logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Białek awansuje w Big Picture

  PR 12.02.2020, przeczytano 274 razy
ilustracja

Agnieszka Białek pokieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację korporacyjną liderów rynku z branży spożywczej, którzy powierzyli Big Picture długofalową obsługę - Mondelez Polska, Coca-Cola Polska oraz Herbapolu (Polpharma S.A.).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-bialek-awansuje-w-big-picture,385656,artykul.html

Agnieszka Białek jest związana z branżą PR od kilkunastu lat. Doświadczenie PR zdobywała zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienckiej. Na początku kariery przez lata była związana z Leo Burnett, budując strategie PR zarówno dla marek z kategorii de lux: Moët&Chandon, Hennessy, Johnnie Walker, DKNY, jak i FMCG: Always, Alldays Procter&Gamble, Żubr, Polfa Kutno, Fiat Auto Poland, L&M Philip Morris.

Następnie poszerzyła zakres kompetencji o kompleksowe planowanie strategii marketingowej w Nestlé Waters Polska. Jako Brand Manager, była odpowiedzialna za międzynarodowe marki FMCG: Nestlé Aquarel oraz marki premium: S.Pellegrino&Acqua Panna, Perrier&Vittel.

Po kilku latach spędzonych za granicą, wróciła do Warszawy i 2 lata temu rozpoczęła współpracę z Big Picture, gdzie realizowała projekty dla marek L'Oréal Polska, Mondelez Polska i „Herbapol-Lublin” S.A. Jej szczególnym obszarem ekspertyzy jest komunikacja marek wrażliwych i projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności i zaangażowania biznesu.

Od lutego 2020 roku, na stanowisku Senior Consultant, Agnieszka Białek obejmuje w ramach praktyki PR korporacyjnego Big Picture zarządzanie projektami i zespołem odpowiedzianym za długofalową obsługę liderów rynku spożywczego – Mondelez Poska, Coca-Cola Polska oraz „Herbapol-Lublin” S.A.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy travel vlog marki Žatecky - „Dobre Noviny z Czech”
Marka Žatecký zaprasza w podróż do Czech wraz z dwoma znanymi standuperami Michałem Kempą i Piotrem Szumowskim. W ramach nowego travel vloga standuperzy pokażą Czechy od dość nietypowej strony. Emisja „Dobrych Novin z Czech” ruszyła 6 sierpnia br.
W czasie kryzysu wzrosła rola komunikacji
W czasie kryzysu komunikacja i PR okazały się dla firm bezcenne, dlatego ich rola będzie rosła. Mimo to pandemia SARS-CoV-2 odbiła się na branży. Co trzecią agencję dotknęły obniżki wynagrodzeń, a zwolnienia – 39 proc. Najdotkliwiej ucierpiały małe podmioty – prawie co piąta mała agencja zanotowała aż 50-proc. spadek przychodów. Jednak mimo przejściowych...
„30 dni dookoła smaku” – kabanosy „Nasze Polskie” ruszają nad Bałtyk
Dwanaście nadmorskich kurortów odwiedzą w najbliższych tygodniach uczestnicy akcji samplingowej organizowanej przez Zakłady Mięsne „Silesia”. Rozdadzą oni 50 tysięcy próbek kabanosów Duda Specialite „Nasze Polskie” o smaku wieprzowym i drobiowym. Celem akcji jest przedstawienie konsumentom produktu i jego zalet oraz budowa pozytywnego...
Idea Productions Poland z kolejną realizacją dla branży finansowej
Nie ma wątpliwości, iż obecnie na znaczeniu zyskują narzędzia online. Innowacje w tym zakresie wdrażane są coraz chętniej w wielu branżach, zapewniając tym samym nie tylko ciągłość funkcjonowania, lecz również i rozwoju w świecie biznesu. Jest to szczególnie przydatne w tych organizacjach rynkowych, których działalność statutowa wymaga cyklicznych...
Samochodem przez Auto Skyway Festival
Świetlny pokaz motocross, szpaler fontann i projekcja na gigantycznych głowach, astronomiczny mapping na balonie czy kilkudziesięciometrowa instalacja z ekranów LED – te i wiele innych instalacji z zakresu sztuki światła czekają na zmotoryzowanych widzów „Auto Skyway Festival. Lotnisko. Toruń. Województwo Kujawsko-Pomorskie.”. Festiwal odbędzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764