska, które w dużej mierze składało się z elementów zadrukowanych w oferowanych przez nią ploterach. Największą jego atrakcją było zaś uniwersalne urządzenie Anapurna M2050i, jeden z najchętniej kupowanych – także w Polsce – modeli z rodziny Anapurna. Nabywcą prezentowanego na stoisku plotera jest firma Arteo z podwarszawskich Łomianek, specjalizująca się w realizacji kompleksowych kontraktów w zakresie szeroko rozumianej reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, brandingu, produkcji systemów POS oraz oklejania samochodów. Od trzech lat jest ona użytkownikiem systemu Anapurna Mw.

Mówi Adrian Życki, regionalny szef sprzedaży w dziale inkjetowym Agfa Graphics, odpowiedzialny za sfinalizowanie kontraktu: „Bardzo się cieszymy, że – podobnie jak w latach ubiegłych – maszyna prezentowana na naszym stoisku trafia do klienta. Firma Arteo zdecydowała się na model Anapurna M2050i w związku z dynamicznym rozwojem i koniecznością posiadania wydajniejszej i bardziej wszechstronnej maszyny, umożliwiającej zadrukowywanie różnorodnych podłoży. Tym samym stała się kolejnym polskim przedsiębiorstwem, które – po pozytywnych doświadczeniach z pierwszą maszyną marki Agfa Graphics – po raz kolejny zainwestowało w nasze rozwiązanie”.

Anapurna M2050i to wszechstronne urządzenie, umożliwiające bezpośrednie zadrukowywanie – w technice inkjet UV – materiałów sztywnych (w trybie płaskim) w formacie 2,07 x 3,2 m i grubości do 4,5 cm oraz giętkich (w trybie z roli na rolę) o szerokości maksymalnej 2,07 m. Ploter został wyposażony w innowacyjne głowice drukujące oraz tzw. „tryb kanapkowy”, umożliwiający nanoszenie w jednym przejściu trzech warstw atramentu w układzie kolor/biel/kolor. Maszyna potrafi nanosić maksymalnie do 4 warstw atramentu w jednym przejściu. Poza tym najnowsza wersja oprogramowania maszyny pozwala na kolejkowanie prac także dla opcji DualRoll. Jak zapewnia Agfa Graphics, w porównaniu z wcześniejszą wersją Anapurna M2050, jego wydajność jest wyższa – w najszybszym trybie – o 30-40%. W efekcie urządzenie drukuje z prędkością do 90 m2/h w sześciu kolorach (CMYKLcLm) z dodatkową bielą kryjącą lub podkładową.

Przez cały okres trwania targów odbywały się prezentacje możliwości plotera w zakresie zadrukowywania różnorodnych podłoży sztywnych i giętkich. Do dyspozycji zwiedzających były również próbki wydruków wykonane w innych urządzeniach z bardzo szerokiej oferty Agfa Graphics w zakresie druku wielkoformatowego. Nie zabrakło osób zainteresowanych software’owymi rozwiązaniami firmy, dedykowanymi na ten rynek: systemem workflow Asanti oraz oprogramowaniem do tworzenia sklepów internetowych – Asanti StoreFront.

Targi RemaDays Warsaw 2016 stały się okazją do licznych spotkań z naszymi obecnymi, jak też potencjalnymi klientami reprezentującymi zarówno segment sign & display, jak też przedsiębiorstwa stricte przemysłowe. Warto podkreślić, że tylko w ubiegłym roku połowę wdrożeń modelu Anapurna M2050i przeprowadziliśmy w firmach spoza szeroko rozumianej branży poligraficzno-reklamowej” – dodaje Przemysław Arabski, dyrektor działu inkjetowego Agfa Graphics.

