logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agfa Graphics prezentuje Kalendarz VIP 2017

  PR 01.12.2016, przeczytano 857 razy
ilustracjastrzałka

Zgodnie z wieloletnią tradycją Agfa Graphics przygotowała z myślą o swoich klientach i partnerach biznesowych ekskluzywny kalendarz VIP na 2017 rok. Tym razem tematami przewodnimi są innowacyjność oraz proekologiczność. Jak zwykle kalendarz łączy w sobie elementy sztuki współczesnej, profesjonalnego projektu graficznego, najwyższej jakości druku oraz zaawansowanych technik dekoracyjnych.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agfa-graphics-prezentuje-kalendarz-vip-2017,30699,artykul.html

Kalendarz VIP Agfa Graphics na rok 2017 nosi tytuł „Ceci n’est pas un calendrier” („To nie jest kalendarz”). Jest to odniesienie do słynnego obrazu „Ceci n’est pas une pipe” („To nie jest fajka”) autorstwa belgijskiego malarza René Magritte’a oraz znanej frazy, która brzmi: „Nie zawsze to, co się widzi jest tym, co się dostaje”. Zaś w tym konkretnym przypadku można je – zdaniem autorów kalendarza – strawestować następująco: „Dostajesz więcej niż – być może – oczekujesz”.

Dwanaście ponadczasowych dzieł sztuki

Zazwyczaj po upływie danego roku kalendarze stają się bezużyteczne. Agfa Graphics postanowiła to zmienić i stworzyć taki, który będzie aktualny także w kolejnych latach. Na każdej z jego stronic znajduje się unikalne dzieło sztuki wykonane przez cieszącego się dużą renomą artystę. Można je wyciąć, oprawić i stworzyć z jego kart swego rodzaju prywatną galerię. To sprawia, że kalendarz Agfa Graphics – jako produkt poligraficzny – staje się jednocześnie bardziej proekologiczny. Realizacja założeń polityki zrównoważonego rozwoju znajduje swoje odbicie także w samych ilustracjach, jakie wybrano z myślą o tej publikacji. Kalendarz odzwierciedla tym samym zaangażowane belgijskiego producenta w działania, zmierzające z jednej strony do wprowadzania na rynek innowacyjnych rozwiązań, z drugiej – do zachowania ich przyjazności dla środowiska naturalnego. A wszystko zgodnie z realizowaną przez firmę strategią ECO³, uwzględniającą aspekty ekologiczne, ekonomiczne oraz elementy poprawiające wygodę użytkowania.

Potęga druku

Podobnie jak to miało miejsce przy poprzednich edycjach, także kalendarz Agfa Graphics na rok 2017 stanowi przykład możliwości technologicznych belgijskiego producenta, a jednocześnie swego rodzaju hołd dla współczesnej poligrafii.

Przy tworzeniu tegorocznej jego edycji znalazły zastosowanie stworzone przez Agfa Graphics zaawansowane rozwiązania prepress, w tym zaawansowane rastry i oprogramowanie do zarządzania barwą, jak również proekologiczne, wygodne w użytkowaniu i energooszczędne płyty drukowe. Przy produkcji wykorzystano też sitodruk oraz liczne techniki uszlachetniające i wzbogacające, m.in. drukowanie z użyciem farb metalicznych i strukturalnych, foliowanie na gorąco (realizowane w trybie in-line) oraz tłoczenie. Stronice kalendarza zostały wykonane z najwyższej jakości papierów pochodzących z recyklingu. W efekcie powstał przyciągający wzrok, unikalny produkt poligraficzny, definiujący druk jako sztukę samą w sobie.


Warto dodać, że poprzednie jego edycje zdobywały liczne nagrody w wielu krajach zarówno w Europie, jak i na świecie. Były wśród nich m.in. nagroda publiczności w prestiżowym holenderskim konkursie kalendarzy „Kalenderwedstrijd” oraz srebrna nagroda w konkursie Gold Ink Awards organizowanym przez północnoamerykański magazyn poligraficzny Printing Impressions.

Źródło: Agfa Graphics

www.agfa-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764