logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agfa wprowadza na rynek Storefront 5.0

  PR 01.10.2018, przeczytano 899 razy
ilustracjastrzałka

Z myślą o dostawcach usług poligraficznych, którzy chcą rozszerzać swoją ofertę oraz wchodzić na nowe rynki, Agfa systematycznie wprowadza na rynek nowe oraz wzbogacone rozwiązania typu web-to-print, bazujące na technologii cloud computing. Jednym z nich jest StoreFront 5.0 – nowa wersja specjalistycznego oprogramowania do tworzenia sklepów internetowych. W wersji Apogee StoreFront jest ono dedykowane firmom działającym na rynku druku offsetowego; Asanti StoreFront natomiast jest skierowane do drukarń wielkoformatowych. Oba rozwiązania stanowią uzupełnienie systemów workflow – odpowiednio – Apogee i Asanti. Wpływające do sklepu zamówienia są automatyczne przekazywane do workflow, redukując zaangażowanie operatora i przyspieszając procesy prepress. Dzięki standardom takim jak PDF i JDF możliwa jest też jego integracja z zewnętrznymi systemami produkcyjnymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agfa-wprowadza-na-rynek-storefront-5.0,379561,artykul.html

Łatwiejsze zlecanie prac

Jak wynika z doświadczeń firm z segmentu Sign&Display oraz drukarń komercyjnych wyposażonych w plotery wielkoformatowe i korzystających z oprogramowania StoreFront, coraz częściej jest ono wykorzystywane przez ich klientów (m.in. sieci handlu detalicznego, agencje reklamowe, a nawet biura czy inne zakłady poligraficzne) do zamawiania plakatów, banerów i billboardów w trybie online. Z myślą o tego typu produktach w wersji StoreFront 5.0 pojawił się zupełnie nowy kreator (wizard) wspierający proces składania zamówień. Interfejs użytkownika został zoptymalizowany pod kątem zastosowania go na monitorach wielkoformatowych. To ułatwia kupującym formatowanie (pozycjonowanie, obcinanie lub obracanie) przesłanego obrazu. Funkcja wstępnej weryfikacji plików ostrzega z kolei użytkownika o błędach, np. brakujących spadach czy zbyt niskiej rozdzielczości obrazu. Minimalizuje dzięki temu ryzyko kosztownych przedruków czy reklamacji ze strony klienta.

W przypadku produktów standardowych, takich jak karty charakterystyki czy gadżety, dostarczanych z magazynu drukarni, w nowej wersji StoreFront pojawiła się możliwość wznawiania i uzupełniania zamówień. Oprogramowanie rejestruje ile kart musi zostać dodrukowanych bądź jak wiele gadżetów należy domówić by uzupełnić oczekujące zlecenie.

Usprawniony proces realizacji płatności

StoreFront 5.0 obsługuje nowe sposoby realizacji płatności, bazujące na systemie Stripe. Jest to rozwiązanie obecne już w 25 krajach, obsługujące ponad 135 walut.  Stripe to czwarty rodzaj płatności zintegrowany z oprogramowaniem StoreFront. Pozwala to dostawcom usług poligraficznych na wybranie systemu, który najlepiej odzwierciedla ich wymagania i jest dostosowany do wolumenu zamówień.

Przy realizacji płatności, klient może skorzystać z kodów promocyjnych, aby uzyskać rabat na dany zakup. W nowej wersji StoreFront tego typu kody mogą z jednej strony dotyczyć konkretnego produktu, z drugiej – być wykorzystane na darmowy zakup. Jest to kluczowa funkcja przy sklepach powszechnie dostępnych, ale takie kody promocyjne mogą znaleźć zastosowanie także w przypadku sklepów typu B2B, skierowanych do brokerów poligraficznych i agencji kreatywnych.

Integracja systemowa

We współczesnych rozwiązaniach web-to-print kluczowe dla sprawności ich obsługi staje się minimalizowanie funkcji, wymagających interwencji operatora. Zwłaszcza w kontekście odchodzenia od pojedynczych, większych zleceń na rzecz licznych, niskonakładowych serii. Dostawa zakupionego towaru to zazwyczaj pracochłonna część łańcucha dostaw. Opcja API (Application Programming Interface) dostępna w StoreFront 5.0 umożliwia drukarniom zintegrowanie wykorzystywanych przez nie systemów MIS, ERP bądź programów obsługujących proces wysyłki ze sklepem StoreFront. Eliminuje to konieczność ręcznego oznaczania zrealizowanych zamówień (jako dostępne, wysłane, kompletne itd.), oszczędzając czas operatora, zwłaszcza w przypadku sklepów specjalizujących się w obsłudze dużych wolumenów.

Oprogramowanie Store Front 5.0 jest dostępne w sprzedaży od 9 września br.

Źródło: Agfa NV

www.agfa-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764