logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agfa Graphics wśród partnerów 6. Akademii Zarządzania Barwą

  PR 25.11.2012, przeczytano 835 razy
ilustracjastrzałka
Wśród prelegentów konferencji znalazł się Maciej Baur - product manager w polskim oddziale firmy Agfa Graphics

21 listopada w Warszawie odbyła się szósta już edycja konferencji z cyklu Akademia Zarządzania Barwą, której organizatorem jest Polski Drukarz – wydawca miesięcznika Świat Druku. W spotkaniu wzięło udział kilkadziesiąt osób z całej Polski, zainteresowanych tematyką szeroko rozumianego color managementu. Jednym z partnerów Akademii była firma Agfa Graphics, a jej przedstawiciel – Maciej Baur – znalazł się wśród prelegentów konferencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agfa-graphics-wsrod-partnerow--6.-akademii-zarzadzania-barwa,17317,artykul.html

Tegoroczna Akademia Zarządzania Barwą była jak zwykle skierowana do szerokiego grona odbiorców: fotografów, grafików, studiów DTP, studiów prepress i drukarń. Spotkanie przebiegało pod hasłem „Nowości w zakresie color managementu po drupie 2012”, a jego partnerami byli czołowi dostawcy rozwiązań software’owych, materiałowych i sprzętowych wykorzystywanych w szeroko rozumianych procesach zarządzania barwą.

Wśród nich znalazła się Agfa Graphics, która od pierwszej edycji bierze aktywny udział w Akademiach Zarządzania Barwą. Maciej Baur, product manager w polskim oddziale firmy, tym razem wystąpił z referatem zatytułowanym „Dokument podstawą doskonałej barwy. Workflow dla prepressu a nowe podejście do reprodukcji barw”.

Swoją prezentację Maciej Baur rozpoczął od kilku praktycznych uwag związanych ze stosowaniem systemów zarządzania barwą, podkreślając przy tym zasadność czy wręcz konieczność ich wdrażania w nowoczesnych przedsiębiorstwach poligraficznych. Wyartykułowane w tytule wystąpienia „nowe podejście do reprodukcji barw” oparł na przykładzie innowacji wprowadzonych przez Agfa Graphics w systemie :Apogee 8.0, który miał swoją premierę na targach drupa 2012, a obecnie jest implementowany u pierwszych klientów z naszego kraju.

Maciej Baur zaznaczył, że moduł zarządzania barwą (CMS) w systemie :Apogee 8 przynosi nie tylko dalsze usprawnienia, ale też zachowuje wszystkie dotychczasowe funkcje i możliwości, do których przyzwyczaili się jego użytkownicy. Standaryzacja, którą w łatwy sposób można wprowadzić w życie stosując znormalizowany format PDF/X ułatwia zachowanie zarówno wysokiej jakości jak i założeń autora danej pracy.

Za sprawą modułu :Apogee Preflight dokumenty są automatycznie sprawdzane i dostosowywane do wymagań prawidłowej obróbki, a następnie dokonywane są w nich stosowne konwersje – mówił Maciej Baur. – Najpierw wejściowa, do przestrzeni barwnej przewidzianej przez autora pracy, a następnie wyjściowa – do przestrzeni maszyny drukującej, użytej do realizacji zadania. Opcjonalnie można również zastosować mechanizm oszczędzania farby (moduł :Apogee InkSave) oraz wykonać kontraktową odbitkę próbną”.

Warto zaznaczyć, że moduł :Apogee Preflight, kojarzony przede wszystkim z narzędziem do wstępnej weryfikacji poprawności plików, tu posiada szereg dodatkowych funkcji. Poza weryfikacją, służy on również jako swego rodzaju korektor błędów i zaniedbań autorów dokumentów. Dotyczy to także zarządzania barwą, jeśli chodzi o podłączanie stosownych profili ICC do obiektów oraz określania wyjściowego celu interpretacji (Document Output Intent).

Na zakończenie Maciej Baur poinformował, że w grudniu firma Agfa Graphics planuje zorganizowanie specjalnej telekonferencji, podczas której będzie można – nieodpłatnie – zapoznać się szczegółowo ze wszystkimi funkcjami i charakterystyką modułu CMS, wchodzącego w skład systemu :Apogee 8. Wszyscy zainteresowani udziałem w telekonferencji są proszeni o przesyłanie swoich zgłoszeń do końca listopada na adres mailowy maciej.baur(at)agfa.com.

Źródło: Agfa Graphics NV

www.agfa.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach współpracy KERRIS Group odpowiada za opracowanie i zrealizowanie aktywacji dla potencjalnych kandydatów szkół policealnych Żak, landing page akcji oraz optymalizację kampanii performance marketingowej.
Awanse w Triple PR
Róża Siudaj i Natalia Bodziony, związane z Triple PR od 2019 roku, awansowały w strukturach agencji. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Consultanta, a druga PR Consultanta.
„E-commerce B2B – Biznes w sieci”
Mówiąc o e-commerce często myślimy o zakupach towarów poprzez Internet dokonanych przez konsumentów. Podczas pandemii rosły one gwałtownie, szybko zapełniając paczkami auta kurierów i paczkomaty. W przypadku handlu internetowego między firmami, e-commerce B2B, był on dużo mniej widoczny, chociaż skala obrotów w tym kanale jest kilkukrotnie...
Kamikaze przygotowało dla marki Bourjois kampanię na trzy rynki CEE
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Bourjois (z portfolio Coty Eastern Europe) akcję wizerunkowo-sprzedażową, wspierającą launch nowych maskar Bourjois Volume Glamour – na trzech rynkach CEE: w Polsce oraz w Rumunii, a na Węgrzech wyłącznie wspierającą sprzedaż. W polskiej odsłonie akcji jako partner bierze też udział marka biżuterii Minty Dot.
Meaningful Brands 2021 - wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
Najnowsza fala badania, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. W tegorocznej edycji badania wśród globalnie ocenianych marek najlepiej wypadły: Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764