logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Dobrołowicz awansuje w strukturach studia animacji Human Ark

  PR 29.03.2019, przeczytano 433 razy

Agnieszka Dobrołowicz obejmuje stanowisko Head of Production w studiu animacji Human Ark, będzie odpowiedzialna za nadzór nad wszystkimi projektami reklamowymi studia. Do jej zadań będzie również należało prowadzenie wybranych projektów filmowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agnieszka-dobrolowicz-awansuje-w-strukturach-studia-animacji-human-ark,381860,artykul.html

Dobrołowicz jest absolwentką Organizacji produkcji filmowej na Wydziale Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego oraz Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą reklamową związana od 2008 roku. W Human Ark pracuje od 2013 roku, jako producent animacji i efektów specjalnych.

Nadzorowała realizację projektów dla takich klientów studia jak Orange (Serce i Rozum), Polkomtel (Plush), Wedel (Zebra), czy Totalizator Sportowy ( Kule Lotto). Pełniła również rolę  producenta wykonawczego odpowiedzialnego za całokształt produkcji, m.in. dla dla takich marek jak Berlinki czy Kiełbasy Morlińskie.

Wcześniej zajmowała się produkcją dźwięku pełniąc obowiązki szefa produkcji w studiu dźwiękowym Genetix. Prywatnie miłośniczka militariów i biegów OCR.

Źródło: Human Ark

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764