logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Bacińska z Walk PR w jury Lisbon International Ad Festival

  PR 28.08.2019, przeczytano 453 razy

Już 20 września odbędzie się 4 edycja Lisbon International Advertising Festival. W tym roku jedyną reprezentantką Polski w jury została Agnieszka Bacińska, prezes Walk PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-bacinska-z-walk-pr-w-jury-lisbon-international-ad-festival,383738,artykul.html

Agnieszka Bacińska dołączyła do 75-osobowego zespołu grand jury i oceni prace zgłoszone w kategorii public relations. To już kolejny udział Bacińskiej w międzynarodowym konkursie reklamowym. W ubiegłym roku została jurorem w Cannes Lions. Oprócz oceniania prac w Lisbon International Ad Festival, w tym roku zasiądzie również w jury konkurs Złote Spinacze.

Lisbon International Advertising Festival jest międzynarodowym konkursem reklamowym, w którym oceniane są prace w takich kategoriach, jak radio, prasa, design, PR, event czy mobile. Projekty konkursowe poddawane są ocenie w dwóch etapach – w pierwszym z nich Grand Jury wybiera shortlistę prac, w drugim – Executive Jury decyduje o przyznaniu nagród tym najlepszym. 20 września br. odbędzie się cykl konferencji, po których nastapi ceremonia wręczenia nagród. Więcej informacji o konkursie: https://www.lisbonadfestival.com.

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764