logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agfa Graphics wprowadza na rynek Apogee/Asanti Storefront 3.0

  PR 23.07.2015, przeczytano 1176 razy

Agfa Graphics poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowej wersji działającego „w chmurze” oprogramowania web-to-print do tworzenia sklepów internetowych – StoreFront 3.0. Jest ono oferowane w dwóch wariantach, skierowanych do firm z kluczowych dla niej rynków: druku akcydensowego (Apogee StoreFront) oraz wielkoformatowego druku cyfrowego (Asanti StoreFront).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agfa-graphics-wprowadza-na-rynek-apogee-asanti-storefront-3.0,25495,artykul.html

Apogee/Asanti StoreFront 3.0 oferuje przedsiębiorstwom świadczącym usługi poligraficzne szereg nowości, wspierając je w skuteczniejszej promocji swojej oferty oraz docieraniu na nowe rynki. Mówi Andy Grant, szef działu oprogramowania w firmie Agfa Graphics: „Obecnie największym użytkownikiem oprogramowania StoreFront jest firma posiadająca 51 sklepów internetowych, skierowanych do odbiorców z różnych branż. Miesięcznie generują one ponad milion odsłon stron z różnymi produktami poligraficznymi. Liczba ta najlepiej oddaje potencjał rynku web-to-print”.

Z oprogramowania StoreFront korzystają firmy z całego świata. Szczególnie aktywne w zakresie promowania usług poligraficznych w środowisku B2B i w trybie online są przedsiębiorstwa ze Szwajcarii oraz ze Skandynawii. „Nowa wersja StoreFront 3.0 doskonale nadaje się do tworzenia sklepów internetowych, przeznaczonych do obsługi klientów z branży motoryzacyjnej – przekonuje René M. Jørgensen z duńskiej firmy Kailow. – Sklep, jaki stworzyliśmy z myślą o nich, uwzględnia około 250 produktów w ponad 20 kategoriach: począwszy od broszur i newsletterów, skończywszy na obszernym banku zdjęć i materiałów wideo. Możliwość umieszczenia powiązanych ze sobą dokumentów w ramach podkategorii znacznie ułatwia poruszanie się po sklepie dealerom samochodowym. Z kolei nowe, animowane banery, jakie pojawiły się w najnowszej jego wersji, z pewnością okażą się pomocne dla działów marketingu przy promowaniu broszur bądź wideoklipów”.

Warto bowiem podkreślić, że jedną z nowych funkcji StoreFront 3.0 jest właśnie zastosowanie animowanych banerów rotacyjnych oraz dopasowanie stopki poszczególnych podstron do wymogów konkretnego klienta. Dostarczanie informacji kupującym oraz promowanie poszczególnych produktów i usług oznacza z kolei możliwość zoptymalizowania sklepu pod kątem działań sprzedażowych i marketingowych. Proces tworzenia działających w technologii HTML5 banerów jest bardzo prosty. Co więcej, są one dostosowane do urządzeń przenośnych. Stopkę można wykorzystać do wprowadzenia dodatkowych danych kontaktowych bądź też informacji o warunkach dostawy i płatności. 

„Od chwili powstania, kolejne wersje StoreFront oferują coraz większą automatyzację działań i procesów – kontynuuje Andy Grant. – Jego ścisła integracja z systemami workflow Apogee i Asanti to olbrzymia zaleta całego rozwiązania, pozwalająca drukarniom na znaczące oszczędności czasowe, choćby z uwagi na automatyczne przetwarzanie nowych zamówień. W nowej wersji StoreFront 3.0 staraliśmy się bardziej skoncentrować na biznesowych aspektach technologii web-to-print. Wszystko po to, by umożliwić jego użytkownikom tworzenie rozbudowanych, bardziej wydajnych sklepów, działających na większych rynkach, pozwalających na tworzenie dokumentów elektronicznych i ich cyfrową dystrybucję oraz obsługujących różne metody płatności i fakturowania w trybie online. Współpracujący z firmą Kailow klient z branży motoryzacyjnej to znakomity przykład tego, w jaki sposób StoreFront umożliwia drukarni akcydensowej bądź wielkoformatowej zaoferowanie swoim odbiorcom usług online o wysokiej wartości dodanej”.

StoreFront 3.0 pozwala na zaokrąglanie cen poszczególnych produktów – zarówno jednostkowych jak też w odniesieniu do całego zamówienia. Z myślą o firmach obsługujących klientów z różnych części świata usprawniono też kontrolę dotyczącą obowiązujących w poszczególnych krajach przepisów o podatku VAT. W przypadku krajów, gdzie pobierana jest prowizja od transakcji dokonywanych kartą kredytową, odpowiednia kwota może zostać dodana do całkowitej wartości zamówienia.

Więcej informacji na temat najnowszej wersji oprogramowania Apogee/Asanti StoreFront 3.0 można znaleźć na stronie http://www.apogeestorefront.com.

Źródło: Agfa Graphics

www.agfa.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764