logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Białek awansuje w Big Picture

  PR 12.02.2020, przeczytano 141 razy
ilustracja

Agnieszka Białek pokieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację korporacyjną liderów rynku z branży spożywczej, którzy powierzyli Big Picture długofalową obsługę - Mondelez Polska, Coca-Cola Polska oraz Herbapolu (Polpharma S.A.).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-bialek-awansuje-w-big-picture,385656,artykul.html

Agnieszka Białek jest związana z branżą PR od kilkunastu lat. Doświadczenie PR zdobywała zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienckiej. Na początku kariery przez lata była związana z Leo Burnett, budując strategie PR zarówno dla marek z kategorii de lux: Moët&Chandon, Hennessy, Johnnie Walker, DKNY, jak i FMCG: Always, Alldays Procter&Gamble, Żubr, Polfa Kutno, Fiat Auto Poland, L&M Philip Morris.

Następnie poszerzyła zakres kompetencji o kompleksowe planowanie strategii marketingowej w Nestlé Waters Polska. Jako Brand Manager, była odpowiedzialna za międzynarodowe marki FMCG: Nestlé Aquarel oraz marki premium: S.Pellegrino&Acqua Panna, Perrier&Vittel.

Po kilku latach spędzonych za granicą, wróciła do Warszawy i 2 lata temu rozpoczęła współpracę z Big Picture, gdzie realizowała projekty dla marek L'Oréal Polska, Mondelez Polska i „Herbapol-Lublin” S.A. Jej szczególnym obszarem ekspertyzy jest komunikacja marek wrażliwych i projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności i zaangażowania biznesu.

Od lutego 2020 roku, na stanowisku Senior Consultant, Agnieszka Białek obejmuje w ramach praktyki PR korporacyjnego Big Picture zarządzanie projektami i zespołem odpowiedzianym za długofalową obsługę liderów rynku spożywczego – Mondelez Poska, Coca-Cola Polska oraz „Herbapol-Lublin” S.A.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warszawa: wojewoda unieważnia uchwałę krajobrazową
Reklamoza w Warszawie na razie zostaje, a uporządkowanie przestrzeni miejskiej odwlecze się w czasie. Przegłosowana w styczniu warszawska uchwała krajobrazowa została unieważniona przez Konstantego Radziwiłła – wojewodę mazowieckiego.
Zmiany organizacyjne w Igepa Polska
Od 16 marca 2020 roku następuje zmiana na stanowisku Prezesa Zarządu Igepa Polska, Spółki będącej jednym z czołowych dystrybutorów papierów poligraficznych, podłoży do opakowań, papierów biurowych oraz materiałów dla reklamy.
Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa
Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne...
Do zespołu kreacji agencji Digital Kingdom dołączył Jakub Lewandowski poprzednio związany z RED8 Digital (Dentsu Aegis Network)
Hasła reklamowe: roboty lepsze od copywriterów?
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764