Stoisko firmy było równie chętnie odwiedzane przez przedstawicieli drukarń akcydensowych, zainteresowanych jej ofertą nie tylko w zakresie druku inkjetowego, ale też – cyfrowego prepressu. „Większość z nich dotarła na umówione z nami wcześniej spotkania, co oznacza, że targi RemaDays Warsaw stały się także w oczach przedstawicieli tradycyjnych drukarń właściwym miejscem do prowadzenia rozmów biznesowych, rozpoczęcia nowych projektów i dyskusji o przyszłości przemysłu poligraficznego – potwierdza Stefan Piotrowski, odpowiedzialny w firmie Agfa Graphics za kluczowych klientów. – W naszej ofercie dotyczącej cyfrowej przygotowalni ostatnie miesiące przyniosły wiele interesujących premier, m.in. w obszarze oprogramowania, więc było o czym rozmawiać”.

Co ciekawe, z roku na rok zwiększa się liczba drukarń, które nie tylko odwiedzają targi RemaDays Warsaw, ale też mają na nich własne stoiska. „To wyraźnie wskazuje na rosnące znaczenie tej imprezy. Nowa lokalizacja, nowe przestrzenie wystawiennicze spowodowały wzrost liczby wystawców o ok. 15%. Frekwencję również uważamy za zadowalającą, a liczba i efekty spotkań, jakie udało nam się odbyć, w pełni nas satysfakcjonuje. Na uwagę zasługuje fakt, że o naszych rozwiązaniach inkjetowych dyskutowaliśmy nie tylko z firmami reprezentującymi ten segment, ale też coraz częściej – z tradycyjnymi drukarniami offsetowymi, które szukają nowych dróg rozwoju i sposobów, by wyróżnić się na tle konkurencji. Dla jednych i drugich mamy w naszym portfolio właściwe rozwiązania, które mogliśmy zaproponować podczas targowych spotkań. Raz jeszcze dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko i już dziś zapraszamy na najważniejsze tegoroczne wydarzenie branżowe – targi drupa 2016 w Düsseldorfie, na których zaprezentujemy kolejne, przełomowe produkty” – podsumowuje Michał Śliz, dyrektor zarządzający polskiego oddziału Agfa Graphics.

Źródło: Agfa Graphics

www.agfa-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach kampanii #Otwarcijaknigdy Coca-Cola rozdaje butelki kultowego napoju
Marka zachęca do odwiedzania lokalnych restauracji. Od poniedziałku 10.08 startuje akcja „Coca-Cola od nas”, w ramach której 1 000 000 darmowych napojów trafi w ręce gości niemal 2 000 lokali gastronomicznych. Aby odebrać produkt, wystarczy wejść na stronę.
Marka Elementy dołącza do grona klientów Big Picture
ELEMENTY, czyli jedna z najbardziej trendsetterskich młodych marek modowych w Polsce, znana ze swojej transparentności cenowej oraz etycznej produkcji , nawiązała współpracę z Big Picture. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za stworzenie oraz koordynację całościowej strategii działań PR, w tym za realizację działań z zakresu media i influencer relations.
Polska Izba Przemysłu Targowego zwraca się do Jadwigi Emilewicz – wicepremier i minister rozwoju, aby planowaną pomocą sektorową objęła również 2 kategorie przedsiębiorstw pracujących dla targów branżowych. Chodzi o podmioty projektujące i wykonujące stoiska targowe, a także o transportowe i zajmujące się spedycją targową. Z relacji uczestników...
Marta Krawiec i Kamil Wiśniewski w Spacecamp
Marta Krawiec oraz Kamil Wiśniewski objęli stanowiska digital dyrektorów w Spacecamp. Agencja prężnie rozwija swoje portfolio zarówno w Polsce, jak i zagranicą, w związku z czym do zespołu dołączają doświadczeni specjaliści.
Nowy travel vlog marki Žatecky - „Dobre Noviny z Czech”
Marka Žatecký zaprasza w podróż do Czech wraz z dwoma znanymi standuperami Michałem Kempą i Piotrem Szumowskim. W ramach nowego travel vloga standuperzy pokażą Czechy od dość nietypowej strony. Emisja „Dobrych Novin z Czech” ruszyła 6 sierpnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764