logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Białek awansuje w Big Picture

  PR 12.02.2020, przeczytano 1262 razy
ilustracja

Agnieszka Białek pokieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację korporacyjną liderów rynku z branży spożywczej, którzy powierzyli Big Picture długofalową obsługę - Mondelez Polska, Coca-Cola Polska oraz Herbapolu (Polpharma S.A.).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-bialek-awansuje-w-big-picture,385656,artykul.html

Agnieszka Białek jest związana z branżą PR od kilkunastu lat. Doświadczenie PR zdobywała zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienckiej. Na początku kariery przez lata była związana z Leo Burnett, budując strategie PR zarówno dla marek z kategorii de lux: Moët&Chandon, Hennessy, Johnnie Walker, DKNY, jak i FMCG: Always, Alldays Procter&Gamble, Żubr, Polfa Kutno, Fiat Auto Poland, L&M Philip Morris.

Następnie poszerzyła zakres kompetencji o kompleksowe planowanie strategii marketingowej w Nestlé Waters Polska. Jako Brand Manager, była odpowiedzialna za międzynarodowe marki FMCG: Nestlé Aquarel oraz marki premium: S.Pellegrino&Acqua Panna, Perrier&Vittel.

Po kilku latach spędzonych za granicą, wróciła do Warszawy i 2 lata temu rozpoczęła współpracę z Big Picture, gdzie realizowała projekty dla marek L'Oréal Polska, Mondelez Polska i „Herbapol-Lublin” S.A. Jej szczególnym obszarem ekspertyzy jest komunikacja marek wrażliwych i projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności i zaangażowania biznesu.

Od lutego 2020 roku, na stanowisku Senior Consultant, Agnieszka Białek obejmuje w ramach praktyki PR korporacyjnego Big Picture zarządzanie projektami i zespołem odpowiedzianym za długofalową obsługę liderów rynku spożywczego – Mondelez Poska, Coca-Cola Polska oraz „Herbapol-Lublin” S.A.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764